Σελίδα 10 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 181

Θέμα: 13ος αγώνας GP APEROL DI SAN MARINO E RIVIERA DI RIMINI

  1. #136
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Διαφορετικά το χειρίζεσαι το θέμα όταν δεν έχεις απολύτως κανένα άγχος για το που θα τερματίσεις και διαφορετικά όταν πηγαίνεις για πρωτάθλημα. Ο Smith πχ δήλωσε ότι έχασε το παράθυρο της πρώτης αλλαγής από στεγνό σε βρεγμένο και αποφάσισε απλά να μείνει έξω και να δει πως θα εξελιχθεί. Ε αυτό δεν το λες με την καμία καλύτερο από αυτό που αποφασίσανε να κάνουν οι πρωτοπόροι (με το άγχος) όταν κάποια στιγμή βρέθηκε 1λ17δ πίσω.

    Η μαλακία των Rossi - Lorenzo (και όχι της Yamaha) είναι ότι ενώ το τιμ στο pit wall βλέπει τους χρόνους όλων των αναβατών και βλέπεις τον Smith και τον Baz και τον Redding να γυρνάνε στο 1.39-1.40 και τους δικούς σου στο 1.48 και βγάζεις πινακίδα στον Lorenzo να μπει και την αγνοεί (και κατ' επέκταση μπορούμε να πούμε και ο Rossi γιατί σίγουρα θα είδε και το pit board του Lorenzo που ήταν ακριβώς δίπλα στο δικό του - στον ίδιο γύρο που μπήκε ο Marquez και κέρδισε), τότε είναι σχετικά άξιοι της μοίρας τους.

  2. #137
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    +φωνω

    Ούτε εύκολο είναι για τον Lore να βγεί 1ος στους υπόλοιπους αγώνες, ούτε και για Rossi 2ος με τον ΜΜ στο grid.
    Κερδισμένος ο Rossi και για την διαφορά, αλλα και γιατί μπορεί να την διαχειριστεί καλύτερα. Ο Jorge εχει το αγγούρι και δεν είναι και μικρό να στοχεύεις σε 5 νίκες στους 5 αγώνες.

    Ο αγών μαλακία...
    Ναι έτσι είναι αλλά ο γιατρός σπάνια πέφτει οπότε ο λόρε πρέπει να πάει για νίκες μόνο....
    (και ο Μαρκ δεν τώρα που στρώνει το μηχανάκι δύσκολα θα χάσει)
    Ο Αγκο λέει 80% το πήρε ο Ρόσσι φέτος.
    υγ
    Γιαμαχοπίστα λέει αλλά ο Μάρκ την καθάρισε.

    υγ2
    Οκ υπάρχει και κωλοφαρδία αλλά δεν αρκεί να πας για πας βάθρο.
    Γοαυστάρω Μπαζ !
    ανανήψαντας

  3. #138
    Αργούτσικο Μέλος Το avatar του/της chillipf
    Εγγραφή
    18/03/2008
    Μηνύματα
    373
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Πρίν από λίγο είδα τον αγώνα....δεν ήξερα όλες αυτές τις ώρες...αν και διάφοροι κάτι ψέλιζαν....

    Όμως, απαράδεκτο λάθος της Yamaha. Απαράδεκτο. Αδιανόητο. Το θέμα βέβαια είναι πως και στην κονσέρβα που το είδα, τα ίδια έγιναν....άρα....πάμε στον επόμενο αγώνα.

    Μπράβο στους τρείς πρώτους....ώ γέγωνε, γέγωνε. That's racing.
    Και γω κονσέρβα το είδα το βράδυ, γιατί ήμανε Μέγαρα.
    Το λάθος πάντως δεν ήταν της Γιαμάχας, βγάζανε πίνακα για να τους βάλουν μέσα, αλλά απεδείχθη λάθος κρίση εκ μέρους του δόκτορος.
    Και αφού ο δόκτωρ δεν έμπαινε, δεν έμπαινε και ο Λόρε, μέχρι που πήρε χαμπάρι ότι χάνει χρόνο.
    Εν πάσει περιπτώσει το ματσάκι είναι στο +23 και βλέπουμε
    PFC

  4. #139
    Μου άρεσε ο αγώνας. Είχε αναατροπές, απρόοπτα και αρκετό σασπένς. Δεν βλέπω το γιατί σε κάποιους δεν άρεσε...
    το πρωτάθλημα διατηρεί ακόμα το ενδιαφέρον του...!

  5. #140
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Μου άρεσε ο αγώνας. Είχε αναατροπές, απρόοπτα και αρκετό σασπένς. Δεν βλέπω το γιατί σε κάποιους δεν άρεσε...
    το πρωτάθλημα διατηρεί ακόμα το ενδιαφέρον του...!
    γιατί οι ανατροπές δεν ήταν αποτέλεσμα προσπερασμάτων κλπ αλλά αποτέλεσμα καιρού και λάθος επιλογών στα στεγνα/βρόχινα ελαστικά....

    ο fkol k4 σωστά τα γράφει...
    πουτσ@@@@@@@@@

  6. #141
    Ε τότε να φτιάξουν στεγαζόμενες πίστες για να μην επηρεάζονται από τον καιρό.

    Ρε παιδιά, σε έναν αγώνα όλα είναι μέσα στο παιχνίδι. Τα ρίσκα, οι σωστές, οι λάθος αποφάσεις, τα απρόοπτα... ΌΛΑ. Αυτό είναι αγώνας.
    και προσπεράσεις είχε, και ανατροπές. Δηλαδή αν δεν είναι ανατροπή η πολιτική του smith να βρεθεί από τελευταίος στο podium τι είναι...?

    Τεσπα, καθεις με τη γνώμη του.

  7. #142
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Ε τότε να φτιάξουν στεγαζόμενες πίστες για να μην επηρεάζονται από τον καιρό.

    Ρε παιδιά, σε έναν αγώνα όλα είναι μέσα στο παιχνίδι. Τα ρίσκα, οι σωστές, οι λάθος αποφάσεις, τα απρόοπτα... ΌΛΑ. Αυτό είναι αγώνας.
    και προσπεράσεις είχε, και ανατροπές. Δηλαδή αν δεν είναι ανατροπή η πολιτική του smith να βρεθεί από τελευταίος στο podium τι είναι...?

    Τεσπα, καθεις με τη γνώμη του.
    To ότι όλα είναι μέσα στο παιχνίδι είναι λάθος. Όλα είναι μέσα στη ζωή, στο παιχνίδι όμως είναι ό,τι διαλέγεις.
    Και εδώ λέμε πως η επιλογή να γίνεται αγώνας υπό τέτοιες συνθήκες είναι λάθος.

    Ας πούμε πως οκ, δεχόμσαστε να γίνονται βρεγμένοι αγώνες (που και αυτό σηκώνει αρκετό νερό**). Να γίνονται, να έχει γίνει όμως και μια μέρα δοκιμών με βρεγμένη την πίστα να ξέρουν οι αναβάτες και ομάδες πως να προετοιμαστούν, τι να περιμένουν. Και να γίνει βρεγμένος, αλλά να βρέχει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, να βάλουν όλοι τα βρόχινα και όποιος κερδίσει. Όχι να έχεις ένα μπάλωμα εδώ κι ένα εκεί και να το παίζεις ζάρια τι λάστιχο να βάλεις...



    **
    Και για να το πάω και λίγο παραπέρα, εμένα δεν θα με χάλαγε κιόλας να μη γίνονται καθόλου βρεγμένοι αγώνες, όπως στην Αμερική.

    Τι είναι στην ουσία οι αγώνες ταχύτητας; Η προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας (και του trackday τώρα τελευταία).
    Εμείς, όταν βρέχει, δεν ακυρώνουμε Άγιους, Επιδαύρους, trackdays κτλ;
    Γιατί τα ακυρώνουμε; Μα γιατί έτσι δεν μπορούμε να κάνουμε αυτά που θέλουμε και στην τελική δεν ευχαριστιόμαστε την οδήγηση (εκτός αν μόνο εμένα με χάλαγε η βροχή σε τέτοιες καταστάσεις).
    Ε, αντίστοιχα, όταν βρέχει δεν μπορούμνε να δούμε τον Marquez να πλαγιολισθαίνει, τον Lorenzo να παίρνει εκείνες τις ανοιχτές γραμμές με τη μεγάλη κλίση, τον Rossi να βουτάει στην εσωτερική.
    Εμένα με χαλάει το να μην μπορώ να τα δω αυτά. Γι αυτά βλέπω το σπορ, όχι για να κερδίζει η ομάδα μου ούτε για να τη λέω σ' αυτούς που έχασε η δική τους...
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  8. #143
    πουτσ@@@@@@@@@

  9. #144
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fkol k4 Προβολή μηνύματος
    To ότι όλα είναι μέσα στο παιχνίδι είναι λάθος. Όλα είναι μέσα στη ζωή, στο παιχνίδι όμως είναι ό,τι διαλέγεις.
    Και εδώ λέμε πως η επιλογή να γίνεται αγώνας υπό τέτοιες συνθήκες είναι λάθος.

    Ας πούμε πως οκ, δεχόμσαστε να γίνονται βρεγμένοι αγώνες (που και αυτό σηκώνει αρκετό νερό**). Να γίνονται, να έχει γίνει όμως και μια μέρα δοκιμών με βρεγμένη την πίστα να ξέρουν οι αναβάτες και ομάδες πως να προετοιμαστούν, τι να περιμένουν. Και να γίνει βρεγμένος, αλλά να βρέχει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, να βάλουν όλοι τα βρόχινα και όποιος κερδίσει. Όχι να έχεις ένα μπάλωμα εδώ κι ένα εκεί και να το παίζεις ζάρια τι λάστιχο να βάλεις...



    **
    Και για να το πάω και λίγο παραπέρα, εμένα δεν θα με χάλαγε κιόλας να μη γίνονται καθόλου βρεγμένοι αγώνες, όπως στην Αμερική.

    Τι είναι στην ουσία οι αγώνες ταχύτητας; Η προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας (και του trackday τώρα τελευταία).
    Εμείς, όταν βρέχει, δεν ακυρώνουμε Άγιους, Επιδαύρους, trackdays κτλ;
    Γιατί τα ακυρώνουμε; Μα γιατί έτσι δεν μπορούμε να κάνουμε αυτά που θέλουμε και στην τελική δεν ευχαριστιόμαστε την οδήγηση (εκτός αν μόνο εμένα με χάλαγε η βροχή σε τέτοιες καταστάσεις).
    Ε, αντίστοιχα, όταν βρέχει δεν μπορούμνε να δούμε τον Marquez να πλαγιολισθαίνει, τον Lorenzo να παίρνει εκείνες τις ανοιχτές γραμμές με τη μεγάλη κλίση, τον Rossi να βουτάει στην εσωτερική.
    Εμένα με χαλάει το να μην μπορώ να τα δω αυτά. Γι αυτά βλέπω το σπορ, όχι για να κερδίζει η ομάδα μου ούτε για να τη λέω σ' αυτούς που έχασε η δική τους...
    φίλε αν νομίζεις ότι οι αγώνες είναι μία προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας μάλλον είσαι πολύ ρομαντικός.
    Αγώνας είναι μία μάχη με κανόνες για το ποιος θα βγει πρώτος. Και πάνω σε αυτή τη μάχη έρχεται η εξέλιξη της τεχνολογίας, και η πρόοδος.
    Και η εξέλιξη δεν έρχεται μόνο στο στεγνό, αλλά και στο βρεγμένο. Και αν θεωρείς ζαριά την πρόβλεψη συνθηκών και σχεδιασμό της ομάδας, τότε να ξέρεις ότι δεν είναι μόνο αυτή η ζαριά, αλλά υπάρχουν κι άλλες. Όταν για παράδειγμα μπαίνεις για δοκιμαστικά τη μία μέρα με συνεφιά και δροσούλα και την επομένη βαράει 10 βαθμούς πάνω, με πολλαπλάσια στην άσφαλτο. Όλα ζαριά είναι, και υπολογισμοί βασισμένοι σε υποθέσεις και σε εμπειρία του των τεχνικών και του οδηγού.

    Αν τώρα για να μπορούμε να βλέπουμε σε επανάληψη "τον Marquez να πλαγιολισθαίνει, τον Lorenzo να παίρνει εκείνες τις ανοιχτές γραμμές με τη μεγάλη κλίση, τον Rossi να βουτάει στην εσωτερική" φτάσουμε να αποστειρώσουμε τις αγωνιστικές συνθήκες και καταλλήξουν να τρέχουν σε κανέναν κλειστό χώρο σαν κλειστό ποδηλατοδρόμιο, ή καμιά κυκλική πίστα σαν τα nascar, να ξέρεις ότι δεν θα βλέπεις motogp, αλλά κάτι άλλο....

    Προσωπικά μου άρεσε που είδα τον redding και μερικούς άλλους που δεν καταδέχεται η κάμερα να τους κοιτάξει, να δω πως το μπάζει, και τι κάνει εκεί πίσω στην αφάνεια. Όπως μου άρεσε να δω πως αλλάζουν όλοι το οδηγικό τους στυλ ανάλογα με τις συνθήκες. Ακόμα και η αλλαγή μοτό, τύπου πόνυ εξπρές, είχε το ενδιαφέρον της για εμένα.

  10. #145
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Οι αγώνες που έχουν μείνει στην μηχανοκίνητη ιστορία αφορούν στην πλειονότητα τους βρεγμένους. Εκεί ξεχωρίζουν οι "ταλαντούχοι" οδηγοί που μπορούν διαισθητικά να εκμαιεύσουν την παραπάνω πρόσφυση, τα σημεία της πίστας που δίνουν πλεονέκτημα και να νικήσουν "εργοστασιακούς" οδηγούς ή με ανταγωνιστικότερο όχημα. Συνήθως ένας βρόχινος αγώνας ταυτιζόταν με την γέννηση ενός "μύθου" ή "αστέρα" και εγώ προσωπικά για αυτό είμαι οπαδός όλων των μηχανοκίνητων σπορ. Ένα παράθυρο στον κόσμο αυτών των ξεχωριστών ανθρώπων, που παρακολουθώ αποσβολωμένος, να κάνουν πράγματα που εμείς οι κοινοί θνητοί δεν είχαμε καν φανταστεί..

  11. #146
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Να πάρουν τον Αυτιά να τους λέει τα μερομήνια.

  12. #147
    Αργούτσικο Μέλος Το avatar του/της chillipf
    Εγγραφή
    18/03/2008
    Μηνύματα
    373
    Συμφωνώ και εγώ, όσο και να με χαλάει η εικόνα του wet race, ότι τελικά δίνει στο σπόρ και δεν του αφαιρεί.
    Εκεί φαίνονται πολλά πράγματα από οργάνωση ομάδων, feeling οδηγού, αγωνιστικό σχέδιο, και τελικά υπερισχύει περισσότερο προετοιμασμένος γι' αυτές τις συνθήκες.
    Θα μου πεις, ότι μεγάλο ρόλο παίζει και η τύχη (ή ατυχία, ανάλογα).

    Ε, κι αυτή στο παιγνίδι είναι τελικά.
    PFC

  13. #148
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    φίλε αν νομίζεις ότι οι αγώνες είναι μία προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας μάλλον είσαι πολύ ρομαντικός.
    Είμαι πολλά πράγματα, άλλα καλά άλλα όχι και τόσο. Αν όμως δεν είμαι κάτι, είναι ρομαντικός. Μάλλον υπερβολικά πεζός θα έλεγα.

    Οι αγώνες ταχύτητας σαφώς είναι μια προέκταση της δικής μας γρήγορης βόλτας με την έννοια του ό,τι το σπορ απευθύνεται είτε σε όσους κάνουμε κάτι παρόμοιο (ok, σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο), είτε σε όσους θα ήθελαν να τα κάνουν αλλά είτε δεν μπορούν, είτε φοβούνται, είτε απλά τους αρέσει να φαντασιώνονται πως θα ήταν να κάνουν κάτι παρόμοιο.

    Αν δεν υπήρχαν χομπίστες (έστω και του καναπέ) για να εκμεταλλευτεί κάποιος την κ@υλ@ τους και μέσω αυτών να βγάζει λεφτά, το σπορ δεν θα είχε καν λόγο να δημιουργηθεί.

    Το ίδιο ισχύει για όλα τα σπορ.
    Ανεξαιρέτως.
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  14. #149
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tomy Προβολή μηνύματος
    Οι αγώνες που έχουν μείνει στην μηχανοκίνητη ιστορία αφορούν στην πλειονότητα τους βρεγμένους. Εκεί ξεχωρίζουν οι "ταλαντούχοι" οδηγοί που μπορούν διαισθητικά να εκμαιεύσουν την παραπάνω πρόσφυση, τα σημεία της πίστας που δίνουν πλεονέκτημα και να νικήσουν "εργοστασιακούς" οδηγούς ή με ανταγωνιστικότερο όχημα. Συνήθως ένας βρόχινος αγώνας ταυτιζόταν με την γέννηση ενός "μύθου" ή "αστέρα" και εγώ προσωπικά για αυτό είμαι οπαδός όλων των μηχανοκίνητων σπορ. Ένα παράθυρο στον κόσμο αυτών των ξεχωριστών ανθρώπων, που παρακολουθώ αποσβολωμένος, να κάνουν πράγματα που εμείς οι κοινοί θνητοί δεν είχαμε καν φανταστεί..
    Ο μόνος που έγινε μύθος για τις ικανότητές του στο βρεγμένο ήταν ο μέγιστος των μεγίστων Ayrton.
    Αλλά αυτός ήταν ο Ayrton και έγινε μύθος και για τις ικανότητές του στο στεγνό.

    Οι υπόλοιποι του τύπου West, Vermeulen κτλ δεν έγιναν μύθοι, έγιναν απλά γνωστοί ως «κάνω βουντού μπας και βρέξει και κάνω τίποτα στην ασήμαντη καριέρα μου».
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  15. #150
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Στο βρεγμένο ξεχώριζαν οι άντρες από τα αγόρια από τα σπάργανα του σπορ, δες Ayrton Senna_Donington Park_1993 και Estoril_1985, Alberto Ascari_Spa-Francorchamps_1952, Jim Clark_Spa-Francorchamps_1963, James Hunt_Fuji_1976, Jackie Stewart_Nurburgring_1968, Damon Hill_Suzuka_1994, Michael Schumacher_Circuit de Catalunya_1996 και Sebastian Vettel_Monza_2008...

    Και για να μην είμαι πάλι εκτός θέματος, Rossi_Donigton Park_2000 και Suzuka_2002, Lorenzo_Le Mans_2009, Dovizioso_Donington Park_2009, Pasini_Mugello_2009 ,Edwards_SBK_Philip Island_2001, West_Assen_2014-2003 και η Jerez το 2011 (μόνο και μόνο για τον διάλογο Stoner-Rossi)
    Τελευταία τροποποίηση από tomy; 14/09/2015 στις 16:27.

Σελίδα 10 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 14/09/2014 13ος Γύρος GP San Marino, misano. circuit Marco simonceli
    από SHOOTER045 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 135
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2014, 12:22
  2. Moto GP, Round 13 San Marino - Misano
    από emiliano στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 182
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2012, 21:27
  3. MotoGP Cinzano di San Marino e della Riviera di Rimini
    από road spirit στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 138
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2009, 01:45
  4. Gran Premio di San Marino 29-30-31 agosto 2008
    από blackbusa στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2008, 13:08
  5. GP Cinzano di San Marino e Riviera Di Rimini
    από dessert στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 89
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2007, 09:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF