Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 71

Θέμα: Ποιο μεγάλο ον/οφ μπορεί να ανέβει ενα βουνό ΜΟΝΟ με τρίτη σχέση στο κιβώτιο;

  1. #46
    Hey satan, payed my dues. Το avatar του/της petros1479
    Εγγραφή
    10/08/2015
    Μηνύματα
    286
    Μετά από 4 χρόνια και 52000... Και γυρνώντας όλο το Γράμμο από χώμα... tiger 800 xc. Μου θυμισες με το ποστ σου όταν έλεγα σε ένα φίλο μετά από ένα χρόνο χρήσης " φιλέ αυτό το μηχανάκι θα μπορούσα να το πηγαίνω παντου μόνο με τρίτη " !!!! Δεν είναι Μέγκα ον οφ αλλά είναι το απόλυτο μηχανάκι για όλες τις χρήσεις. Σου μιλάει κάποιος που δεν έχει οδηγήσει ποτέ στην ζωη του κουτί παρά μόνο δίτροχα και που όπως καταλαβαίνεις έχω τη μηχανή για τα παντα και παντού!!

  2. #47
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Η λογική λέει πώς αφού το αφρικα τόσα χρόνια με έχει καλύψει μια χαρά, θα ήταν καλο να πάω μάλλον προς ένα αντίστοιχο μοτοσακο στα 800 κυβικά αλλά ευρωπαϊκό.
    Επειδή το μηχανάκι θα το κυκλοφορώ και καθημερινά, και δεν έχω σκοπό να σταματήσω τα χώματα είναι μια επιλογή που πιστεύω πώς μου ταιριάζει καλύτερα.
    Έτσι, από περιέργια, τα Τιγράκια τα Triumph τα έχεις αποκλείσει;
    Ακούω καλά λόγια για το τελευταίο το 800XCx, αλλά δεν το έχω δεί ακόμα.



    ΥΓ. Ώπα, με πρόλαβε ο προηγούμενος...

  3. #48
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    ......

    το KTM 950/990 ADV ,αν θέλεις ένταση ,συγκινήσεις ,αδρεναλίνες ,ενφορφίνες ,φερορμόνες ,διασκέδαση ,χαμόγελα ,& Fun2Ride ,σε όλα τα τεραίν και υπο όλες τις συνθήκες.
    Θα πρέπει βέβαια να είσαι διατεθιμένος για μια +30% κατανάλωση καυσίμου (σε παρόμοιες συνθήκες) σε σχέση με την παραπάνω.
    .........
    Αντε να συμφωνησω με τα παραπανω,το εχω οδηγησει ελαχιστα αλλα τοσος κοσμος λεει τα καλυτερα,οποτε καποιο δικιο θα εχει.

    Μπορεις ομως,εκτος απο το χωμα,να κανεις ταξιδακι και να το ευχαριστηθεις?Ειναι αυτη η θεση οδηγησης και η σελα,για καπως ποιο μακρινες διαδρομες?Μπορει ο συνεπιβατης να μην εχει παραπονα?

    Ειπα δεν εχω εμπειρια,ρωταω.

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.819
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Αντε να συμφωνησω με τα παραπανω,το εχω οδηγησει ελαχιστα αλλα τοσος κοσμος λεει τα καλυτερα,οποτε καποιο δικιο θα εχει.

    Μπορεις ομως,εκτος απο το χωμα,να κανεις ταξιδακι και να το ευχαριστηθεις?Ειναι αυτη η θεση οδηγησης και η σελα,για καπως ποιο μακρινες διαδρομες?Μπορει ο συνεπιβατης να μην εχει παραπονα?

    Ειπα δεν εχω εμπειρια,ρωταω.
    μεχρι Μοναχο που πηγαμε ενα 950 και ενα 990 ηταν απολαυστικα παντως και τα 2
    Quod me nutrit... me destruit.....

  5. #50
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από (Mostra)damoS Προβολή μηνύματος
    μεχρι Μοναχο που πηγαμε ενα 950 και ενα 990 ηταν απολαυστικα παντως και τα 2
    Ελα ρε,με αυτη τη σελα?Εγω δεκα λεπτα και δεν.

