Eίχα 990 για 3 χρόνια ως καθημερινό μέσο μες στην πόλη. Δεν κάνει για αυτή τη χρήση σίγουρα ειδικά αν το πειράξεις (όπως εγώ) και το βάλεις κάτι παραπάνω από τελικά. Με PC και ολόσωμες η κατανάλωση έφτανε με το ζόρι στα 9-9.5 και αν σε τρωγε το χεράκι σου 10 άνετα. Με χάρτη που θα σε κάνει να πεις "ουαου" η κατανάλωση έφτανε 12 αλλά ντάξει όντως το γκάζι ήταν απίστευτο. Κατ εμέ πολύ ωραίο μηχανάκι, ιδίως για πίστα και στροφιλίκια. Σε σειρά προτίμησης θα σου πω ότι πρώτα γούσταρα τα φρένα του και μετά τη ροπή του. Όμως εύκολο και παπάκι/ποδήλατο δεν το λες. Πολλοί "χεράδες" ίσως πούνε το αντίθετο αλλά η γνώμη μου ακόμη και όταν έφτασα στο παρα ένα του μαρσπιέ είναι ότι θέλει χέρια και σύνεση επίσης. Ωμό και άγριο γκάζι, απότομα φρένα καθώς και λίγο άτσαλη γεωμετρία. Αν το πάρεις και το πας σίγα σιγά το κόλπο θα σου χαρίσει στιγμές ευτυχίας και μεγάλα χαμόγελα. Αν αρχίσεις να το αγριεύεις πριν το τιθασεύσεις μπορεί να σε δαγκώσει και πολύ άσχημα μάλιστα.
Τα αρνητικά που σου έγραψα μειώθηκαν κατά ένα βαθμό - βελτιώθηκαν από τα μοντέλα 07 και μετά που έχουν πιο ωραίο μούτρο (με γωνίες) καθώς και ένα όργανο για στροφές-χλμ (του 05 είχε 2 ξεχωριστά). Αν θες να το χεις για μεταφορικό θα σου έλεγα να μην του πειράξεις τπτ πέραν από ένα ζευγάρι τελικά τα οποία είναι απαραίτητα αν θες καλοκαίρι να ανεβάζεις πίσω 2ο άτομο. Επίσης παρότι το 07 έχει λίγο πιο ομαλό γκάζι εγώ θα το προτιμούσα για να είναι πιο άνετο στην πόλη. Must upgrade είναι το 17αρι γρανάζι αν θες αστική χρήση. Θα χει πιο πολύ δύναμη χαμηλά (άχρηστη γιατί θα σπινιάρει-μπαντιάζει) αλλά θα είναι και πιο βολικές οι αλλαγές ταχυτήτων για την κίνηση.
690 τώρα έχω οδηγήσει μόνο τα καινούργια τα οποία πέραν από κακάσχημα (υποκειμένικο αυ΄το οκ) έχουν πολύ άβολη θέση οδήγησης. Αν έπαιρνα 690 θα κοίταγα για DukeIII που είναι το πιο όμορφο μονοκύλινδρο που χει βγάλει η ΚΤΜ.
Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.
