Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: μοτερολογικα (δικος μου ορος)- αποριες

  1. #1
    οτι να'ναι μελος Το avatar του/της roukos_x
    Εγγραφή
    09/03/2014
    Μηνύματα
    383

    μοτερολογικα (δικος μου ορος)- αποριες

    μολις ειχα ενα κρουσμα με την γρια..
    ναι,τα κλασσικα..
    βραχυκυκλωμενο μπουζι, 4ου κυλινδρου (παλι).

    Κ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΑ :rotflmao:
    το εβγαλα το ετριψα, το γυαλισα κ το σωσαμε (για σημερα)

    Οσο ετριβα με το γυαλοχαρτακι (600) το μπουζι, γεννηθηκαν καποιες αποριες σχετικα με την λειτουργια των μοτερ κ θα ηθελα να μαθω καποια πραγματα.
    Οποιος προθυμοποιηθει να απαντησει, θα παρακαλουσα να χρησιμοποιησει ορους καθημερινους κ οχι επαγγελματικους κ εξειδικευμενους!

    Λοιπον, οι αποριες μου ειναι:

    Α. Γιατι καιει λαδια ενα μοτερ?τι χαλαει κ πως καταληγει σε αυτο το προβλημα? τι μπορεις να κανεις για κανεις για να το αποφυγεις οσο γινεται?
    Β. Γιατι μαυριζουν τα μπουζι?
    Γ. Γιατι βραχυκυκλωνουν τα μπουζι?
    Δ. Τι εργασιες χρειαζονται για να κανεις ενα μοτερ να σταματησεις να καιει λαδια?
    Ε. Τα ψαρια εχουν οπισθεν?
    ΣΤ. Τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια κ εχει 40 ποδια?

    Να ξεκαθαρισω απο τωρα, οτι δεν εχω σκοπο να ασχοληθω προσωπικα με το μοτερ, ουτε να το σκαλισω, ουτε να το πειραξω, ουτε τπτ.
    Απλα θελω να μαθω πως δουλευουν καποια πραγματα εκει μεσα!
    Ευχαριστω!

    Υ.Γ. θα μου ερθουν κ αλλες αποριες. Σιγουρα εχω κ αλλες!

  2. #2
    φανατικα ANTIFAνατικος! Το avatar του/της giannis21
    Εγγραφή
    24/10/2009
    Μηνύματα
    716
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από roukos_x Προβολή μηνύματος

    Ε. Τα ψαρια εχουν οπισθεν?
    ΣΤ. Τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια κ εχει 40 ποδια?
    Ε.Ο τρόπος που κινούνται τα ψάρια, είναι σε μεγάλο μέρος πανομοιότυπος με την κίνηση των φιδιών (των ερπετών, όχι των υποτιθεμένων φίλων σου): Συστέλλουν εναλλάξ τους μυς τους, παράγοντας ένα «ωστικό» κύμα κατά μήκος του σώματός τους. Αποτέλεσμα; Η δημιουργία μιας ώθησης από το πίσω μέρος (ουρά) προς τα εμπρός, που επιτρέπει στα ψάρια να κινούνται μέσα στο νερό.Ο μόνος τρόπος με τον οποίο θα μπορούσε ένα ψάρι να βάλει «όπισθεν» και να κινηθεί προς τα πίσω, θα ήταν ένα ωστικό κύμα με αντίθετη κατεύθυνση. Έχει την ικανότητα να το κάνει, αλλά συνήθως τα ψάρια το αποφεύγουν. Το σχήμα τους είναι έτσι δομημένο ώστε να μπορούν να κινούνται γρήγορα μπροστά αλλά πολύ αργά προς τα πίσω (μυτερά μπροστά, πιο πλατιά πίσω).Προτιμούν να χρησιμοποιούν τα πτερύγια τους, που τους επιτρέπουν να πραγματοποιούν πιο εύκολα ελιγμούς. Στην πραγματικότητα, τα μόνα ψάρια τα οποία δεν μπορούν καθόλου να κολυμπήσουν προς τα πίσω, είναι όσα δεν έχουν νυκτική κύστη (μια «φούσκα» που βοηθά στη κολύμβηση), όπως οι καρχαρίες.
    Αυτά δε βουλιάζουν χάρη στην ώθηση που δίνει η διαρκής κίνηση του νερού στα θωρακικά πτερύγιά τους.

    ΣΤ.Δέκα γάτες

    για τα υπολοιπα ας απαντησουν οι ειδικοι..
    Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-

    http://www.tokoulouri.com/

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Α. Ένα μοτέρ καίει λάδια γιατί με κάποιο τρόπο περνάει λάδι στο θάλαμο καύσης. Αυτό μπορεί να συμβαίνει είτε από φυσιολογική φθορά τον ελατηρίων κυλίνδρων (μετά από πολλά πολλά χιλιόμετρα) είτε από πρόβλημα πχ κομμένο ελατήριο. Βέβαια το να καίει λίγο λάδι το μοτέρ είναι απόλυτα φυσιολογικό και είναι σχεδιασμένο έτσι από τον κατασκευαστή.