  6. #51
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από petros1479 Προβολή μηνύματος
    Μετά από 4 χρόνια και 52000... Και γυρνώντας όλο το Γράμμο από χώμα... tiger 800 xc. Μου θυμισες με το ποστ σου όταν έλεγα σε ένα φίλο μετά από ένα χρόνο χρήσης " φιλέ αυτό το μηχανάκι θα μπορούσα να το πηγαίνω παντου μόνο με τρίτη " !!!! Δεν είναι Μέγκα ον οφ αλλά είναι το απόλυτο μηχανάκι για όλες τις χρήσεις. Σου μιλάει κάποιος που δεν έχει οδηγήσει ποτέ στην ζωη του κουτί παρά μόνο δίτροχα και που όπως καταλαβαίνεις έχω τη μηχανή για τα παντα και παντού!!
    Θα πάω να κάνω ενα τεστ ντραιβ. Το μηχανάκι σου μου αρέσει πάρα πολύ και σε σχέση με το f 800 είναι πολύ καλύτερο σε άνεση γενικώς. Θα τα οδηγήσω όμως όλα όσα θέώ και μετα θα κάτσω να πιω ενα κρασάκι με τον εαυτό μου να τα βάλουμε κάτω και όπου μας βγάλει

  7. #52
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Αντε να συμφωνησω με τα παραπανω,το εχω οδηγησει ελαχιστα αλλα τοσος κοσμος λεει τα καλυτερα,οποτε καποιο δικιο θα εχει.

    Μπορεις ομως,εκτος απο το χωμα,να κανεις ταξιδακι και να το ευχαριστηθεις?Ειναι αυτη η θεση οδηγησης και η σελα,για καπως ποιο μακρινες διαδρομες?Μπορει ο συνεπιβατης να μην εχει παραπονα?

    Ειπα δεν εχω εμπειρια,ρωταω.
    Είχα το 950ADV '06 (το τελευταίο που βγήκε πρίν το 990).
    Τις καλές εποχές των παχέων αγελάδων.
    2 φορές το μήνα Ημερήσιες 2κάβαλες των 500-600 κμ ,με την κυρά να νιώθει τόσο άνετα που τράβαγε βίντεο κι έβγαζε φωτό on-board.
    3 φορές το χρόνο Αθήνα-Σέρρες ,2καβαλο κ 3βάλιτσο ,σερί με μια σταση μόνο στον Κορινό.
    Και τις επόμενες 3 μέρες ολημεραμπιστα.
    Και άλλη μια μέρα τούρινγ στο νομό.
    Και την επόμενη σερί φορτωμένη Επιστροφή.
    Για πλάκα και με χαμόγελο.
    Με το ίδιο μηχανάκι ,η κυρά μου ζήτησε να έρθει μαζί μου σ'ένα 36άωρο ,για να δεί εκ'των έσω ,τι είναι αυτό που με τρελλαίνει κ το γουστάρω τόσο.
    Το βγάλαμε όλο δικάβαλο ,κ τερματίσαμε κανονικά στο Σ-Κ ,κι όχι γυαλατζί 3/4ήμερο.
    Αποτέλεσμα ...της άρεσε τόσο ,που κάναμε παρέα 2κάβαλο κ το 36άωρο της επόμενης χρονιάς.
    Και μιλάω για το 08-09 ,με ηλικίες αναβατών 43 & 38.

    Σου απάντησα;
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  8. #53
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    Μηχανές μάλλον υπάρχουν...χέρια υπάρχουν να τις πάνε με τρίτη πατημένη στο στροφιλικι...?
    αλλά και πάλι άχρηστο το συγκεκριμένο "χαρακτηριστικό"...
    Οι μηχανές ψάχνουν για οδηγούς συνήθως...
    Υπάρχουν πλέον και οι αυτόματες πάντως, που "λύνουν" χέρια...ακομα και σε κουλούς...

    υ.γ. καμιά διαθεση αντιπαράθεσης....

    ΚΤΜ990adv το λένε αυτό που ψάχνεις (πλην του οικονομικού στο καύσιμο, που ζητάς), μετά από 2 36άωρα και 2 εξωτερικά, και άλλα πολλά μπορώ να το λέω...

    Κοίτα κουλομαρία δεν είμαι. Απλά δεν γουστάρω να πηγαίνω πάντα τάπα. Θέλω και χαλαρές βόλτες. Και στα ταξίδια με την γυναίκα πάω πολύ χαλαρά γιατί μας περιμένει πίσω ενα παιδάκι. Και όλη η ευθύνη για ότι συμβεί είναι δικιά μου...

    Ολα τα μεγάλα φαντάζομαι από γκάζια είναι οκ, το θέμα είναι σε ήρεμους ταξιδιωτικούς ρυθμούς πως ανταποκρίνονται. Το 990 και το 950 μου αρέσει πολύ αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι είναι πολεμικά εργαλεία και θέλουν την ανάλογη φροντίδα και το ανάλογο δούλεμα. Εχω κάνει άπειρες βόλτες με φίλους που χουν 950 990 στο χώμα και δεν το εχω οδηγήσει ποτέ. Ασε να κάνω καμμιά βόλτα και τα ξαναλέμε.

    Εχω ήδη ενα ΚΤΜ αλλά εντούρο και ξέρω τι παίζει. Είναι το πιο αξιόπιστο καθαρόαιμο που χα ποτέ.

  9. #54
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Κώστα εγώ με την χοντρή έχω ευχαριστηθεί ροπή από πολύ χαμηλά. ειδικά σε βόλτες δικάβαλος με την Χρύσα και σε ορεινό στροφιλίκι αν βαριέμαι αφήνω μία 3η μέσα και απλά παίζω με το γκάζι. Σε πέταλα βέβαια που συναντάς πολύ συχνά σε επαρχιακούς δρόμους θα κατεβάσεις αλλά σε όλον τον υπόλοιπο δρόμο πηγαίνεις χαζεύοντας. Και τα 160 τα βλέπει εύκολα σε εθνική και φορτωμένη χωρίς να σπάει το μοτέρ. Τώρα οι βλάβες είναι ένα άλλο κομμάτι. Η προπέλα έχει ορκισμένους εχθρούς που την τρίχα την κάνουν τριχιά και μεγάλο φαν κλάμπ που καταπίνει αμάσητη όποια μαλακία τους σερβίρει το εξουσιοδοτημένο. Γνώμη μου είναι ότι εκτός από τις κραυγαλέες αστοχίες (βλ. σκασμένες αναρτήσεις ESA και σπασμένα μπράτσα του άξονα) το μηχανάκι δεν βγάζει περισσότερες ή λιγότερες βλάβες από τα άλλα της αγοράς. Είναι σίγουρα υπερτιμημένο αλλά τώρα με την κρίση όλοι πουλάνε αρκετά χαμηλά, οπότε μπορείς να βρεις σε άψογη κατάσταση με νορμάλ λεφτά.
    Στην γυναίκα αρέσει πολύ το 1200 και σε μένα αλλά δεν εχω καμμία εμπειρία από boxer εκτός από μια βόλτα με 1150 που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Θέλω να βρω κάποιον με 1200ρι να το κάνω μια βόλτα να δω τι πράμα ειναι.

  10. #55
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Είχα το 950ADV '06 (το τελευταίο που βγήκε πρίν το 990).
    Τις καλές εποχές των παχέων αγελάδων.
    2 φορές το μήνα Ημερήσιες 2κάβαλες των 500-600 κμ ,με την κυρά να νιώθει τόσο άνετα που τράβαγε βίντεο κι έβγαζε φωτό on-board.
    3 φορές το χρόνο Αθήνα-Σέρρες ,2καβαλο κ 3βάλιτσο ,σερί με μια σταση μόνο στον Κορινό.
    Και τις επόμενες 3 μέρες ολημεραμπιστα.
    Και άλλη μια μέρα τούρινγ στο νομό.
    Και την επόμενη σερί φορτωμένη Επιστροφή.
    Για πλάκα και με χαμόγελο.
    Με το ίδιο μηχανάκι ,η κυρά μου ζήτησε να έρθει μαζί μου σ'ένα 36άωρο ,για να δεί εκ'των έσω ,τι είναι αυτό που με τρελλαίνει κ το γουστάρω τόσο.
    Το βγάλαμε όλο δικάβαλο ,κ τερματίσαμε κανονικά στο Σ-Κ ,κι όχι γυαλατζί 3/4ήμερο.
    Αποτέλεσμα ...της άρεσε τόσο ,που κάναμε παρέα 2κάβαλο κ το 36άωρο της επόμενης χρονιάς.
    Και μιλάω για το 08-09 ,με ηλικίες αναβατών 43 & 38.

    Σου απάντησα;

    Κώστα μου άρεσαν αυτά που διάβασα

  11. #56
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα Κώστα.

    Το 1150 δε το έχω καθόλου σε εκτίμηση. Άσε που είναι και ιδιαίτερα βαρύ.

    Θα σου μιλήσω για τα 2 άλλα BMW( 1200 & 800 ).

    Σίγουρα το Boxer έχει ροπή από αρκετά χαμηλά, ταξιδεύει άνετα με 150 χλμ/ω και φορτώνεται σα μουλάρι. Επίσης το ξέρεις και εσύ ότι θα περάσει άνετα από ένα χωματόδρομο και στα συν ότι στρίβει σα τρένο σε άσφαλτο. Προσοχή όμως, μακριά από μοντέλα με Servo ABS και από ESA. Επίσης καλύτερα να κοιτάξεις από το 2007 και μετά ώστε να έχει και τη καινούρια γεννήτρια. Από εκεί και πέρα αν κάποιο τέτοιο μηχανάκι έχει μια τυπικά προβλεπόμενη συντήρηση τόσο σε κινητήρα (λάδια-βαλβίδες) όσο και στον άξονα (λάδια-γράσσο, φυσσούνες) τότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Επίσης ένα τσεκάρισμα στη τρόμπα βενζίνης του δε θα ήταν κακό.

    Πάμε τώρα στο 800.
    Στα περισσότερα που ζητάς θα σε καλύψει, όμως δε θα ταξιδέψει 100% άνετα με 160 και θα χρειαστεί να φτιάξεις λίγο τη σέλα του μιας και είναι σκληρή με πολύ λίγο αφρώδες υλικό. Φορτώνεται σα μουλάρι, στο χώμα οδηγιέται ιδιαίτερα καλά και άνετα, ροπή πολύ. Στη Πίνδο 2 άτομα και μπαγκαζιέρες + λουκάνικο πίσω έπαιζα με 3-4η. Το πίσω αμορτισέρ τη θέλει τη βελτίωση του. Επίσης σε μικτό κύκλο θα σου κάψει αρκετά λιγότερο από ένα 1200, συν τα χαμηλότερα τέλη και ασφάλειες.

    Προσωπικά και επειδή έχω δει το στυλ που ταξιδεύεις, αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις ένα μικρό συμβιβασμό στο χώμα (αν και το έχεις εσύ), θα πήγαινα σε 1200 με ζάντες με ακτίνες, όχι χυτές.
    Αν θέλεις ευχαρίστως να στο αναλύσω περισσότερο.

    Τα BMW μη τα φοβάσαι καθόλου και παράλληλα να ξέρεις ότι από ανταλλακτικά και παπαράκια για βελτιώσεις βρωμάει ο πλανήτης.

    Καλή επιλογή!

    Ευχαριστώ

  12. #57
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677
    F 800 GS και Tiger 800XC κι από μένα. Σε βλέπω βέβαια να καταλήγεις στην πορτοκαλί οικογένεια και να έχεις την αφρικάνα για κάθε μέρα
    Φύγαμε...

  13. #58
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Ο τιγρης ο 800αρης εχει πολυ γκαζι.αυτο θα προτεινα και μαλλον το xc για το χωμα που θες.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  14. #59
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Κοίτα κουλομαρία δεν είμαι. Απλά δεν γουστάρω να πηγαίνω πάντα τάπα. Θέλω και χαλαρές βόλτες. Και στα ταξίδια με την γυναίκα πάω πολύ χαλαρά γιατί μας περιμένει πίσω ενα παιδάκι. Και όλη η ευθύνη για ότι συμβεί είναι δικιά μου...

    Ολα τα μεγάλα φαντάζομαι από γκάζια είναι οκ, το θέμα είναι σε ήρεμους ταξιδιωτικούς ρυθμούς πως ανταποκρίνονται. Το 990 και το 950 μου αρέσει πολύ αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι είναι πολεμικά εργαλεία και θέλουν την ανάλογη φροντίδα και το ανάλογο δούλεμα. Εχω κάνει άπειρες βόλτες με φίλους που χουν 950 990 στο χώμα και δεν το εχω οδηγήσει ποτέ. Ασε να κάνω καμμιά βόλτα και τα ξαναλέμε.

    Εχω ήδη ενα ΚΤΜ αλλά εντούρο και ξέρω τι παίζει. Είναι το πιο αξιόπιστο καθαρόαιμο που χα ποτέ.
    Είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις το πνευμα μου και δεν κάνω προσωπικές αναφορές...
    Τα μηχανάκια με γκάζι πάνε και χαλαρά εύκολα... όταν έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις πόσο θα το ανοίξεις είναι πλεονέκτημα. Τα γρήγορα πάνε και αργά, το αντίθετο δεν συμβαίνει....
    Το σημείο στο οποίο επιμένω είναι το στήσιμο...γκάζι και ροπή έχουν όλα πλέον...το θέμα είναι κατά πόσο το μηχανάκι με το στησιμό του σε βοηθάει να εκμεταλευτείς τον κινητήρα του...
    F800 πχ... ρυθμίσεις μπροστινού, καμία..., πίσω νομίζω μόνο απόσβεση... 'Εστω ότι για καθημερινή χρήση η ανάρτηση είναι τέλεια...όταν το φορτώσεις και βάλεις δικάβαλο πόσο θα αλλάξει και θα απομακρυνθεί από το τέλειο...θα στρίβεις αξιοπρεπώς? πως θα συμπεριφερθεί η ανάρτηση σε ένα απότομο φρενάρισμα η μια λακούβα κτλ...Και στην τελική πόσο θα απολαύσεις οδήγηση...Οδήγησα δικάβαλο φορτωμένος σε ταξίδια και αφού έβγαλα την "αγγαρία", έκανα κέφι και τα πάσα στους δολομίτες και το Grossglockner στην Αυστρία και το Transfagarasan στη Ρουμανία...36ωρα, 2 που πρόλαβα..., το χαμόγελο δεν έσβυνε για μια βδομάδα και υπήρχε κόσμος που με ρώτησε "καλά αυτό είναι ονοφ...πως στρίβει έτσι?". Δυστυχώς δεν πρόλαβα το επόμενο που θα πήγαινα και εγώ με την γυναίκα μου σαν στο el-Gatto (ωραίος....)
    Στα χώματα τώρα δεν μπορώ να πω ότι έχω οργώσει την Πίνδο αλλά όλο και κάτι σκαμπάζω...αν κανεις και εντούρο και δεν φοβηθείς να ανοίξεις το γκάζι ρολάρει πανέμορφα...

    Φροντίδα θέλουν όλα...το θέμα είναι τι προσφέρουν...

    Και έγω ένα παιδάκι έχω και τα ίδια σκέφτομαι...
    Καλό ψάξιμο σου εύχομαι, αυτό άλλωστε είναι και το σημαντικότερο... "Not everyone who is wondering is lost"

    υ.γ. Κάποτε πριν χρόνια εδώ μέσα (το 2009 μάλλον) έιχα γράψει οτί τα 950-990 θα γίνουν περιζήτητα μετά από 15 χρόνια... κάτι σαν τα άφρικα είχα πει και πολύ γελάσανε...εως χλευάσανε μιας και δεν υπήρχε κανένα μετά από 10 χρόνια....
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 16/09/2015 στις 09:35. Αιτία: Quote
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  15. #60
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    .......36ωρα, 2 που πρόλαβα......... και υπήρχε κόσμος που με ρώτησε "καλά αυτό είναι ονοφ...πως στρίβει έτσι?". .....
    [off topic mode on]


    Σε ποια 36ωρα αναφέρεσαι αν επιτρέπεται φίλε μου? (χρονολογίες)


    [off topic mode off]

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2010, 15:30
  2. Οι χασο-goal-ηδες δεν ξέρεις πως μπορεί να χάσουν ενα σουτ.
    από Gandalf dr685sm στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 14:53
  3. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2006, 19:26
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 16:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF