NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Πολύ καλός αγώνας.Βγάζω το καπέλο στο μικρό που έβλεπε τους άλλους 2 να κονταροχτυπιούνται και τελικά τους έκανε σώβρακο πηγαίνοντας στα πίτ γρηγορότερα και τελικά μόνο κερδισμένος βγήκε.Μεγάλη μαλακία έκανε ο χόρχες κατ εμέ,έπαιζε κορώνα γράμματα το πρωτάθλημα και αντί να τους βάλει και να τους "χτυπήσει" με το δυνατό του χαρτί που είναι η πολύ γρήγορη εναλλαγή μηχανής όπως φάνηκε και στην 1η αλλαγή δλδ και τη θέση δε θα έχανε και θα απεφευγέ πιθανόν το μετέπειτα high.....Έτσι πολύ απλά περίμενε ο μικρός και τους την φόρεσε κάνοντας γρηγορότερα αλλαγή μπαίνοντας με πιό φρέσκο λάστιχο και όταν πλέον αργά ξαναμπήκαν οι γιαμάχα με τα 1000 ζόρια στα πίτ είχε χαθεί πολύτιμος χρόνος και γόμα..Κρίμα για την τούμπα του χόρχε αλλα κάτι σάπιο παίχτηκε...
Επίσης χαίρομαι που είναι στην κρίση καθαρά του αναβάτη γιατί αυτός ξέρει σε τι κατάσταση είναι η πίστα,το grid δε μπορεί να γνωρίζει για όλα τα σημεία της πίστας.Αν είναι να έχουν ενδοεπικοινωνίες και να πηγαίνουν ρομποτάκια σα τη φόρμουλα να το χέσω.Τους δίνουν εντολή μέσω πινακίδας αλλά απ'ότι φάνηκε εκτίμησαν οτι θα διατηρούνταν στις θέσεις τους τελικώς λανθασμένα,πρέπει να παίζει και λίγο ανθρώπινος παράγοντας μη τρελαθούμε!
έντιτ Ευτυχώς δεν έχει φάει χοντρό τσαμπουκά ο χόρχες,γουστάρω που όσο κυλάει το πρωτάθλημα δίνουν πραγματικές μάχες και δεν αποκτάει διαφορά στο θεό.(Ή τουλάχιστον για 1 μεγάλο χρονικό διάστημα αν όχι σε όλο τον αγώνα)
Υ.Γ. Άμα λέω εγώ οτι ο ντόκτορ έχει κάνει βουντού για να πάρει το 10ο με λένε κομπλεξικό....
άλλο μάχες, άλλο "χώνομαι εκεί που δεν με παίρνει".
επίσης δείγμα ανωριμότητας: φέτος έχει 4 σάβούρες/εγκαταλείψεις.
ψάξε να δεις πόσες εγκαταλείψεις είχε τα 2 προηγούμενα χρόνια συνδυαστικά.
το Χόντα με το πλαίσιο του 15 ήταν σκατά και ο ΜΜ για να παραμείνει ανταγωνιστικός πήγαινε ζω-πεθαίνω.
τέσπα, ο καθένας όπως τα βλέπει. για μένα είναι ένα γρήγορο κωλοπαίδι.
είναι η κατηγορία αθλητή που θαυμάζεις τις ικανότητες και το ταλέντο του αλλά θες να τον κλωτσήσεις για το fair play του.
Μπάμπη έχεις τα 1000 δίκια και σήμερα έκανε 2-3 μαλακίες ευτυχώς δεν γάμησε τον αγώνα όμως,αν και θα γούσταρα να έριχνε τον χόρχε να παίξουν 3-4 μπουνιές να έρθει λίγο στα ίσια του.Πρέπει να του τραβήξουν λίγο το αυτάκι απο τη χόντα...αυτό πιστεύω εγώ.Και μετά που ήταν πρώτος πάλι πήγε να μετρήσει σαβούρδα αλλά τον έσωσε το μηχανάκι.
Ωστόσο έχει ενα αγωνιστικό στύλ που μου αρέσει απλά τυχαίνει να είναι επικίνδυνο για τους άλλους την δεδομένη χρονική στιγμή...Μη ξεχνιόμαστε και την 1η χρονιά και πέρσυ ζώ-πεθαίνω το πήγαινε το μηχανάκι απλά φέτος είναι πιο δυνατό και τον αμολάει..
μωρέ δεν είναι ποιός έχει δίκιο, ποιός την έχει μακρύτερη, ποιός θα πάρει τα βρουμ κτλ
είναι να λέγονται κάποιες αλήθειες. και η αλήθεια είναι ότι ο ΜΜ είναι επικίνδυνος.
μόνο ο μακαρίτης ο σιμοντσέλι θα μπορούσε να τον κοντράρει σε αυτό.
και η Χόντα ποτέ δεν πρόκειται να τον μαζέψει. χέστηκε. το HRC πρώτο να βγαίνει
κάθε χρόνο κι ας οδηγούν χιμπατζήδες τα rcv.
κάποιος θα έλεγε "κάτσε να φάει κανά βαρβάτο χάι να στρώσει χαρακτήρα"
αν δε όμως, τόσο καλά που έχουν εξελιχθεί τα ηλεκτρονικά ο ΜΜ ανοίγει το γκάζι
και στρίβει. όπως είπες κι εσύ "....αλλά τον έσωσε το μηχανάκι".
άντε να τα έκανε αυτά με τα δίχρονα 500άρια.
Σήμερα τον έσωσε,στον προηγούμενο αγώνα π.χ. τον πούλησε και έφαγε χαϊ που ήταν όλο δικό του....Το αν είναι επικίνδυνος πιστεύω υπάρχουν κριτές και μπορούν να τον τιμωρήσουν γι αυτό.Δεν είναι μόνο η Χόντα ο κυρίαρχος του πρωταθλήματος,υπάρχουν κ άλλοι συναγωνιζόμενοι εκει μέσα.Αν τραβήξουν της χόντα το αυτί θα τραβήξει και αυτή το αυτάκι του οδηγού της..
Παιδιά είστε υπερβολικοί. Έκανε λάθος φυσικά ο MM σε εκείνο το σημείο που έχασε την πρωτιά, την οποία κέρδισε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο από τον Lorenzo λίγους γύρους πριν.
Η κίνηση που έκανε να αφήσει μπροστά του και τον Rossi στην ευθεία λέει πολλά.
Άλλοι πριν στρώσουν και τελικά χαρακτηριστούν Moto Gp legends ή πάρουν 6 παγκόσμια στην μεγάλη κατηγορία, δεν άφησαν φεριγκ για φεριγκ στην θέση τους. Το παράξενο είναι ότι ο ΜΜ τα κάνει αφού κατάφερε ΠΠ. Λίγο ανάποδα δηλαδή. Σίγουρα είναι παράτολμος και δεν μασάει, αλλά επικίνδυνος;
Θυμάστε εκείνο τον αγώνα που τιμωρήσαν τον Simo σε επαφή που είχε με τον Pedrosa; ήταν δίκαιο;
Έπεφτε μόνος του και έκανε κακό στον εαυτό του μην πέρνοντας αυτό που άξιζε.
Όχι, δεν ήταν καθόλου καλός αγώνας. Ήταν σκατά αγώνας. Όπως σκατα'αγώνες είναι όλοι όσοι γίνονται με αυτόν τον τρόπο.
Καλός αγώνας είναι αυτός στον οποίο όλοι πάνε όσο καλύτερα μπορούν και που κερδίζει ο ταχύτερος, έρχεται δεύτερος ο 2ος ταχύτερος κοκ. Αν έχει και καμία μάχη στο μεταξύ, ακόμα καλύτερα.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι καλός αγώνας αυτός που κάποιος τον κέρδισε γιατί μπήκε στα πιτς στον 4ο και τον 17ο (πχ) γύρο αντί για τον 5ο και τον 16ο ή τον 3ο και τον 20ό.
Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, το Moto GP είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό σημαίνει πως εκεί περιμένουμε να δούμε το κορυφαίο επίπεδο παντού. Σε οδηγούς, μηχανάκια, ομάδες κτλ.
Σήμερα λοιπόν πήρε βάθρο ο Redding ήρθε 4ος ο Baz.
Με την υποσημείωση πως ούτε ο Redding ούτε ο Baz είναι Rossi (ούτε καν πλησιάζουν), ούτα τα μηχανάκια τους μοιάζουν καν με αυτό του Rossi. Σχεδόν δεν είναι στην ίδια κατηγορία, απλά βρίσκονται εκεί για να γεμίζει το grid.
Αυτό λοιπόν σημαίνει πως; σήμερα δεν είδαμε την υπέρβαση από τον Redding και τον Baz, γιατί απλά ό,τι υπέρβαση και να κάνουν η θέση τους δεν είναι εκεί.
Αυτό σημαίνει απλά πως είδαμε έναν αγώνα στον οποίο οι συνθήκες δεν επέτρεψαν αγώνα υψηλού επιπέδου και στον οποίο οι θέσεις βγήκαν από λοταρία.
Είναι σαν να βλέπεις champions league, να παίζει η Barcelona με την Χ τυχαία ομάδα, οι παίχτες της Barcelona να πάθουν όλοι δηλητηρίαση την προηγούμενη και να κερδίζει η Χ τυχαία ομάδα. Θα ήταν αυτό καλός αγώνας; Θα είχαμε δει το επίπεδο ποδοσφαίρου που μπορεί να προσφέρει η Barcelona;
Όχι βέβαια.
Όπως σήμερα δεν είδαμε το επίπεδο οδήγησης που μπορεί να προσφέρει ο Marquez (κι ας κέρδισε), ο Rossi κι ο Lorenzo (άσχετα με το ό,τι έπεσε).
Ακόμα και αν πούμε πως δεχόμαστε πως που και που θα βρέχει και τι να κάνουμε, θα γίνονται και τοτε αγώνες, αυτό με το «βρέχει 5-6 γύρους, στεγνώνει για 10, βρέχει για 5 ακόμα» είναι απαράδεκτο. Και δεν είναι απαράδεκτο γιατί τα παιδιά είναι από ζάχαρη και θα λιώσουν, αλλά γιατί γ@μ@ει των αγώνα.
Για τον αγώνα αυτόν καθ' αυτόν, δεν έχω πολλά.
Το πρωτάθλημα κλείδωσε μιας και ο Rossi το παίρνει ακόμα και αν απλώς προσέχει να μην πέσει και λαμβάνοντας τη σταθερότητά του σε όλη τη χρονιά, το παίρνει δίκαια.
Ο Lorenzo ας μην έπεφτε.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
MotoGP » MotoGP Misano: Lorenzo: Two mistakes, no regrets
13 September 2015
"For sure Valentino will have some pressure, because now he has more to lose than to win" - Jorge Lorenzo.
MotoGP Misano: Lorenzo: Two mistakes, no regrets
Jorge Lorenzo took a hit to his right hand and 2015 title hopes when he fell at high-speed in the closing stages of a hectic Misano MotoGP race.
The Spaniard had been embroiled in a close duel with team-mate and title rival Valentino Rossi, but disaster struck through the fast turn 15 shortly after pitting for his dry bike.
The race began on slicks, with riders forced onto their wet bikes when rain spots turned into a steady shower. After converting pole into the race lead, Lorenzo retained a narrow advantage over Marc Marquez and Rossi during that first pit stop.
Lorenzo then lost out to Rossi during the wet middle stages, with Marquez ducking out of the battle for a return to slicks as the conditions improved again with ten laps to go - a decision that would hand victory to the Honda rider .
By contrast the boys in blue were the last to stop, costing them both a shot at victory. Speaking in the Misano paddock on Sunday evening, Lorenzo explained his reasoning for staying out so long.
“Maybe you can win if you enter the pits and change to the slicks early, but if you crash [in the wet] you can lose the championship,” he said. “So that's why, knowing that I was second, I waited a little bit to see what Valentino was doing because if we both entered the pits at the same time, with dry tyres, maybe I could be faster than him afterwards.
“But if I entered the pits [before Rossi] and then it started raining I could crash and get injured, or he might win and I'd lose 25 points. For this reason I decided to stay out. Maybe I made a mistake. One of two mistakes today.
“Probably I needed to trust more what the team were saying on the pit board because they were looking at the lap times and everything. But now it's too late and it's not worth complaining because it's done.”
Lorenzo did ultimately pit one lap before Rossi. It was too late to win the race, but could have been enough to pass the #46. However Lorenzo's challenge came undone in dramatic fashion when he was sent tumbling through the gravel trap on his out lap.
“The second mistake was after the second stop. It was very difficult to warm-up the tyre and get used to the feeling again of the slick tyre,” he said. “When Redding passed me so quick I lost a little bit the patience, because I felt I was going too slow and needed to hurry up or they would all catch me.
“That's why for one moment I didn't pay attention that this corner [Turn 15] is a left after many rights. You have to be careful there even in the dry. I didn't pay attention to this factor and I entered too quick for the temperature of the rear tyre. That was the mistake, because if I was a little more patient second or third place would have been mine.”
Lorenzo's consolation was that X-rays ruled out an injury to his right hand, while Rossi could only manage fifth place, his worst result of the season. Nevertheless, The Doctor is now 23 points ahead with five rounds remaining.
“We have to be positive, there is no point to complain or regret anything,” said a calm and relaxed Lorenzo, bearing visible scrapes on his forearms. “I made these two mistakes. I'll try to learn from it for the future. Now it's 23 points, but during this year we previously recovered 29 points in four races.
“So it's possible that can happen again, or that Valentino can make some mistakes. For sure he will have some pressure, because now he has more to lose than to win. I have much less to lose than especially Silverstone but also here.
“To be honest in the dry conditions I feel ready to fight for the victory in all the tracks. But obviously we don't need any more races like today or Silverstone. This is true.”
He joked: “Today was just not my day. I was making a Formula One race on the Playstation and I ran out of fuel on the last lap. So I couldn't even finish a race on a Playstation!”
The next round will be held in front of Lorenzo's home Spanish fans at Aragon, where he took victory in the wet one year ago.
by Peter McLaren
http://www.crash.net/motogp/news/223...m_campaign=rss
Oι άλλοι φτιάξανε βίδεο με τα καλύτερα του misano και δεν βάλανε την πτώση του χόρχε![]()
Τελευταία τροποποίηση από Billymuse; 13/09/2015 στις 20:35.
Και για τους μερακλήδες του moto.gr
Στην αρχή αν προσέξετε λένε ''I Love MG-Ktinos''
![]()
η μαγκια ειναι οτι ο παππους παροτι αργοτερος απτα 2 αλανια στο τελος θα την τσιμπησει την κουπα..........
χειμωνιαζει κιολας κ δν τον χαλασε.... σε 2 βροχινους +23
παντως ο Διατσιδης την εσκισε την bmw, αλλαγη κρααααατσ ξανα αλλαγη κραααααααατσ ,
μετα ελεγε οτι απο ολο το σταδιο μονο καμμια 200αρια δεν ειναι κιτρινοι και επεμενε, μετα εδειξε δυο εξεδρες κοκκινες και εκανε το παγωνι ...
μετα ο miller ειναι ενατος (10ος ητανε) ναι ειναι ενατος ο Miller.
παιδια μονο εγω τον εχω σκυλοβαρεθει???????????