    Β. Η μαυρίλα είναι αποτέλεσμα ατελούς καύσης. Για πολλούς και διάφορους λόγους το καύσιμο που μπαίνει μέσα στο θάλαμο δεν καίγεται σωστά και αφήνει καπνιά που κολλάει πάνω στα μπουζί

    Γ. δεν το έχω

    Δ. Από αλλαγή ελατηρίων, μέχρι ρεκτιφιέ ή αλλαγή υδροχιτώνια
    Travel, Grow, Share

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannis21 Προβολή μηνύματος
    Ε.Ο τρόπος που κινούνται τα ψάρια, είναι σε μεγάλο μέρος πανομοιότυπος με την κίνηση των φιδιών (των ερπετών, όχι των υποτιθεμένων φίλων σου): Συστέλλουν εναλλάξ τους μυς τους, παράγοντας ένα «ωστικό» κύμα κατά μήκος του σώματός τους. Αποτέλεσμα; Η δημιουργία μιας ώθησης από το πίσω μέρος (ουρά) προς τα εμπρός, που επιτρέπει στα ψάρια να κινούνται μέσα στο νερό.Ο μόνος τρόπος με τον οποίο θα μπορούσε ένα ψάρι να βάλει «όπισθεν» και να κινηθεί προς τα πίσω, θα ήταν ένα ωστικό κύμα με αντίθετη κατεύθυνση. Έχει την ικανότητα να το κάνει, αλλά συνήθως τα ψάρια το αποφεύγουν. Το σχήμα τους είναι έτσι δομημένο ώστε να μπορούν να κινούνται γρήγορα μπροστά αλλά πολύ αργά προς τα πίσω (μυτερά μπροστά, πιο πλατιά πίσω).Προτιμούν να χρησιμοποιούν τα πτερύγια τους, που τους επιτρέπουν να πραγματοποιούν πιο εύκολα ελιγμούς. Στην πραγματικότητα, τα μόνα ψάρια τα οποία δεν μπορούν καθόλου να κολυμπήσουν προς τα πίσω, είναι όσα δεν έχουν νυκτική κύστη (μια «φούσκα» που βοηθά στη κολύμβηση), όπως οι καρχαρίες.
    Αυτά δε βουλιάζουν χάρη στην ώθηση που δίνει η διαρκής κίνηση του νερού στα θωρακικά πτερύγιά τους.

    ΣΤ.Δέκα γάτες

    για τα υπολοιπα ας απαντησουν οι ειδικοι..
    Τι είπες τώρα
    Travel, Grow, Share

  5. #5
    Α. Τα μεταλλικά δαχτυλίδια, τα "ελατήρια" που σφραγίζουν το θάλαμό καύσης και τον χωρίζουν από το υπόλοιπο μοτέρ (μπακάλικη απάντηση). Το λάδι περνάει στο θάλαμο καύσης και καίγεται.
    Α2. Τσιμουχάκια βαλβίδων, φθείρονται και τα λάδια της κεφαλής περνάνε στο θάλαμο καύσης.
    Συχνές αλλαγές λαδιών, καλή ποιότητα λάδι, όχι σκίσιμο κρύο, γενικά ευγενική μεταχείριση του κινητήρα αλλά δεν θα γλιτώσεις αφού έχει ξεκινήσει ήδη στην γριά.

    Β. Πολύ λάδι, κακό μείγμα βενζίνης.

    Γ. Δεν έχω ιδεά.

    Δ. Πολλές και όχι φτηνές. Ελατήρια ή και πιστόνια ή και ρεκτιφιέ και δουλειά στην κεφαλή. ΑΛλά αν το ανοίξεις, δεν θα δεις και κουζινέτα, ρουλεμάν, μπιέλες... Ε άστο και πάρε άλλο.

  6. #6
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Και αν εξατμίζονται στο φιλτροκούτι;

  7. #7
    οτι να'ναι μελος Το avatar του/της roukos_x
    Εγγραφή
    09/03/2014
    Μηνύματα
    383
    ευχαριστω για τις απαντησεις. θα παρω αγκαλια το manual, θα δω κ κανενα βιντεο στο συσωλην να τα δω κ στην πραξη,
    γιατι ωραια τα θεωρητικα αλλα δεν αρκουν!
    καινουριες αποριες!

    Τι ειναι το "πιο ψυχρο" μπουζι?
    κ τι διαφορα εχει με το λιγοτερο ψυχρο μπουζι?

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Κάποιος δεν ερχεται στο δασος για κυνήγι...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από antsoar Προβολή μηνύματος
    Α. Ένα μοτέρ καίει λάδια γιατί με κάποιο τρόπο περνάει λάδι στο θάλαμο καύσης. Αυτό μπορεί να συμβαίνει είτε από φυσιολογική φθορά τον ελατηρίων κυλίνδρων (μετά από πολλά πολλά χιλιόμετρα) είτε από πρόβλημα πχ κομμένο ελατήριο. Βέβαια το να καίει λίγο λάδι το μοτέρ είναι απόλυτα φυσιολογικό και είναι σχεδιασμένο έτσι από τον κατασκευαστή.
    Πως φαίνεται ρε μπαγάσα ότι είχες ktm

    Τα ίδια λένε και στο vw group

Παρόμοια θέματα

  1. Κάποιες απορίες που θέλω να μου λύσετε
    από TastyTeo στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 68
    Τελευταίο μήνυμα: 03/09/2013, 13:29
  2. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2006, 15:10
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 09:55
  4. Καλημέρα πουλάκια μου
    από swtos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 12:30
  5. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF