Προβλημα..
Το μηχανακι ως γνωστον Dominator NX650..
Οπως ισως γνωριζετε αλλαξα πριν τρεις μερες λαστιχα και εβαλα τα Dunlop K760. Προηγουμενως το μηχανακι φορουσε εντελως δρομισια λαστιχα Continental.
Tα Dunlop παροτι εχουν προφανως ιδιες διαστασεις, λογω χαραξης εχουν μεγαλυτερο προφιλ.
Που ειναι λοιπον το προβλημα..
Το μηχανακι φοραει τις διπλες Nikko εξατμισεις που δινοταν απο τον ΣαΚαρακη ως εξτρα για το FMX (για να απαλαγει απο τους μαμα θερμοσυφωνες). Οι εξατμισεις αυτες ωντας φτιαγμενες για το FMX βγαινουν τερμα πισω ψηλα στην ουρα εν αντιθεση με τις μαμα του Domi τις οποιες τις ειχε χαμηλα κατω απο τη σελα και αρκετα κοντα στο μοτερ.
Το προβλημα ειναι οτι ο λαιμος της αριστερης εξατμισης, πριν κανει την τελευταια κουρμπα για να παει προς το τελικο του, υπο προυποθεσεις (δυνατη αποτομη επιταχυνση, σουζα, μεγαλη εγκαρσια ανωμαλια του οδοστρωματος) βρισκει λιγο πανω στο πισω λαστιχο.
Το παρατηρησα σημερα που εκανα μια βολτα καμια 50αρια χλμ και ειδα ενα σημαδακι χωρις οξειδωση πανω στο λαιμο σαν να ειχε τριφτει.
Η αποσταση του σημειου αυτου του λαιμου απο το ελαστικο, με εμενα επανω ειναι περιπου 10 εκατοστα.
Προφανως μη εχοντας ρυθμιζομενο αμορτισερ, σε δικαβαλο (το οποιο δεν εκανα απο τοτε που εβαλα τα καινουργια λαστιχα και δεν θα κανω μεχρι να λυθει το θεμα) θα βρισκει σιγουρα με το παραμικρο.
Ευτυχως (εντος πολλων εισαγωγικων) η εκδρομη που ετοιμαζα για Κρητη οπου θα ημουν δικαβαλος και με μπαγαζια ακυρωθηκε λογω ανωτερας βιας.
Το θεμα ειναι τωρα οτι θελω να αλλαξω λαιμους και εξατμιση και να βαλω μονη ωστε να λυθει το προβλημα. Ειναι αλλωστε κατι που ηθελα να κανω ουτως ή αλλως για εξοικονομηση βαρους.
Επειδη ομως δεν θελω και δε χρειαζεται να δωσω μια περιουσια για ολοσομη εξατμιση 2 σε 1 για Dominator (υπαρχει) σκεφτομαι να βαλω λαιμους απο XR 600 ή XR 650L και καποιο αντιστοιχο τελικο.
Ταιριαζουν οι λαιμοι απο το ΧR 600 (που βρισκονται ευκολα) στο δικο μου μοτερ;; (υποθετω πως θα ταιριαζουν γαντι)
Τι τελικο θα προτεινατε να βαλω;; (δεν θελω θορυβωδεις επιλογες)