Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: Ερώτησεις για σωστό στρωσιμο

  1. #1

    Ερώτησεις για σωστό στρωσιμο

    Καλησπέρα φόρουμ. Είμαι καινούργιος κάτοχος μιας Yamaha SR400 και ασχέτως αν πολλοί απο εςας αποστρέφεστε απο τέτοιου τύπου μηχανές θέλω να ρωτήσω δυο τρεις γνώμες για σωστότερο στρώσιμο. Το μανουαλ της μηχανής λέει για 1000 χιλιόμετρα όχι πολυ βάρος δηλαδή εννοεί μάλλον δεύτερο άτομο και να αποφεύγω να ξεφεύγω τις 3500 στροφές. Μετα αλλαγη λαδιών κλπ και για αλλα 600 χιλιόμετρα μετα το σέρβις των 1000 να αποφεύγεται η χρήση πανω απο 4.500 στροφές για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο αντιπρόσωπος που πήρα τη μηχανή αντιθέτως, μου είπε ότι μπορω να βάλω δεύτερο άτομο απο την αρχή και ότι για 1600 χιλιόμετρα να μην πάω πανω απο 6000 στροφές....αν σκεφτεί κανεις ότι διάβασα κ γνώμες απο ξένα φόρουμ που ειναι κατα του πρώτου τρόπου στρωσιματος κ επιμένουν ότι το σωστό στρώσιμο θέλει μεγάλες αυξομειώσεις στις στροφές κλπ. Τι πρέπει να κάνω? κατα τη γνώμη σας ποιο δρόμο πρέπει να ακολουθήσω. Ευχαριστω
    indeed

  2. #2
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Οτι λέει το manual φίλε.Ετσι σε περίπτωση στραβής,θα είσαι καλυμμένος και απο την εγγύηση.Προσωπικά αυτό είχα κάνει και ο κινητήρας μεχρι τα 62.000 χλμ δεν είχε ποτέ κανένα πρόβλημα.
    Φίου φίου φι φι φίου

  3. #3
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Με γεια το μοτοσακό ! άσχετος εάν μας αρέσει ή όχι!
    Αυτό που θα σου πω εγώ είναι να μην δουλεύεις το μοτέρ χαμηλά , να έχει πάντα ¨αέρα¨ στο δούλεμα του, να μην σκαρτάρει.
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2015
    Μηνύματα
    38
    Το στρώσιμο πέρα από το εύρος των στροφών 4000 ή 5000 δεν έχει τόσο σημασία θα πρέπει να στρώσεις το μηχανάκι συνολικά. Δηλαδή μη το βάλεις μία εθνική και το πας με 6η και 4000 στροφές.Θα πρέπει να του κάνεις αλλαγές ταχυτήτων για να στρωθεί το σασμάν, να φρενάρεις για να στρωθούν τα φρένα κλπ. Καλό είναι μη του καθίζεις συνεπιβάτη των 90-100 κιλών στην αρχή κι αν μπορείς τα πρώτα χιλιόμετρα κάνετα βραδυνές ώρες. Οι σύντομες αλλαγές των λαδιών όπως προβλέπει ο κατασκευαστής για τα πρώτα χιλιόμετρα είναι πολύ σημαντικές.
    Άντε καλοτάξιδο!

  5. #5
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    To σημαντικότερο είναι αυτό. Να μη ζητάς απ' τον κινητήρα πολλά όταν δεν μπορεί να σου δώσει.
    Sent from me using a computer.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    οπως καταλαβαινεις το δευτερο ατομο δεν ειναι καποιος κανονας. εγω ειμαι 60 κιλα και βαζω πανω μια κοπελα 50, συνολο 110. εσυ εισαι ας πουμε ηδη 100. εισαι δυο ατομα ηδη δηλαδη. δεν θα κανεις διαιτα προφανως...

    η σωστη διαδικασια εχει ως εξης. δεν πρεπει να πιεσεις το μηχανακι σου. οοολα τα κινουμενα μερη πρεπει να στρωθουν. χωρις να κοιτας συνεχως το στροφομετρο θα οδηγεις χαλαρα χωρις να υπερφορτωσεις τη μοτοσυκλετα με βαρος (κυριως για τις ανηφορες δηλαδη). θα αλλαζεις ταχυτητες σαν ανθρωπος και καλο θα ηταν να αλλαζεις πολλες. η διαδικασια του στρωσιματος ειναι να ανεβαινουν και να κατεβαινουν ομαλα οι στροφες και οι ταχυτητες στο κιβωτιο. αν ξεπερασεις τις στροφες δεν θα γινει κατι. απλα δεν πρεπει να το ζοριζεις. κυριως να αποφυγεις την ζεστη. μην καθεσαι ρελαντι πολυ ωρα. μην πεσεις σε κινηση και αναβει το μηχανακι. οταν περασουν τα 1600χλμ δεν ειναι ετοιμο στρωμενο. δεν ειναι μπαμ και κατω. ο κινητηρας στρωνετε τελειως κοντα στις 10.000χλμ. αλλοι λενε 5.000χλμ αλλα γενικα το point ειναι οτι στην αρχη πας αρκετα χαλαρα, μετα λιγο πιο αγρια και ουτω καθ εξης.

    σου ξαναλεω, μην κοιτας ολη την ωρα το στροφομετρο, απλα οδηγα κανονικα και να αποφυγεις την αυξηση της θερμοκρασιας του μοτερ σου.

    καλοταξιδος και μην σκας. εγω μολις πηρα το μηχανακι καταλαθος ανοιξα τερμα το γκαζι στις 13.000 στροφες με νεκρα και το οδομετρο ελεγε 2χλμ. εχει 50.000 και λαδι δεν καει.

    τωρα ειδα αυτο που λεει ο φιλος απο πανω και εχει δικιο. να μην σκορτσαρει στις χαμηλες στροφες. μην ανεβαινεις ανηφορα με 3η και κρεμαει. καλυτερα να το πηγαινεις με 6000 στροφες παρα αυτο!

  7. #7
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος

    καλοταξιδος και μην σκας. εγω μολις πηρα το μηχανακι καταλαθος ανοιξα τερμα το γκαζι στις 13.000 στροφες με νεκρα και το οδομετρο ελεγε 2χλμ. εχει 50.000 και λαδι δεν καει.
    Σε ένα άρθρο του kevin ash είχα διαβάσει ότι η διαδικασία του στρωσίματος μπορεί να διακοπεί και μετά να συνεχιστεί.
    Sent from me using a computer.

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2015
    Μηνύματα
    38
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Σε ένα άρθρο του kevin ash είχα διαβάσει ότι η διαδικασία του στρωσίματος μπορεί να διακοπεί και μετά να συνεχιστεί.
    Πως γίνεται αυτό? Έτσι που το γράφεις ακούγεται πολύ κουφό

  9. #9
    Κάνε ακριβώς οτι λεει το βιβλιαράκι για όσο λέει το βιβλιαράκι. Τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες.

  10. #10
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kakavelakis_g Προβολή μηνύματος
    Πως γίνεται αυτό? Έτσι που το γράφεις ακούγεται πολύ κουφό
    Δεν το έγραψε κάποιος τυχαίος, ο kevin ash το έγραψε. To αρθρο είναι πολύ αναλυτικό και εξηγεί τα πάντα για το στρώσιμο.

    Εδώ η εξήγηση:
    "Έτσι, ο νέος κινητήρας σας θα επιβιώσει αν τον σκίσετε απ’ την αρχή, θα υπάρχουν όμως άλλες συνέπειες; Εξομοιώνοντας το σχήμα των πιστονιών γρήγορα, θα αυξήσετε την ιπποδύναμη περισσότερο απ’ ότι αν στρώνατε πολύ τον κινητήρα, αλλά υπάρχει ο κίνδυνος να μην σταθεροποιηθούν οι επιφάνειες των εξαρτημάτων, τουλάχιστον όχι μέχρι να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τον κινητήρα πιο ήπια, οπότε θα ξεκινήσει η διαδικασία του στρωσίματος. Αν οι επιφάνειες δεν σταθεροποιηθούν, οι τριβές θα είναι μεγαλύτερες, οπότε ο κινητήρας δεν αποδίδει την μέγιστη ισχύ του, και η κατανάλωση λαδιού θα είναι μεγαλύτερη (αν και οι σύγχρονοι κινητήρες καίνε τόσο λίγο λάδι έτσι κι αλλιώς, που δύσκολα θα καταλάβετε την διαφορά). Επίσης δύσκολα θα παρατηρήσετε διαφορά λίγων ίππων στην απόδοση ενός μεγάλου τετρακύλινδρου, απλά θα ξέρετε πως ίσως δεν έχετε πάρει τα μέγιστα από τον κινητήρα, κάτι που μπορεί να ενοχλήσει τους μηχανολογικά ευαίσθητους. Και μην ανησυχείτε, αν έχετε σκίσει εξ' αρχής τον κινητήρα. Μπορείτε πάντα να αρχίσετε το στρώσιμο αργότερα, για να επισκευάσετε και να σταθεροποιήσετε τις επιφάνειες των εξαρτημάτων. Από την στιγμή που ένας κινητήρας θα στρωθεί πλήρως, δεν έχει σημασία το πώς η πότε ξεκίνησε το στρώσιμο, και η μέγιστη ισχύς του δεν θα επηρεαστεί. "
    Sent from me using a computer.

  11. #11
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Η διαχείριση μπορεί να κάνει ότι θέλει με το παραπάνω ποστ.

    Όποιος θέλει όλο το άρθρο να μου στείλει με πμ το μαιλ του γιατί δεν νομίζω ότι επιτρέπετε να το βάλω εδώ σα συνημμένο για download.
    Sent from me using a computer.

  12. #12
    στην άλλη πλευρά του ατλαντικού είναι πολύ σύνηθες το στρώσιμο πάνω σε δυναμόμετρο,δλδ σκίσιμο απ'την αρχή με μεταβολές στροφών,άνοιγμα μέχρι τα κόκκινα και επιβράδυνση (acceleration-decceleration) ή και στο δρόμο..
    επίσης μερικοί αλλάζουν αμέσως λάδια,ίσως όμως να μην είναι και τόσο καλό αυτό.και λένε πως ίσως δεν είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσεις αμέσως 100% συνθετικά παρά μόνο μετά από 5-6 χιλιάδες χλμ...πολλά ίσως μαζεύτηκαν ....

    εγώ έστρωσα per manual και στις 53.000km το μηχανάκι μου είναι ακόμη πύραυλος...διασταυρωμένο...χωρίς να καίει λάδια....

    κι αν κάποτε ξαναπάρω καινούριο πάλι έτσι θα κάνω...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #13
    ευχαριστω παιδια..θα παω συμφωνα με μανουαλ
    indeed

  14. #14
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    "Τα manual, ως οφείλουν, προσπαθούν να μην ρισκάρουν και συνιστούν ως και 1.500 χιλιόμετρα στρώσιμο ή και παραπάνω. Αλλά αυτό μπορεί περισσότερο να βλάψει παρά να ωφελήσει. Σύμφωνα με τον Peter Brett του Castrol Technology Centre στο Pangbourne της νοτιοανατολικής Αγγλίας, 800 χιλιόμετρα είναι παραπάνω από αρκετά για έναν σύγχρονο κινητήρα. «Το στρώσιμο σήμερα γίνεται για να καθαριστεί ο κινητήρας από τις κατεργασίες της κατασκευής του, και για την σταθεροποίηση των επιφανειών, κάτι που γίνεται εύκολα αν του φερθείς λίγο ευγενικά για τα πρώτα 800 χιλιόμετρα. Όχι πολύ ευγενικά όμως! Στην πράξη, αυτό σημαίνει να οδηγείς κανονικά. Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις πολλά από τον κινητήρα ενώ έχει λίγες στροφές. Απέφυγε επίσης τις πολύ ψηλές στροφές στην αρχή Ανέβασέ τα στο όριο προοδευτικά, και μην τον σκίσεις ξαφνικά επειδή έκανες τα πρώτα 800, ενώ πριν του φερόσουν με το γάντι!"

    Κ.Α.
    Sent from me using a computer.

  15. #15
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    επίσης μερικοί αλλάζουν αμέσως λάδια,ίσως όμως να μην είναι και τόσο καλό αυτό.και λένε πως ίσως δεν είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσεις αμέσως 100% συνθετικά παρά μόνο μετά από 5-6 χιλιάδες χλμ...πολλά ίσως μαζεύτηκαν ....

    εγώ έστρωσα per manual και στις 53.000km το μηχανάκι μου είναι ακόμη πύραυλος...διασταυρωμένο...χωρίς να καίει λάδια....

    κι αν κάποτε ξαναπάρω καινούριο πάλι έτσι θα κάνω...
    Πολλά λες μαζεύτηκαν?

    "Επίσης, δεν ωφελεί να κακομαθαίνετε τον κινητήρα σας με ακριβά λάδια. Τα ειδικά λάδια στρωσίματος είναι σπάνια και εντελώς αχρείαστα σε έναν σύγχρονο κινητήρα, αλλά, κι εδώ είναι το σοκ, δεν χρειάζεται να ξοδευτείτε και για φουλ συνθετικά λάδια, τουλάχιστον όχι μέχρι να φτάσει ο κινητήρας σας τα 8.000 χιλιόμετρα. Κι αυτό δεν το λέω εγώ, το λέει η Castrol, που ξέρει, και πολύ θα ήθελε να αγοράζετε τα ακριβά συνθετικά της λάδια. Ο Peter Brett λέει πως έχουν ανακαλύψει ότι τα συνθετικά λάδια εμποδίζουν στην πραγματικότητα το στρώσιμο, για λόγους που προχωρούν πέρα από τα αντιτρβικά τους πρόσθετα. Φαίνεται πως ενεργοποιείται μια χημική διαδικασία που δεν επιτρέπει στον κινητήρα να στρωθεί. «Αν και μπορείς να φερθείς σε έναν κινητήρα σαν να είναι πλήρως στρωμένος μετά τα πρώτα 800 χιλιόμετρα, η σταθεροποίηση των επιφανειών συνεχίζεται για τουλάχιστον τα πρώτα 8.000 χιλιόμετρα της ζωής του κινητήρα» λέει. «Τα συνθετικά λάδια αποτρέπουν αυτή τη διαδικασία, κι όχι μόνο γιατί κρατούν τις επιφάνειες των εξαρτημάτων σε απόσταση. Συμβαίνει και κάτι άλλο, αν και δεν ξέρουμε ακόμα ακριβώς τι. Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία: Αν χρησιμοποιήσετε εξ αρχής συνθετικό λάδι, ο κινητήρας σας δεν θα στρωθεί ποτέ σωστά. Θα έφτανα στο σημείο να προτείνω να περιμένετε μέχρι και τα 16.000 χιλιόμετρα πριν το χρησιμοποιήσετε σε κινητήρες που χρησιμοποιούνται με φυσιολογικό τρόπο. Μέχρι τότε, βάλτε καλύτερα ένα επώνυμο, αλλά απλό ορυκτέλαιο.»"
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ερωτήσεις για αερόψυκτο και τσοκ
    από johnpan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2005, 22:52
  2. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2005, 10:13
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2004, 15:08
  4. Οδηγίες για καλό στρώσιμο ...
    από WWW στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2004, 16:23
  5. Ερωτήσεις για ιδιοκτήτες MONO Transalp 600!
    από transalper600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2004, 20:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF