Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 54

Θέμα: επιλογη ktm!!

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lkol Προβολή μηνύματος
    Πάντως, να ξεκαθαρίσουμε ότι άλλο πράμα τα μονοκύλινδρα κ άλλο τα δικύλινδρα ΚΤΜ.
    Τα πρώτα είναι πολύ πιο ευαίσθητα κ θέλουν πραγματικά πολύ σωστή συντήρηση. Ακόμα κ το ΙΙΙ που λένε πολλοί ότι είναι αξιόπιστο, βαράει πολύ έυκολα κ τα κοκοράκια τα έχει για πρωινό. Θέλει τσεκάρισμα βαλβίδων συχνά κ προσοχή στην τρόμπα νερού η οποία όταν βαράει μπορεί να σου κάνει ζημιά στο μοτέρ.
    Για αυτό κ η αγορά μεταχειρισμένου Duke, είναι λίγο λαχείο. Οι περισσότεροι κάτοχοι, είναι πιτσιρικάδες που κάνουν οικονομία σε όλα κ όταν είναι να βαρέσει, το σπρώχνουν στον επόμενο καβλωμένο πιτσιρικά. Όχι ότι δεν υπάρχουν κ καλά μηχανάκια, αλλά είναι δύσκολο να τα βρεις κ πιο δύσκολο να τα αναγνωρίσεις.

    Ο LC8 από την άλλη, είναι ένα μοτέρ πραγματικά αξιόπιστο κ πλέον δοκιμασμένο αρκετά όλα αυτά τα χρόνια. Προφανώς έχει το κόστος συντήρησης ενος 1000, αλλά τουλάχιστον στην αγορά μεταχειρισμένου, θα βρεις πολύ καλύτερες κ ασφαλείς επιλογές.
    Εγώ το SD 990 το είχα 3 χρόνια για καθημερινή μετακίνηση χωρίς προβλήματα. Νομίζω ότι είναι η καλύτερη πραγματικά sport all around επιλογή, καθώς μπορεί να κάνει κ ταξίδι κ κάνα trackday χωρίς σημαντικούς συμβιβασμούς.
    ναι το ξερω δυστηχως τα 690 ειναι περιεργα τους πινουν το αιμα και μετα τα σκοτωνουν για να μη τους μεινουν στα χερια..sd ειχε και ενας φιλος μου 4 χρονια ολη μερα εξω του επινε πραγματικα το αιμα καιδεν ειχε μιλησει το μηχανακι..απλα ηταν αγγλος στα σερβις του...το σκεφτομαι σοβαρα για sd ειδκα για το θεμα αξιοπιστιας...παιζουν του 08-09 με 4.500 χηνες..γτ τα σκοτωνουν ετσι ομως?

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Από του 07 και μετά βελτιώθηκε λίγο ο ψεκασμός και μεγάλωσε το ντεπόζιτο αλλά δεν είχε και τεράστιες διαφορές στην κατανάλωση. Γενικά η κατανάλωση αν δεν βάλεις κάτι παραπάνω από τελικά παλεύεται. Εγώ σου ξαναλέω το είχα και για μεταφορικό ακόμη και όταν είχε τα πάντα πάνω του και ήταν το μόνο μου μέσο. Αλλά ήξερα εκ των προτέρων ότι το μηνιαίο budget για βενζίνες θα ανέβαινε κατακόρυφα. Οπότε και για πόλη και καθημερινή χρήση κάνει ιδίως αν δεν το πειράξεις πολύ και βάλεις άλλο γρανάζι μπροστά. Για το 990 έχει εδώ αρκετές πληροφορίες.

    Υ.Γ.: Από προβλήματα τα μόνο που χω ακούσει σε LC8 είναι τρόμπες συμπλέκτη ή φρένου. Φρένου μου βγαλε και το 1290. Το 990 μου χε ζητήσει έναν ανορθωτή (μλκια του προηγούμενου κατόχου) και τπτ άλλο.
    αυτο με ψηνει οτι ειναι αξιοπιστο μοτερ...απλα δε θελω να πεθυμω το xtx μεσα στη πολη που το εχω σα παπι...

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από greco13 Προβολή μηνύματος
    Johny τα είχαμε πει και στο προηγούμενο thread. Έχω ένα SMC 625 '04. Που σημαίνει 11 χρόνια και 55.000 χιλιόμετρα. Όχι μόνο δεν το έχω βαρεθεί αλλά δεν σκέφτομαι και να το αλλάξω. Προβλήματα σχεδόν μηδενικά και ότι έβγαλε έφταιγα εγώ και τα μυαλά που είχα σαν πιτσιρικάς. Τα καινούρια 690 είναι ακόμα πιο γρήγορα, πιο στημένα με πιο ελαφριά αίσθηση. Ίσως χάνουν ελάχιστα σε απόκριση γκαζιού και αμεσότητα. Αν οδηγήσεις 690 μετά το XTX θα είναι σαν να έχεις ανέβει σε F16. Το superduke είναι υπερβολή για τη χρήση που θες. Βρες ένα καλά συντηρημένο 690 και έχεις ένα μηχανάκι πόλης, πίστας και μικρού ταξιδιού για τα επόμενα 10 χρόνια. Η συντήρηση του θα είναι ακριβότερη από του XTX, όπως και και του XTX είναι ακριβότερη από ένα Crypton. Τόση είναι η διαφορά..
    με προβληματιζει αυτο που λεει ο lkol..και επισης οτι με 5.000 παιρνεις και το ενα και το αλλο..και πανω απο 08...για ποιο λογο να προτιμισω το 690?λογω οικονομιας και οτι εινα πιο βολικο στη πολη?

  4. #19
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Οχήματα μικρότερου κυβισμού έχουν μεγαλύτερη πέραση την περίοδο που διανύουμε, άρα πωλούνται και ακριβότερα. Προσφορά και ζήτηση, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
    Life begins at 45°.

  5. #20
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johny7 Προβολή μηνύματος
    με προβληματιζει αυτο που λεει ο lkol..και επισης οτι με 5.000 παιρνεις και το ενα και το αλλο..και πανω απο 08...για ποιο λογο να προτιμισω το 690?λογω οικονομιας και οτι εινα πιο βολικο στη πολη?
    Αστικό περιβάλλον και κοντινές εξοχές=690. Τώρα για το αν καταλάβεις διαφορά με ΧΤ..τι να σου πω? Πήγαινε σε ένα που πουλά 690 για δοκιμή. Χωρίς να σκίσεις το ξένο μηχανάκι (που είναι απαράδεκτο), κάνε μια απλή βόλτα. Όταν ξανακαβαλήσεις το xt θα δεις την ξενέρα. Κάνε το ίδιο και με sd. Απλά πράγματα.

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lookylook Προβολή μηνύματος
    Αστικό περιβάλλον και κοντινές εξοχές=690. Τώρα για το αν καταλάβεις διαφορά με ΧΤ..τι να σου πω? Πήγαινε σε ένα που πουλά 690 για δοκιμή. Χωρίς να σκίσεις το ξένο μηχανάκι (που είναι απαράδεκτο), κάνε μια απλή βόλτα. Όταν ξανακαβαλήσεις το xt θα δεις την ξενέρα. Κάνε το ίδιο και με sd. Απλά πράγματα.
    χαχαχαχα εννοειτε οτι δε θα το σκισω...!συμφωνεις οτι απο θεμα αξιοπιστισιας τα 690 ειναι πιο ευκολο να παρεις κατι που θα βγαλει ζημια ?
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 26/08/2015 στις 07:58. Αιτία: quote

  7. #22
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    το 690sm ειναι ενα πολιτικο μοταρντ με οτι αυτο συνεπαγεται. μπορεις να το εχεις και για καθημερινο και για παιχνιδι σε στροφιλικι-πιστα. δεν εχει αυστηρη συντηριση (απλα κανεις σερβις με βαση το μανουαλ) και δεν το δουλευεις σε χαμηλες στροφες (πχ σπιτι καφετερια με 4η και 50χλμ). αν τα κανεις αυτα δεν προκειται να παθει τιποτα. πριν το παρεις να το τσεκαρεις καλα σε μηχανικο και οταν το παρεις να βρεις ενα μηχανικο που τον εμπιστευεσαι. στη συντηρηση δεν ειναι τοσο πολυπλοκα οπως τα lc4 αλλα ουτε και απλα σαν glx. με το χτ δεν εχει καμια σχεση. "το χτ ειναι ενα ψιλοφτερο παπι 660 κυβικων"
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  8. #23
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Το 690 "φοράει" lc4 :P
    Life begins at 45°.

  9. #24
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    ναι αλλα ειναι πιο καινουριος (γραφοντας lc4 εννουσα αυτα μεχρι 06-07 που θελανε εξαερωση στην αλλαγη λαδιου, αλλαγη 2-3 φιλτρα και αλλα τετοια). το 690 νομιζω ειναι πιο απλο σωστα?
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  10. #25
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Τα 640 εννοείς; Ακόμα χρησιμοποιούν 2 φίλτρα τα 690, όσο γνωρίζω.
    Life begins at 45°.

  11. #26
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    640 ναι (νομιζω και τα 625 ιδια ηταν, η οχι?). οι μηχανικοι εχουν καταστρεψει πολλα τετοια γιατι νομιζανε πως ειναι παπι (ανοιγεις ταπα, βγαζεις λαδι και βαζεις καινουριο). θελουν εξαερωση στο κυκλωμα λαδιου, συμπληρωνεις λαδι στο πλαισιο και αλλαζεις και καποια φιλτρα.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  12. #27
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Αν και ασχετος με ΚΤΜ νομιζω (τα LC4) εχουν ενα φιλτρο λαδιου καπου κατω μπροστα εκει που τελειωνει η δοκος του πλαισιου μπροστα. Που το καλυπτει μια μικρουλα ποδια. Εχουν και αλλο;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  13. #28
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Έχουν φίλτρο κι από τις 2 πλευρές.

    Ναι και τα 625 είναι lc4.
    Life begins at 45°.

  14. #29
    Κουλάδι Το avatar του/της greco13
    Εγγραφή
    18/07/2015
    Μηνύματα
    58
    Όλα τα lc4 ήταν 625cc. Το μόνο που άλλαζε ήταν το smc 660 χωρίς μίζα με 654cc. Όντως αν ο μηχανικός δεν γνωρίζει να αλλάζει λάδια στο συγκεκριμένο ή ακόμα χειρότερα προσπαθήσει κάποιος άσχετος ανοίγοντας ταπες το πιο πιθανό είναι να σκάσει το μοτέρ από παντού!!!

    Τα 690 έχουν πολύ πιο αραιά συντήρηση.

  15. #30
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Όπως και τα προηγούμενα 690 είναι 654cc (εκτός του R). Ισχύει ότι έχουν πιο αραιή συντήρηση (λάδια κάθε 5,000 χλμ, αν θυμάμαι καλά) και πιο εύκολη. Απλά διευκρίνησα ότι τα 2 φίλτρα έχουν παραμείνει.
    Life begins at 45°.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Sas Paroysiazo To ..neo Motard Ths Ktm!!!
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2018, 16:56
  2. Το SuperBike της KTM
    από DIT στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2003, 14:57
  3. apithano videaki...KTM
    από Todi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 18:31
  4. Ζητηση για KTM 525
    από ale στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF