Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 54

Θέμα: επιλογη ktm!!

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172

    επιλογη ktm!!

    ρε Ktmαδες help!!!εχω ενα xtx και σκεφτομαι εφοσον εχω αρχισει να μεγαλωνω και να ξεπερναω τα "οοοχι ktm σπανε" να παω σ ktm!!ειμαι αναμεσα σε duke690 και sd..!με τα ιδια λεφτα τα βρισκεις μεταχειρω..το θελω πιο πολυ μες τη πολη...σαφως το sd ειναι πιο δυνατο αλλα το 690 ειναι πιο οικονομικο στη καταναλωση..θα εχω μονο αυτο και οχι και παπι οποτε θα το εχω για τις καθημερινες δουλειες..αν παρω το 690 θα μου φτασει η θα το βαρεθω μιας και πηγαινω απο κατι παρομοιο?(δε λεω οτι ειναι το ιδιο το xtx εννοειτε)!

  2. #2
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Το μόνο "παρόμοιο" που έχουν είναι οι 2 τροχοί.

    Κι αυτοί του ΚΤΜ κοστίζουν όσο ολόκληρο το ΧΤΧ.
    Life begins at 45°.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/02/2014
    Μηνύματα
    35
    εχει ενα δικιο ο απο πανω αλλα για πες...για ποσα χιλιομετρα την μερα μιλας?

  4. #4
    το 690 είναι καλύτερο του παλιότερου σε όλα και στην αξιοπιστία και στο γκάζι και στην καθημερινή μετακίνηση , απλά λίγο προσοχή στην επιλογή του σαν μεταχειρισμένο θέλει καλό έλεγχο η να το πάρεις από χέρι που το γνωρίζεις

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από carlosb Προβολή μηνύματος
    εχει ενα δικιο ο απο πανω αλλα για πες...για ποσα χιλιομετρα την μερα μιλας?
    κοιτα αυτο δεν το ξερω ειναι αναλογα...παντως ταξιδια δε κανω...θα κανω τις δουλιτσες μου και βολτες...

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    το 690 είναι καλύτερο του παλιότερου σε όλα και στην αξιοπιστία και στο γκάζι και στην καθημερινή μετακίνηση , απλά λίγο προσοχή στην επιλογή του σαν μεταχειρισμένο θέλει καλό έλεγχο η να το πάρεις από χέρι που το γνωρίζεις
    ναι το ξερω αν παρω μονο 690 για 640 ουτε καν....απλα δε ξερω μηπως το βαρεθω γρηγορα...ας πουμε τελικη εχει γυρω στα 192 ετσι?10 παραπανω απο το xtx...σε δυναμη γκαζια θα με ενθουσιασει οπως με ενθουσιασε η πρωτη μου μηχανη μετα απο τα παπια η θα εχει απλα μια αρκετα αισθητη διαφορα?ενω το superduke ξερω πως δε γινεται να το βαρεθω!!απλα θελω αυτο που θα παρω να εχει αρκετη δυναμη και να πω "ουαου!ΤΩΡΑ πηρα μηχανη"..ελπιζω να με καταλαβαινεις!!

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johny7 Προβολή μηνύματος
    ναι το ξερω αν παρω μονο 690 για 640 ουτε καν....απλα δε ξερω μηπως το βαρεθω γρηγορα...ας πουμε τελικη εχει γυρω στα 192 ετσι?10 παραπανω απο το xtx...σε δυναμη γκαζια θα με ενθουσιασει οπως με ενθουσιασε η πρωτη μου μηχανη μετα απο τα παπια η θα εχει απλα μια αρκετα αισθητη διαφορα?ενω το superduke ξερω πως δε γινεται να το βαρεθω!!απλα θελω αυτο που θα παρω να εχει αρκετη δυναμη και να πω "ουαου!ΤΩΡΑ πηρα μηχανη"..ελπιζω να με καταλαβαινεις!!
    απο τη μια γράφεις πως το θέλεις για πόλη και από την άλλη το συγκρίνεις με το ΧΤ στις τελικές ... κάτι δεν κολλάει δεν νομίζεις ;;

    σίγουρα έχει μπαμ περισσότερο από το ΧΤ αλλά το πόσο ΟΥΑΟΥ θα σου φανεί δεν μπορεί να στο πει κανείς μέσα από το pc , πχ τρελό πιστόλι για μένα είναι το 950 sm αλλά για την Αθήνα το θεωρώ σκοτώστρα (επειδή δεν έχω εγώ μυαλό στο κεφάλι μου , κάποιος άλλος θα το πήγαινε μια χαρά και στην Αθήνα)

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    απο τη μια γράφεις πως το θέλεις για πόλη και από την άλλη το συγκρίνεις με το ΧΤ στις τελικές ... κάτι δεν κολλάει δεν νομίζεις ;;

    σίγουρα έχει μπαμ περισσότερο από το ΧΤ αλλά το πόσο ΟΥΑΟΥ θα σου φανεί δεν μπορεί να στο πει κανείς μέσα από το pc , πχ τρελό πιστόλι για μένα είναι το 950 sm αλλά για την Αθήνα το θεωρώ σκοτώστρα (επειδή δεν έχω εγώ μυαλό στο κεφάλι μου , κάποιος άλλος θα το πήγαινε μια χαρά και στην Αθήνα)
    ναι νταξει δικιο εχεις σε αυτο...γνωμη σου το sd ειναι για νορμαλ οδηγηση μες τη πολη η θα σε γδυνει στις βενζινες και θα ταλαιπωρειται...(αθηνα με ηλιο και κινηση).σαν οδηγικη συμπεριφορα ξερω πως ειναι ξεκουραστο και οδηγειται σα παπι αν το μαθεις

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368
    Eίχα 990 για 3 χρόνια ως καθημερινό μέσο μες στην πόλη. Δεν κάνει για αυτή τη χρήση σίγουρα ειδικά αν το πειράξεις (όπως εγώ) και το βάλεις κάτι παραπάνω από τελικά. Με PC και ολόσωμες η κατανάλωση έφτανε με το ζόρι στα 9-9.5 και αν σε τρωγε το χεράκι σου 10 άνετα. Με χάρτη που θα σε κάνει να πεις "ουαου" η κατανάλωση έφτανε 12 αλλά ντάξει όντως το γκάζι ήταν απίστευτο. Κατ εμέ πολύ ωραίο μηχανάκι, ιδίως για πίστα και στροφιλίκια. Σε σειρά προτίμησης θα σου πω ότι πρώτα γούσταρα τα φρένα του και μετά τη ροπή του. Όμως εύκολο και παπάκι/ποδήλατο δεν το λες. Πολλοί "χεράδες" ίσως πούνε το αντίθετο αλλά η γνώμη μου ακόμη και όταν έφτασα στο παρα ένα του μαρσπιέ είναι ότι θέλει χέρια και σύνεση επίσης. Ωμό και άγριο γκάζι, απότομα φρένα καθώς και λίγο άτσαλη γεωμετρία. Αν το πάρεις και το πας σίγα σιγά το κόλπο θα σου χαρίσει στιγμές ευτυχίας και μεγάλα χαμόγελα. Αν αρχίσεις να το αγριεύεις πριν το τιθασεύσεις μπορεί να σε δαγκώσει και πολύ άσχημα μάλιστα.

    Τα αρνητικά που σου έγραψα μειώθηκαν κατά ένα βαθμό - βελτιώθηκαν από τα μοντέλα 07 και μετά που έχουν πιο ωραίο μούτρο (με γωνίες) καθώς και ένα όργανο για στροφές-χλμ (του 05 είχε 2 ξεχωριστά). Αν θες να το χεις για μεταφορικό θα σου έλεγα να μην του πειράξεις τπτ πέραν από ένα ζευγάρι τελικά τα οποία είναι απαραίτητα αν θες καλοκαίρι να ανεβάζεις πίσω 2ο άτομο. Επίσης παρότι το 07 έχει λίγο πιο ομαλό γκάζι εγώ θα το προτιμούσα για να είναι πιο άνετο στην πόλη. Must upgrade είναι το 17αρι γρανάζι αν θες αστική χρήση. Θα χει πιο πολύ δύναμη χαμηλά (άχρηστη γιατί θα σπινιάρει-μπαντιάζει) αλλά θα είναι και πιο βολικές οι αλλαγές ταχυτήτων για την κίνηση.

    690 τώρα έχω οδηγήσει μόνο τα καινούργια τα οποία πέραν από κακάσχημα (υποκειμένικο αυ΄το οκ) έχουν πολύ άβολη θέση οδήγησης. Αν έπαιρνα 690 θα κοίταγα για DukeIII που είναι το πιο όμορφο μονοκύλινδρο που χει βγάλει η ΚΤΜ.

    Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.

  10. #10
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Kαλα, γνωστο το "περι ορεξεως" αλλα δεν μου φαινεται ομορφο το duke III. Γενικοτερα δεν μου αρεζε ποτε το design των duke αλλα ειδικα οταν στραφηκε προς τις διαστημικες γραμμες (οχι μονο στα Duke) με εχασε τελειως. Ο "μυρμιγκοφαγος" 690 ηταν πιο ομορφος..
    Κατ'εμε τα κλασσικα design των παλιων lc4 ηταν αξεπεραστα.
    MADE IN JAPAN 日本製

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Eίχα 990 για 3 χρόνια ως καθημερινό μέσο μες στην πόλη. Δεν κάνει για αυτή τη χρήση σίγουρα ειδικά αν το πειράξεις (όπως εγώ) και το βάλεις κάτι παραπάνω από τελικά. Με PC και ολόσωμες η κατανάλωση έφτανε με το ζόρι στα 9-9.5 και αν σε τρωγε το χεράκι σου 10 άνετα. Με χάρτη που θα σε κάνει να πεις "ουαου" η κατανάλωση έφτανε 12 αλλά ντάξει όντως το γκάζι ήταν απίστευτο. Κατ εμέ πολύ ωραίο μηχανάκι, ιδίως για πίστα και στροφιλίκια. Σε σειρά προτίμησης θα σου πω ότι πρώτα γούσταρα τα φρένα του και μετά τη ροπή του. Όμως εύκολο και παπάκι/ποδήλατο δεν το λες. Πολλοί "χεράδες" ίσως πούνε το αντίθετο αλλά η γνώμη μου ακόμη και όταν έφτασα στο παρα ένα του μαρσπιέ είναι ότι θέλει χέρια και σύνεση επίσης. Ωμό και άγριο γκάζι, απότομα φρένα καθώς και λίγο άτσαλη γεωμετρία. Αν το πάρεις και το πας σίγα σιγά το κόλπο θα σου χαρίσει στιγμές ευτυχίας και μεγάλα χαμόγελα. Αν αρχίσεις να το αγριεύεις πριν το τιθασεύσεις μπορεί να σε δαγκώσει και πολύ άσχημα μάλιστα.

    Τα αρνητικά που σου έγραψα μειώθηκαν κατά ένα βαθμό - βελτιώθηκαν από τα μοντέλα 07 και μετά που έχουν πιο ωραίο μούτρο (με γωνίες) καθώς και ένα όργανο για στροφές-χλμ (του 05 είχε 2 ξεχωριστά). Αν θες να το χεις για μεταφορικό θα σου έλεγα να μην του πειράξεις τπτ πέραν από ένα ζευγάρι τελικά τα οποία είναι απαραίτητα αν θες καλοκαίρι να ανεβάζεις πίσω 2ο άτομο. Επίσης παρότι το 07 έχει λίγο πιο ομαλό γκάζι εγώ θα το προτιμούσα για να είναι πιο άνετο στην πόλη. Must upgrade είναι το 17αρι γρανάζι αν θες αστική χρήση. Θα χει πιο πολύ δύναμη χαμηλά (άχρηστη γιατί θα σπινιάρει-μπαντιάζει) αλλά θα είναι και πιο βολικές οι αλλαγές ταχυτήτων για την κίνηση.

    690 τώρα έχω οδηγήσει μόνο τα καινούργια τα οποία πέραν από κακάσχημα (υποκειμένικο αυ΄το οκ) έχουν πολύ άβολη θέση οδήγησης. Αν έπαιρνα 690 θα κοίταγα για DukeIII που είναι το πιο όμορφο μονοκύλινδρο που χει βγάλει η ΚΤΜ.

    Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.
    φιλε μου βοηθησες αρκετα...να σου πω απο του 7 και μετα μειωθηκε η καταναλωση δλδ?εγω για 09 πηγαινω.αμα πηγαινεις νορμαλ παλι καιει πολυ?γνκ απο οτι καταλαβα κατα τη γνωμη σου ειναι μια μηχανη για να κανεις βολτες και να γουστερνεις οχι μια μηχανη για τη καθιμερινοτητα να κανεις τις δουλειες σου και να ειναι το μονο σου μεσο σωστα?τπτ προβληματα σου εβγαλε?

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Λοιπόν, έχω ένα 660 adventure... Ναι εκείνες τις λαδέριες που χαλάνε κτλ κτλ.

    Η χρήση που το έκανα ήταν καθημερινή, όμως οι δουλείες που είχα δεν ήταν στο κέντρο οπότε έκανε πολλά χιλιόμετρα και για ζέσταμα και για κρύωμα και το 1-2-1 από φανάρι σε φανάρι μποτιλιαρισμένο δεν το έχει κάνει καθημερινά οπότε εδώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω...

    Όμως γυρνούσε σε καθημερινή βάση και έγραφε αρκετά ως πολλά χιλιόμετρα...
    Εκτός από την χρήση μετακίνησης κάναμε και αρκετό enduro είτε εκδρομικό π.χ. είτε σε καθαρά εντουράδικες διαδρομές (ανάλογου με τα χέρια επιπέδου) και προσπαθούσαμε να κρατάμε σταθερά ένα χωμάτινο ραντεβού την εβδομάδα...

    Δεν έχει κάνει κιχ.
    Ο χρυσοί κανόνες είναι δύο 1/2.
    Να ξέρει ο μάστορας και να του κάνεις τα πάντα στην ώρα του ίσως και ποιο νωρίς αν σε παίρνει οικονομικά...
    Και επίσης ο προηγούμενος να τηρούσε το απο πάνω, αυτά <<πλήρωσα>>...

    Να ξέρεις ότι,
    Είναι ακριβό σπορ το ΚΤΜ....

    Το συμπέρασμα είναι, ότι όλα τους είναι <<ειδικά>> μηχανάκια που θέλουν να ξέρεις τι θα τα κάνεις όταν τα πάρεις....
    Οδήγησα ένα 690 enduro (αυτό στο video) και έχω χάσει το μυαλό μου, αλλά δεν έχει καμία δουλειά μέσα στην πόλη...
    Όχι γιατί θεωρώ πως δεν θα αντέξει, αλλά δεν είναι στημένο για εκεί...
    Το ίδιο θεωρώ και το motard αν δεν γυρνάει σε πίστα δεν θα καταλάβεις γιατί όλοι βγάζουν χολή για αυτή την εταιρία...
    Γιατί όταν μιλάμε για μαμά απόδοση είναι σε άλλο επίπεδο...

    Η πρότασή μου μίλα με τον devil's animal και θα σου δώσει αρκετές πληροφορίες πως μπορείς να να στήσεις ένα motard που να σκίζει και να πηγαίνει χωρίς να αλλάξεις εταιρία....

    Δεν έχω κωλύματα με εταιρίες για αυτό σου λέω, να δείς πρώτα πως μπορείς να κα΄νεις το δικό σου καλύτερο...
    Εκτός και αν θες ντε και καλά ΚΤΜ...
    Οπότε με το καλό και πάντα σουζα!!!!!
    Τελευταία τροποποίηση από ΝIKOLTSOS; 25/08/2015 στις 04:51.
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  13. #13
    Κουλάδι Το avatar του/της greco13
    Εγγραφή
    18/07/2015
    Μηνύματα
    58
    Johny τα είχαμε πει και στο προηγούμενο thread. Έχω ένα SMC 625 '04. Που σημαίνει 11 χρόνια και 55.000 χιλιόμετρα. Όχι μόνο δεν το έχω βαρεθεί αλλά δεν σκέφτομαι και να το αλλάξω. Προβλήματα σχεδόν μηδενικά και ότι έβγαλε έφταιγα εγώ και τα μυαλά που είχα σαν πιτσιρικάς. Τα καινούρια 690 είναι ακόμα πιο γρήγορα, πιο στημένα με πιο ελαφριά αίσθηση. Ίσως χάνουν ελάχιστα σε απόκριση γκαζιού και αμεσότητα. Αν οδηγήσεις 690 μετά το XTX θα είναι σαν να έχεις ανέβει σε F16. Το superduke είναι υπερβολή για τη χρήση που θες. Βρες ένα καλά συντηρημένο 690 και έχεις ένα μηχανάκι πόλης, πίστας και μικρού ταξιδιού για τα επόμενα 10 χρόνια. Η συντήρηση του θα είναι ακριβότερη από του XTX, όπως και και του XTX είναι ακριβότερη από ένα Crypton. Τόση είναι η διαφορά..

  14. #14
    The most Bin's WINS !!! Το avatar του/της lkol
    Εγγραφή
    15/11/2004
    Μηνύματα
    136
    Πάντως, να ξεκαθαρίσουμε ότι άλλο πράμα τα μονοκύλινδρα κ άλλο τα δικύλινδρα ΚΤΜ.
    Τα πρώτα είναι πολύ πιο ευαίσθητα κ θέλουν πραγματικά πολύ σωστή συντήρηση. Ακόμα κ το ΙΙΙ που λένε πολλοί ότι είναι αξιόπιστο, βαράει πολύ έυκολα κ τα κοκοράκια τα έχει για πρωινό. Θέλει τσεκάρισμα βαλβίδων συχνά κ προσοχή στην τρόμπα νερού η οποία όταν βαράει μπορεί να σου κάνει ζημιά στο μοτέρ.
    Για αυτό κ η αγορά μεταχειρισμένου Duke, είναι λίγο λαχείο. Οι περισσότεροι κάτοχοι, είναι πιτσιρικάδες που κάνουν οικονομία σε όλα κ όταν είναι να βαρέσει, το σπρώχνουν στον επόμενο καβλωμένο πιτσιρικά. Όχι ότι δεν υπάρχουν κ καλά μηχανάκια, αλλά είναι δύσκολο να τα βρεις κ πιο δύσκολο να τα αναγνωρίσεις.

    Ο LC8 από την άλλη, είναι ένα μοτέρ πραγματικά αξιόπιστο κ πλέον δοκιμασμένο αρκετά όλα αυτά τα χρόνια. Προφανώς έχει το κόστος συντήρησης ενος 1000, αλλά τουλάχιστον στην αγορά μεταχειρισμένου, θα βρεις πολύ καλύτερες κ ασφαλείς επιλογές.
    Εγώ το SD 990 το είχα 3 χρόνια για καθημερινή μετακίνηση χωρίς προβλήματα. Νομίζω ότι είναι η καλύτερη πραγματικά sport all around επιλογή, καθώς μπορεί να κάνει κ ταξίδι κ κάνα trackday χωρίς σημαντικούς συμβιβασμούς.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johny7 Προβολή μηνύματος
    φιλε μου βοηθησες αρκετα...να σου πω απο του 7 και μετα μειωθηκε η καταναλωση δλδ?εγω για 09 πηγαινω.αμα πηγαινεις νορμαλ παλι καιει πολυ?γνκ απο οτι καταλαβα κατα τη γνωμη σου ειναι μια μηχανη για να κανεις βολτες και να γουστερνεις οχι μια μηχανη για τη καθιμερινοτητα να κανεις τις δουλειες σου και να ειναι το μονο σου μεσο σωστα?τπτ προβληματα σου εβγαλε?
    Από του 07 και μετά βελτιώθηκε λίγο ο ψεκασμός και μεγάλωσε το ντεπόζιτο αλλά δεν είχε και τεράστιες διαφορές στην κατανάλωση. Γενικά η κατανάλωση αν δεν βάλεις κάτι παραπάνω από τελικά παλεύεται. Εγώ σου ξαναλέω το είχα και για μεταφορικό ακόμη και όταν είχε τα πάντα πάνω του και ήταν το μόνο μου μέσο. Αλλά ήξερα εκ των προτέρων ότι το μηνιαίο budget για βενζίνες θα ανέβαινε κατακόρυφα. Οπότε και για πόλη και καθημερινή χρήση κάνει ιδίως αν δεν το πειράξεις πολύ και βάλεις άλλο γρανάζι μπροστά. Για το 990 έχει εδώ αρκετές πληροφορίες.

    Υ.Γ.: Από προβλήματα τα μόνο που χω ακούσει σε LC8 είναι τρόμπες συμπλέκτη ή φρένου. Φρένου μου βγαλε και το 1290. Το 990 μου χε ζητήσει έναν ανορθωτή (μλκια του προηγούμενου κατόχου) και τπτ άλλο.
    Τελευταία τροποποίηση από macdeath_s; 25/08/2015 στις 13:55. Αιτία: προβλήματα

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Sas Paroysiazo To ..neo Motard Ths Ktm!!!
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2018, 16:56
  2. Το SuperBike της KTM
    από DIT στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2003, 14:57
  3. apithano videaki...KTM
    από Todi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 18:31
  4. Ζητηση για KTM 525
    από ale στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF