Γεια σε όλους.Μου έχει μπει στο μυαλό τελευταία να ανταλλάξω το xt660r Που έχω με ενα piaggio mp3.
Η ερωτηση είναι αν αξίζει από άποψη κατανάλωσης βενζίνης, κόστος συντηρησης κλπ.
Θα προτιμούσα γνώμες από κατόχους του piaggio
Ευχαριστω
Γεια σε όλους.Μου έχει μπει στο μυαλό τελευταία να ανταλλάξω το xt660r Που έχω με ενα piaggio mp3.
Η ερωτηση είναι αν αξίζει από άποψη κατανάλωσης βενζίνης, κόστος συντηρησης κλπ.
Θα προτιμούσα γνώμες από κατόχους του piaggio
Ευχαριστω
Ο κόσμος δεν κερδίζεται με προσευχές
Αν οδηγεις το ΧΤ οπως οι μισοι που βλεπω καθε μερα στην κινηση.....
να το παρεις.
Φτηνοτερο δεν θα ειναι πουθενα, καταναλωση γυρω στα 4~4,5 λιτρα/100
Ιμαντες, ραουλα ανα 20.000 σε τιμες αλυσιδας ΧΤ, λαστιχα η μια η αλλη.
Πολυ καλυτεροι χωροι/προστασια, λιγοτερο γκαζι, δεν βρεχεσαι, μεγαλυτερη ασφαλεια (ειδικα στα φρενα)
Αν το θες για κεντρο πολης μονο....
Ευχαριστω πολύ.Κοίτα στην πόλη μόνο το χρησιμοποιώ.Βέβαια αν είναι να έχω παραπάνω έξοδα δεν νομίζω να το κάνω.Πάντως εαν το αποφασίσω σκεφτόμουν για το 300 άρι.
Ο κόσμος δεν κερδίζεται με προσευχές
Προσωπικά ο σημαντικοτερος λόγος μη αγοράς "σκουτερ" θα ήταν το κόστος μιας πτώσης. Το χτ δε πρόκειται να πάθει τίποτα συγκριτικά με τα πλαστικά ενός σκουτερ.
Μέσα στην κίνηση το ΧΤ είναι κλάσεις ανώτερο από το συγκεκριμένο σκούτερ.
Αν θέλεις πραγματικό "εργαλείο πόλης" πάρε μικρό σκουτεράκι ή παπί. Ξέχνα τις μαούνες.
Σας ευχαριστω όλους για τις απαντήσεις.
Ο κόσμος δεν κερδίζεται με προσευχές
Αφου ανοιχτηκε το θεμα γνωριζει κανεις ποια σημεια χρηζουν προσοχης και πρεπει να τσεκαρουμε σε αγορα μεταχειρισμενου;;
Το μονο σημειο που ειχε προβλημα στα πρωτα 250αρια ειναι η τρομπα του
υδραυλικου συστηματος ισσοροπιας.
το μοτερ ειναι μπεβερλυ