Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Φθορα εμπροσθιου ελαστικου

  1. #1

    Φθορα εμπροσθιου ελαστικου

    Οπως θα δειτε στην παρακατω φωτο, υπαρχει ανομοιομορφη φθορα ακριβως στο κεντρο εκει που ειναι οι τρεις αυλακωσεις........

    Στο κεντρο (στη μυτη να το πω)το φαγωμα ειναι αισθητα περισσοτερο απ οτι στις πλαινες αυλακωσεις....

    Ξερει κανεις τιποτα;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20150910_100742.jpg 
Προβολές:	219 
Μέγεθος:	53,8 KB 
ID:	340876
    πουτσ@@@@@@@@@

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Λογικό φαίνεται εφ όσον ειναι αρκετά βαριά (μην πω τιποτα αλλο) μοτοσυκλέτα και κινείσαι πολύ ευθεία (για να μην το πω αλλιώς κι αυτό).
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Λογικό φαίνεται εφ όσον ειναι αρκετά βαριά (μην πω τιποτα αλλο) μοτοσυκλέτα και κινείσαι πολύ ευθεία (για να μην το πω αλλιώς κι αυτό).
    θα συγκρατήσω το πρώτο μέρος της απάντησής σου και θα κάνω οτι δεν είδα το δευτερο ()

    μπορεί να παίζει ρόλο και το σετάρισμα των αναρτήσεων?
    πουτσ@@@@@@@@@

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    θα συγκρατήσω το πρώτο μέρος της απάντησής σου και θα κάνω οτι δεν είδα το δευτερο ()

    μπορεί να παίζει ρόλο και το σετάρισμα των αναρτήσεων?
    Πιστευω οτι περισσότερο παιζει ρόλο η πίεση του ελαστικού και το ελαστικό αυτό καθε αυτό. Δηλαδή πόσο μαλακό σκελετό έχει και αν ταιριάζει σε τετοια μοτοσυκλέτα.
    Αν κανεις πολλά χλμ Εθνική πχ, τότε λογικό να γινεται τετραγωνο και το εμπρός και το πίσω.
    Αν το πας μια φορα στο τόσο στην πίστα (λέμε τώρα) θα φαγωθεί και στα πλαγια και θα είναι πιο ομοιόμορφο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    Μηπως κανεις πολλες σουζες...?
    Ride(s) the wind of change...

  6. #6
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παχυνες ρε μλκ;


    Με τι πιεση τα δουλεύεις τα ελαστικα;
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Πιστευω οτι περισσότερο παιζει ρόλο η πίεση του ελαστικού και το ελαστικό αυτό καθε αυτό. Δηλαδή πόσο μαλακό σκελετό έχει και αν ταιριάζει σε τετοια μοτοσυκλέτα.
    Αν κανεις πολλά χλμ Εθνική πχ, τότε λογικό να γινεται τετραγωνο και το εμπρός και το πίσω.
    Αν το πας μια φορα στο τόσο στην πίστα (λέμε τώρα) θα φαγωθεί και στα πλαγια και θα είναι πιο ομοιόμορφο.
    μάλλον δεν κατάλαβες

    η φρορά στην μύτη του "τετραγώνου" είναι μεγαλύτερη από τη φθορά στις μύτες των κύκλων

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	troxos.JPG 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	54,7 KB 
ID:	340888

    όσο για το ελαστικό είναι "gt" οπότε και θεωρητικά συνίσταται για τη δική μου βαριά μοτό
    πουτσ@@@@@@@@@

  8. #8
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    θα πετάξω την επιστημονικιά μου εξήγηση.

    ανάλογα τη φορά του ελαστικού μου μας δείχνεις τα 3 αυτά σημεία έχουν διαφορετική φορά πέδησης.
    αν υποθέσουμε οτι φρενάρεις στο τετράγωνο σμπρώχνεις ενώ στους κύκλους τραβάς ή το ανάποδο.

    επίσης είναι και το στυλ οδήγησης...όταν είναι να ανοίξεις το γκάζι το ανοίγεις ήηηηηηηρεμα σαλάγατα ενώ όταν είναι να φρενάρεις φρενάρεις σα να πετάς άγκυρες και αλεξίπτωτο dragracing

  9. #9
    βασικά θα επιμείνω κι εγώ, σε πίεση αέρα, και καταλληλότητας ελαστικού (δείκτη βάρους).

    το έχω ξαναδεί σε όχι σωστά φουσκωμένο ελαστικό, να συμβαίνει, καθώς τρίβεται εκεί που είναι πιο ευάλωτο λόγω εγκοπών,
    αλλά το ίδιο θα συνέβαινε αν ο δείκτης βάρους είναι μικρότερος από το τονάζ του σκάφους...
    Τελευταία τροποποίηση από stam2; 10/09/2015 στις 12:02.

  10. #10
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Απλά φθορά είναι.Εφόσον η μηχανή το 99% της διαδρομής εκεί πατάει,λογικό είναι να έχει φθορά.Τζάμπα μπαίνεις σε σκέψεις.
    Στη τελική,μπορεί απλά να πάτησες κάτι εκεί και να πήρε λίγο φάλτσο.
    Φίου φίου φι φι φίου

  11. #11
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.348
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μάλλον δεν κατάλαβες

    η φρορά στην μύτη του "τετραγώνου" είναι μεγαλύτερη από τη φθορά στις μύτες των κύκλων

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	troxos.JPG 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	54,7 KB 
ID:	340888
    Αν καταλαβα καλα θες να μας πεις οτι εχεις διαφορα υψους στη φθορα του πελματος...
    Αυτο οι λαστιχαδες το λεμε φτερωμα, και συμβαινει απο συνδυασμο τροπου οδηγησης, πιεσης, θερμοκρασιας, και καταστασης οδοστρωματος.... Λογικο ετσι οπως οδηγεις, και στα κατσικοβουνια που πας....

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    το πας όλο όρτσα. θέλει και λίγο πλαγιοδρομία.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μάλλον δεν κατάλαβες

    η φρορά στην μύτη του "τετραγώνου" είναι μεγαλύτερη από τη φθορά στις μύτες των κύκλων

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	troxos.JPG 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	54,7 KB 
ID:	340888

    όσο για το ελαστικό είναι "gt" οπότε και θεωρητικά συνίσταται για τη δική μου βαριά μοτό
    Οκ δεν το ειχα καταλάβει.
    Εφ όσον μιλας γι αυτό το σημείο, η απαντηση ειναι αυτη που σου έδωσε ο Μικες.

    Στα πλάγια του ελαστικού αυτό συμβαίνει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό αν υπαρχει θεμα με την ανάρτηση. Και στο κέντρο θα παίζιε ρόλο σιγουρα, αλλά δεν το εχω παρατηρήσει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μάλλον δεν κατάλαβες

    η φρορά στην μύτη του "τετραγώνου" είναι μεγαλύτερη από τη φθορά στις μύτες των κύκλων

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	troxos.JPG 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	54,7 KB 
ID:	340888

    όσο για το ελαστικό είναι "gt" οπότε και θεωρητικά συνίσταται για τη δική μου βαριά μοτό

    Από τη φθορά κατά το φρενάρισμα δεν είναι ; Όπως αντίστοιχα και στο πίσω από την επιτάχυνση;

    Άντε πάμε βόλτα την Κυριακή να το κάνουμε και στο πλάι έτσι
    Give me fuel, Give me fire

  15. #15
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    λογικο μου φενεται. ειναι το σημειο οπου δεχεται την περισσοτερη πιεση στο φρεναρισμα. μη σε απασχολει, απλα στην επομενη αλλαγη βαλε διαφορετικα λαστιχα (θα εχουν αλλη χαραξη και δε θα φενεται η φθορα).
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Διαστασεις ελαστικου !
    από Zzz750 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2006, 14:31
  2. φθορά κράνους
    από arisp στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2006, 22:21
  3. Spidi (στη φθορά εννοούν;)
    από pksv στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2006, 16:49
  4. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2005, 11:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF