Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 71

Θέμα: Ποιο μεγάλο ον/οφ μπορεί να ανέβει ενα βουνό ΜΟΝΟ με τρίτη σχέση στο κιβώτιο;

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει ον/οφ 2κύλινδρο ή 3 κύλινδρο που να μπορεί να ανέβει μόνο με 3η χωρίς κατέβασμα στις απότομες ανηφορικές στροφές σε 2α ή 1η ;
    R1150GS και ξεχνας το κιβωτιο.
    Αδυναμο δεν το λες, απλα δε στροφαρει, αλλα λογω ροπης ταξιδι με 160-180 το εχει για πλακα.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 14/09/2015 στις 08:55.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #17
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Caponord 1200 Rally αν θες και αξιοπρεπές πέρασμα από το χώμα (όχι εντούρο-φάση όμως γιατί τα κιλά είναι πολλά )
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  3. #18
    Κώστα, είσαι έμπειρος και εχεις καταλήξει τι θέλεις .
    Όντως , η ροπή στα χαμηλομεσαια είναι βάλσαμο στα πολύωρα φορτωμένα ταξίδια καθώς και η άνετη ΜΩΤ
    Για αυτά που θέλεις (και για ενα ποιο μαζεμένο μπατζετ περίπου στα 8-10 χιλ), νομίζω ότι οι επιλογές σου είναι (σε μτχ)

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Οι δικές μου επιλογές στο περίπου είναι:

    1. boxer, 1200 αλλά το θεμα περιπλέκεται με όλα αυτά που διαβάζω περί αξιοπιστίας. Θα κοίταγα για 1200 από 2007 και μετά χωρίς ESA. Το 1150 μου αρέσει αλλά ναι μεν είναι αξιόπιστο αλλά είναι βαρύ και αρκετά αδύναμο, όσο και παλιό.

    2. ΧΤΖ 1200 super tenere, μου αρέσει πολύ, θα το θελα λίγο πιο ελαφρύ αλλά δεν ξέρω πόσο ροπάτο είναι το μοτέρ του. Μπορεί να κάνει αυτό που ρωτάω παραπάνω;


    5. Θα θελα να δω και το καινούργιο άφρικα τι λέει. Αλλά μου πέφτει κομματάκι ακριβό αλλά ο θεός είναι μεγάλος, δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται. Πες ότι μου κάνει και το θέλω πολύ, το σύμπαν θα συνομοτήσει ή θα με γράψει στα π@π@ρια του;
    Πολλα κυβικα , όχι απαραίτητα πολλά άλογα , αλλά ΡΟΟΟΠΗ από χαμηλα.

    το τενερε ,για εμενα , ειναι ποιο ελκυστικο αλλα σε μτχ εχει λιγα . στα GS εχει πολυ περισσοτερες επιλογες.

    Τωρα , όλα αυτά έχουν πολύ βαρος , αλλα ουτως ή άλλως , είναι μηχανές για ταξιδι και φορτωμα .
    Παντως , οσο κακο είναι το βαρος στο χωμα , στην εθνικη και στο ασφαλτινο ταξιδι δεν είναι και τοσο κακο(μαλλον καλο).
    Και οι δυο αυτές μηχανες, μολις ξεκινήσουν να ρολαρουν , κρύβουν επιμελώς τα παραπανίσια κιλα τους μιας και έχουν δουλέψει πολύ στο καλό κέντρο βάρους τους.

    Για το χωμα , και με την εμπειρια που εχεις , θα περάσεις από παντού ,φυσικα με τις αναγκαιες υποχωρησεις.



    Από εκει και περα , περιμενουμε το neo afrika να δουμε κυριως την λειτουργια του DCT και πως αυτό βοηθαει στο ταξιδι και τι αλλαγές θα φέρει στην κατηγορία.
    Τελευταία τροποποίηση από ggs; 14/09/2015 στις 09:05.

  4. #19
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    ΒΤW τσεκαρε το νέο τεύχος του ΜΟΤΟ που έχει και συγκριτικό πάνω στο θέμα

    http://www.motomag.gr/issues/moto-55...ptemvrioy-2015
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  5. #20
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Κώστα εγώ με την χοντρή έχω ευχαριστηθεί ροπή από πολύ χαμηλά. ειδικά σε βόλτες δικάβαλος με την Χρύσα και σε ορεινό στροφιλίκι αν βαριέμαι αφήνω μία 3η μέσα και απλά παίζω με το γκάζι. Σε πέταλα βέβαια που συναντάς πολύ συχνά σε επαρχιακούς δρόμους θα κατεβάσεις αλλά σε όλον τον υπόλοιπο δρόμο πηγαίνεις χαζεύοντας. Και τα 160 τα βλέπει εύκολα σε εθνική και φορτωμένη χωρίς να σπάει το μοτέρ. Τώρα οι βλάβες είναι ένα άλλο κομμάτι. Η προπέλα έχει ορκισμένους εχθρούς που την τρίχα την κάνουν τριχιά και μεγάλο φαν κλάμπ που καταπίνει αμάσητη όποια μαλακία τους σερβίρει το εξουσιοδοτημένο. Γνώμη μου είναι ότι εκτός από τις κραυγαλέες αστοχίες (βλ. σκασμένες αναρτήσεις ESA και σπασμένα μπράτσα του άξονα) το μηχανάκι δεν βγάζει περισσότερες ή λιγότερες βλάβες από τα άλλα της αγοράς. Είναι σίγουρα υπερτιμημένο αλλά τώρα με την κρίση όλοι πουλάνε αρκετά χαμηλά, οπότε μπορείς να βρεις σε άψογη κατάσταση με νορμάλ λεφτά.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3592730/

    Αν παραβλεψεις την "ασχημια" του και την σπανιοτητα του (με οτι συνεπαγεται ) .

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον (στην λούφα λόγω δουλειάς) αυτά που μου γράφετε. Θελω να γράψω αλλά δεν προλαβαίνω οπότε το βράδυ που χαλαρώνω κάπως...

  8. #23
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.790
    κωστα.το 950 εχει ερθει σερρυ -διπλο και φορτωμενο νις σερβιας-λεωνιδιο αυθημερον με 140-150 σταθερα και σημαντικα αποθεματα δυναμης.κραδασμοι μηδεν και ρολλαριζε αψογα.μιλαμε για 1300χλμ περιπου
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  9. #24
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsompanis Προβολή μηνύματος
    Ολα ωραία αλλά σε νορμάλ ταξίδι πόσο καίει περίπου στα 100 χλμ. Γιατί ένας άκρως ανατρεπτικός παράγοντας στα μεγάλα ταξίδια είναι η κατανάλωση καυσίμου. Για να πας πχ λιουμπλιανα άμα είναι να πίνει τα έντερα του.
    Τι αυτονομία έχει?
    Φορτωμένο με αλουμινένιες, τανκ μπαγκ, λουκάνικο με σκηνές κτλ, δικάβαλο, στην εθνική με 140-150 καίει γύρο στα 8-8,5 λτ/100, ανεβάζει αβίαστα στα 180-185 χλμ και προσπερνάς ευκολα, αλλά ανεβάζεις και την κατανάλωση στα 10λτ περίπου... 20 λτ τεπόζιτο (τα 4 ρεζέρβα)...κάνε τα μαθηματικά για την αυτονομία...Δεν είχα ποτέ πρόβλημα στην ευρώπη που έχω ταξιδέψει.
    Το φοβερό είναι ότι έτσι φορτωμένο στρίβει τραίνο στο Trasfagarasan ή στο Groscklokner και στην ανηφόρα αλλά και στην κατηφόρα...φτάνει να ασχοληθείς με την ανάρτηση και τις ρυθμίσεις της... Αν το ταξίδι είναι δικάβαλο και φορτωμένο αλλά θέλετε, και στροφιλικι, και απόλαυση οδηγική, και αίσθηση ασφάλειας, και χώμα όπου υπάρχει ευκαιρία, και ελαφριά αίσθηση τότε το 990 είναι ταμάμ...Μπορεί και άλλά μηχανάκια να είναι το ίδιο ή και καλύτερο αλλά μιλαω για αυτό που ξέρω καλά από προσωπική εμπειρία και όχι οτι διάβασα στα περιοδικά ή το είπε ο ξαδερφος, του κουμπάρου, του μπατζανάκη που έχει στρώμα, άρα κΣέρει....
    Βύρονα το 1290 δεν το έβαλα στο χάρτη για οικονομικούς λόγους και μόνο...
    GS1200, Capo1000, R1150gs, που έχω πιάσει ροπάτα πολύ αλλά καμιά σχέση με την εκρηκτικότητα του 990...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  10. #25
    βε στρομ φιλαράκι

    το 1000 το καινούργιο....
    πουτσ@@@@@@@@@

  11. #26
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    .....

    4. Το ΚΤΜ adventure 950 και όχι το 990 το ψεκαστό που χαμηλά μπερδεύει. Σε ταξιδιωτικούς ρυθμούς χαλαρούς πως είναι; Το ξέρω ότι τα ΚΤΜ είναι πολεμικά εργαλεία αλλά το θέλω ΚΑΙ για ταξίδι με ήρεμους ρυθμούς, μπορεί να το κάνει χωρίς να σκορτσάρει χαμηλά και χωρίς να ανεβάζει θερμοκρασίες;

    ....
    στο ταξίδι δε θα ανεβάσει θερμοκρασίες. το 950 μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για χαλαρούς ρυθμούς. στους χαλαρούς θα σου κάψει και 6λτ τα 100. τον Ρώσσο τον ανεβάζει με 3η ένα άτομο ξεφόρτωτος. Φορτωμένος δικάβαλος στους φουρκέτες του Ρώσσου με τρίτη στο κιβώτιο κανένα απο αυτά που ανέφερες δε το κάνει. μάλλον αναφέρεσαι σε άλλη κατηγορία μηχανής.

    Παρ' όλα αυτά εγω θα συμφωνούσα με του bigoula την επιλογή. GS 1150, αρκετή ροπή και υπεραξιόπιστο

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    713
    Φαντάζομαι αυτό εδώ μπορεί http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6892934/
    Μόνο που δεν τηρεί τις υπόλοιπες προϋποθέσεις..

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    να μας έλεγες και κανά μπάτζετ...γτ εδώ μέσα έχουν αναφερθεί μηχανάκια από 1500 μέχρι 17000 ευρώ...

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    να μας έλεγες και κανά μπάτζετ...γτ εδώ μέσα έχουν αναφερθεί μηχανάκια από 1500 μέχρι 17000 ευρώ...
    Εγραψε, εως 8000€ (ποστ νο3).

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    αααα πάσο δεν το πρόσεξα

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2010, 15:30
  2. Οι χασο-goal-ηδες δεν ξέρεις πως μπορεί να χάσουν ενα σουτ.
    από Gandalf dr685sm στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 14:53
  3. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2006, 19:26
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 16:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF