2-3 πραγματάκια...
- για κάποιον που ψυρίζει τη μαϊμού στην τιμή αγοράς.... το Capo δεν κάνει.-
- καίει (και όταν λέμε καίει),... τα 7.1l/100km που μετράω προσωπικά είναι γι αυτές τις politically correct και normal -πως τις λέτε- ταχύτητες, α! και στην πόλη 10l άσε που σκορτσάρει με 2α κιόλας....
- Mε 160 έως 180 km/h που ταξιδεύεις μαυτό το μηχανάκι Εθνική, βάλε και ασφάλειες, τέλη και όλο και κάτι θα σου ζητάει η θα θέλεις να βελτιώσεις, είναι για large τύπους και όχι αυτούς που ψάχνουν τις τιμές στο car. Όποιος το πιστέψει, θα κερδίσει.
- Catfish χάρτες και ιστορίες θέλουν λίγο τσίμπημα στο μίγμα γιατί ο ίδιος αναφέρει ότι είναι με αμερικάνικες βενζίνες, ΚΝ φίλτρο και ελεύθερες εξατμίσεις. Εξάλλου σήμερα είμαστε όλοι με 1 laptop και μια φύσα στα χέρια, ξέρουμε το χάρτη της Aprilia απ έξω κι ανακατωτά, διαμορφώνουμε ανάλογα του τι μετράμε, φοράμε και αισθανόμαστε.
Καλός και πρωτοπόρος ο Catfish, λένε ότι βελτίωσε τον αρχικό χάρτη, αλλά πλέον κάθε χρήστης και χάρτης.
- Τι θα κερδίσει ο χρήστης; Λοιπόν... το μηχανάκι είναι ομοιογενές και όποιος έχει προσπαθήσει να στρίψει σε σφιχτά κομμάτια με ελέφαντες η Ιαπωνικά θα καταλάβει την αξία του, μη σας πω και θα θυμηθεί τα παλιά τεστ των Ιταλικών που τα εκθείαζαν τα περιοδικά των 70-80's και έθαβαν τα Ιαπωνικά. Στρίβει σαν 1 κομμάτι και όχι σαν 2 όπως το Africa και λίγο καλύτερα από GS 1200. Το GS βέβαια έχει απείρως καλύτερα φρένα-άγκυρες που τα καταλαβαίνεις ακόμα κι αν θες να πας μέχρι το Ταχυδρομείο της πόλης και ροπή χαμηλά.
Ψηλά το τσαγιάζεις.
-
Φοράει 50mm Marzocchi μπροστά (αν βρείτε παρόμοιο πέστε μου), ...επηρεασμένος απ τις μλκιες στα φόρουμ τούβαλα hyperpro ελατήρια και ψάχτηκα και με τα λάδια.
Μια χαρά ήταν σκέτο και όταν λέμε για varadero και vstrom και μλκιες να επαναπροσδιοριζόμαστε παρακαλώ για τι στήσιμο από μαμά μιλάμε.
Το πίσω Sachs αυτό κι αν δεν θέλει τπτ άλλο παρά μόνο 1 hyperpro ελατήριο. Κάτι είπαν για ανακατασκευή οι σύντροχοι στο k shock κλπ εγώ αυτά δεν τα ξέρω. Φορτωμένο 2 ελέφαντες και τριβάλιτσο και εξοπλισμό camping 5άστερου ξενοδοχείου πιθανόν να μην μπορεί να ανταπεξέλθει...δεν ξέρω. Τα μηχανάκια τα εξετάζω σαν 888, 1050 βαριά gsxr. Η προφόρτιση Οκ παίζει ρόλο. Τα περαιτέρω περί πολλαπλών αποσβέσεων κλπ προσωπικά τα έχω βαρεθεί να μου τα αναφέρουν στα τεστς και δεν τα θέλω, τα βαρέθηκα, κουράστηκα να κουβαλάω το κλειδί και να τα δοκιμάζω σα να αλλάζω λάστιχα στο need for speed η το grand tourismo και να βλέπω διαφορές της π@τσaς...
- Πάρτε το αν θέλετε να στρίβετε όπως σχεδόν με SS σε ανοιχτές καμπές και λίγο πιο σφιχτά κομμάτια (όχι πολύ σφιχτά όμως) σαν 1 ενιαίο σύνολο -όπως μας μάθαν τα Ιταλικά- πολύ φορτωμένο όντως θα έχει πρόβλημα στα φρένα αν δεν το βελτιώσετε,... θα καίει,... θα ζητάει διάφορα ψιλά,... εσείς θα θέλετε να το εμπλουτίσετε και εξοπλίσετε με διάφορα ψιλά, .......
- ....ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ! Για κάποιον value for money και τέτοια, ο επισκευασμένος στα χιτώνια Τίγρης είναι μονόδρομος.
