Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 71

Θέμα: Ποιο μεγάλο ον/οφ μπορεί να ανέβει ενα βουνό ΜΟΝΟ με τρίτη σχέση στο κιβώτιο;

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635

    Ποιο μεγάλο ον/οφ μπορεί να ανέβει ενα βουνό ΜΟΝΟ με τρίτη σχέση στο κιβώτιο;

    Η επόμενη μοτοσυκλέτα μου θα θελα να ναι πάλι ένα μεγάλο ον/οφ. Θα θελα:

    -να εχει πολύ ροπή από χαμηλά και στις μεσαίες
    -να ταξιδεύει άνετα και οικονομικά σε ανοιχτούς δρόμους με 150-160, χωρίς να δουλεύει στο όριο το μοτέρ
    -να είναι άνετο στο ταξίδι για 2 άτομα μαζί με τα μπαγκάζια τους
    -να μπορεί να περάσει από χώμα με αξιώσεις χωρίς να σκορπίσει
    -να μην έχει βαριά αίσθηση στην οδήγηση
    -να είναι αξιόπιστο ή να λύνονται τα προβλήματά του

    ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙ ΚΟ που θα θελα να χει είναι η ροπή. Θέλω μια μοτοσυκλέτα που να μπορεί να ανέβει ένα ορεινό πέρασμα με 3η σχέση μόνο, χωρίς καμμιά αλλαγή. Για παράδειγμα το στροφιλίκι στον Αη Γιάννη τον Ρώσσο.

    Υπάρχει ον/οφ 2κύλινδρο ή 3 κύλινδρο που να μπορεί να ανέβει μόνο με 3η χωρίς κατέβασμα στις απότομες ανηφορικές στροφές σε 2α ή 1η ;

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος

    Υπάρχει ον/οφ 2κύλινδρο ή 3 κύλινδρο που να μπορεί να ανέβει μόνο με 3η χωρίς κατέβασμα στις απότομες ανηφορικές στροφές σε 2α ή 1η ;
    Κώστα γιατί το θες αυτό; Γιατί είναι σημαντικό για σένα κάτι τέτοιο;
    Travel, Grow, Share

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Οι δικές μου επιλογές στο περίπου είναι:

    1. boxer, GS 1150 ή 1200 αλλά το θεμα περιπλέκεται με όλα αυτά που διαβάζω περί αξιοπιστίας. Θα κοίταγα για 1200 από 2007 και μετά χωρίς ESA. Το 1150 μου αρέσει αλλά ναι μεν είναι αξιόπιστο αλλά είναι βαρύ και αρκετά αδύναμο, όσο και παλιό.

    2. ΧΤΖ 1200 super tenere, μου αρέσει πολύ, θα το θελα λίγο πιο ελαφρύ αλλά δεν ξέρω πόσο ροπάτο είναι το μοτέρ του. Μπορεί να κάνει αυτό που ρωτάω παραπάνω;

    3. GS 800, μια μοτοσυκλέτα που μου αρέσει πολύ, αλλά κολλάω στο θέμα της άνεσης και της κάλυψης από τον αέρα. Αν ας πούμε ότι τα διορθώνω αυτά με aftermarket επιλογές, το μοτέρ του εχει την ροπή να ανεβάσει 2 άτομα + τα μπόλικα μπαγκάζια χωρίς πολλές αλλαγές;

    4. Το ΚΤΜ adventure 950 και όχι το 990 το ψεκαστό που χαμηλά μπερδεύει. Σε ταξιδιωτικούς ρυθμούς χαλαρούς πως είναι; Το ξέρω ότι τα ΚΤΜ είναι πολεμικά εργαλεία αλλά το θέλω ΚΑΙ για ταξίδι με ήρεμους ρυθμούς, μπορεί να το κάνει χωρίς να σκορτσάρει χαμηλά και χωρίς να ανεβάζει θερμοκρασίες;

    5. Θα θελα να δω και το καινούργιο άφρικα τι λέει. Αλλά μου πέφτει κομματάκι ακριβό αλλά ο θεός είναι μεγάλος, δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται. Πες ότι μου κάνει και το θέλω πολύ, το σύμπαν θα συνομοτήσει ή θα με γράψει στα π@π@ρια του;


    Για τα πιο καινούργια π.χ. crosstourer, 1190 τα λεφτά μάλλον δεν φτάνουν. Θα θελα να δώσω το πολύ μέχρι 8000 Ε, για ενα καλό μεταχειρισμένο.
    Τελευταία τροποποίηση από kordix; 13/09/2015 στις 21:49.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Το νέο Africa 1000 με το DCT;

    (Αν και έχω την ίδια απορία με τον antsoar. Εσύ είσαι έμπειρος. Γιατί τέτοια απαίτηση; )



    Edit : Γράφαμε μαζί και τώρα είδα ότι δεν πας για καινούργιο.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από antsoar Προβολή μηνύματος
    Κώστα γιατί το θες αυτό; Γιατί είναι σημαντικό για σένα κάτι τέτοιο;

    Γιατί είναι ενα ωραίος τρόπος να ταξιδεύεις ξεκούραστα και γιατί δεν μου αρέσει να ανεβάζω σε ταξίδι στροφές στο μοτέρ για να μην κρεμάσει χαμηλά. Αλλο το μεγάλο ταξίδι και άλλο η βόλτα. Μου χει λείψει η ροπή, να σαι ας πούμε με 5η ή 6η φορτωμένος μπούνια, να ανοίγεις το γκάζι και να νιώθεις την δύναμη να σε τραβάει.

    Θέλω τα 160 για να περνάω γοργά τους εθνικούς δρόμους εως ότου χαθώ στους επαρχιακούς που θέλω να δω. Μιλάω για ταξιδια μεγάλα, κυρίως στο εξωτερικό, με αρκετά χιλιόμετρα την ημέρα.

  6. #6
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Μηχανές μάλλον υπάρχουν...χέρια υπάρχουν να τις πάνε με τρίτη πατημένη στο στροφιλικι...?
    αλλά και πάλι άχρηστο το συγκεκριμένο "χαρακτηριστικό"...
    Οι μηχανές ψάχνουν για οδηγούς συνήθως...
    Υπάρχουν πλέον και οι αυτόματες πάντως, που "λύνουν" χέρια...ακομα και σε κουλούς...

    υ.γ. καμιά διαθεση αντιπαράθεσης....

    ΚΤΜ990adv το λένε αυτό που ψάχνεις (πλην του οικονομικού στο καύσιμο, που ζητάς), μετά από 2 36άωρα και 2 εξωτερικά, και άλλα πολλά μπορώ να το λέω...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Το νέο Africa 1000 με το DCT;

    (Αν και έχω την ίδια απορία με τον antsoar. Εσύ είσαι έμπειρος. Γιατί τέτοια απαίτηση; )



    Edit : Γράφαμε μαζί και τώρα είδα ότι δεν πας για καινούργιο.


    Μεγάλωσα ρε παιδιά και αλλάζουν οι ανάγκες. Επίσης θέλω να κάνω κάποια ταξίδια ας πούμε πιο μακρινά, με όχι όσο χρόνο θα θελα, οπότε χρειάζομαι κάτι πιο γρήγορο από το άφρικα, το οποίο είναι παντού ικανό αλλά στην εθνική δυστυχώς είναι αργό.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Tiger 955;

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.819
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Η επόμενη μοτοσυκλέτα μου θα θελα να ναι πάλι ένα μεγάλο ον/οφ. Θα θελα:


    -να μπορεί να περάσει από χώμα με αξιώσεις χωρίς να σκορπίσει
    ;
    Νομιζω οτι αυτο κανει τις επιλογες σου ελαχιστες....
    Quod me nutrit... me destruit.....

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος

    ΚΤΜ990adv το λένε αυτό που ψάχνεις (πλην του οικονομικού στο καύσιμο, που ζητάς), μετά από 2 36άωρα και 2 εξωτερικά, και άλλα πολλά μπορώ να το λέω...
    Το 990 θα ήταν η λογική επιλογή, αλλά αυτό που ζητάει δλδ φορτωμένο μπουνια, και να τον κολλάει το γκάζι με 5η ή 6ή δεν θα το βρει αν δεν έχει 150 άλογα...

    ΚΤΜ ναι, ADV ναι...αλλά μάλλον το 1290 ψάχνει.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Το 990 θα ήταν η λογική επιλογή, αλλά αυτό που ζητάει δλδ φορτωμένο μπουνια, και να τον κολλάει το γκάζι με 5η ή 6ή δεν θα το βρει αν δεν έχει 150 άλογα...

    ΚΤΜ ναι, ADV ναι...αλλά μάλλον το 1290 ψάχνει.
    +1290

    φορτωμένος για να σε "σπρώξει" το γκάζι με 5η-6η τα 100-110 άλογα δεν φτάνουν.

    1290 super adventure θες. μεγειές
    Fuck the universe.

  12. #12
    990 η 950, αναλογα με το αν προτιμας το απενεργοποιουμενο ABS απο τη λιγη παραπανω ροπη χαμηλα. Που και αυτο ρυθμιζεται δηλαδη, συμφωνα με προηγουμενες κουβεντες.

    Εμενα η διαφορα στην καταναλωση απο τα 2 fazer που ειχα(600 και 800) δε μου εχει φανει. Τωρα το τι καιει σε σχεση με ενα GS δε μπορω να το ξερω, μια που δεν εχει τυχει να οδηγησω για τοσο μεγαλες αποστασεις.
    Αλλα δε μπορω να πιστεψω οτι το μηχανακι σε σταθερους ρυθμους καιει ΤΟΣΟ πολυ παραπανω απο τα υπολοιπα της κατηγοριας. Αλλο να του πινεις το αιμα, και αλλο να το τσουλας με 150 σταθερα.

    Α, και απο τοτε στην ετησια του εγραψα καμια 3.500 χλμ, οποτε πλεον εχω μια καλη εικονα για την καταναλωση του.

    Και κατι τελευταιο: ΤΡΑΒΑΕΙ φορτωμενο με εκτη...
    There are 10 types of ppl in this world: Those who understand binary and those who don't.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    caponord v2 ίσως;

  14. #14
    Τρικύλινδρος Διφάναρος
    Εγγραφή
    16/09/2014
    Μηνύματα
    196
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Η επόμενη μοτοσυκλέτα μου θα θελα να ναι πάλι ένα μεγάλο ον/οφ. Θα θελα:

    -να εχει πολύ ροπή από χαμηλά και στις μεσαίες
    -να ταξιδεύει άνετα και οικονομικά σε ανοιχτούς δρόμους με 150-160, χωρίς να δουλεύει στο όριο το μοτέρ
    -να είναι άνετο στο ταξίδι για 2 άτομα μαζί με τα μπαγκάζια τους
    -να μπορεί να περάσει από χώμα με αξιώσεις χωρίς να σκορπίσει
    -να μην έχει βαριά αίσθηση στην οδήγηση
    -να είναι αξιόπιστο ή να λύνονται τα προβλήματά του

    ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙ ΚΟ που θα θελα να χει είναι η ροπή. Θέλω μια μοτοσυκλέτα που να μπορεί να ανέβει ένα ορεινό πέρασμα με 3η σχέση μόνο, χωρίς καμμιά αλλαγή. Για παράδειγμα το στροφιλίκι στον Αη Γιάννη τον Ρώσσο.

    Υπάρχει ον/οφ 2κύλινδρο ή 3 κύλινδρο που να μπορεί να ανέβει μόνο με 3η χωρίς κατέβασμα στις απότομες ανηφορικές στροφές σε 2α ή 1η ;
    Tiger 800

    Τα κάνει όλα αυτά που ζητάς. Το ζω κάθε μέρα...
    The road less travelled, is less travelled for a reason...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tsompanis
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    469
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    Μηχανές μάλλον υπάρχουν...χέρια υπάρχουν να τις πάνε με τρίτη πατημένη στο στροφιλικι...?
    αλλά και πάλι άχρηστο το συγκεκριμένο "χαρακτηριστικό"...
    Οι μηχανές ψάχνουν για οδηγούς συνήθως...
    Υπάρχουν πλέον και οι αυτόματες πάντως, που "λύνουν" χέρια...ακομα και σε κουλούς...

    υ.γ. καμιά διαθεση αντιπαράθεσης....

    ΚΤΜ990adv το λένε αυτό που ψάχνεις (πλην του οικονομικού στο καύσιμο, που ζητάς), μετά από 2 36άωρα και 2 εξωτερικά, και άλλα πολλά μπορώ να το λέω...
    Ολα ωραία αλλά σε νορμάλ ταξίδι πόσο καίει περίπου στα 100 χλμ. Γιατί ένας άκρως ανατρεπτικός παράγοντας στα μεγάλα ταξίδια είναι η κατανάλωση καυσίμου. Για να πας πχ λιουμπλιανα άμα είναι να πίνει τα έντερα του.
    Τι αυτονομία έχει?

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2010, 15:30
  2. Οι χασο-goal-ηδες δεν ξέρεις πως μπορεί να χάσουν ενα σουτ.
    από Gandalf dr685sm στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 14:53
  3. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2006, 19:26
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 16:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF