Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: Ερώτησεις για σωστό στρωσιμο

  1. #16
    Έτσι για την ιστορία, λίγο τσιμπημένο σε τιμή φαίνεται το SR400 αν αναλογιστεί κανείς ότι ουσιαστικά είναι... το παλιό SR400 σε μεγάλο βαθμό.
    Αλλά όμορφο είναι, σαφώς. Που βγήκε το συμπέρασμα ότι δεν αρέσει;

    Για το στρώσιμο και εγώ ότι λέει το μάνιουαλ θα έκανα, με σταδιακή αύξηση του ορίου στροφών όπως λέει το άρθρο του Daz. Το έκανα ήδη δηλαδή, σε μηχανάκι που είχα πάρει με λίγα χιλιόμετρα και ως τις 60,000 που το είχα δεν έκαψε ποτέ σταγόνα λάδι παρά την διόλου ήπια χρήση.

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Σε καποιους θα αρεσει και σε καποιους οχι.Μη δινεις σημασια και μην αγχωνεσαι.

    Μην το σκιζεις,δουλεψε το ομαλα και θα στρωσει απο μονο του.Τα "ακραια" στρωσιματα ειναι για αλλες μηχανες.

    Καλοταξιδο.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    στο στρωσιμο πρεπει να αποφευγεται το μεγαλο φορτιο (ανοιγμα γκαζιου) και οι υψηλες στροφες
    επισης το δουλεμα σε μικρες ή σταθερες περιοχες φορτιων και στροφων
    καλο ειναι να αποφευγονται οι υψηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος και να γινεται σωστη προθερμανση για μισο λεπτο περιπου

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    το μάνουαλ λέει αυτό που καλύπτει όλο τον κόσμο. μεσα σε αυτούς είναι και η αδερφή μου, ο παππούς σου και το καγκούρι που κάνει ξερογκαζιές με αναμέννο βεντιλατερ για δεκα λεπτα.

    αν διαβάσεις αυτό που σου είπα δεν διαφέρει και πολύ απο το μάνουαλ. το μάνουαλ δεν είναι ευαγγέλιο. είναι ο κοινα αποδεκτός τρόπος για να είναι ολοι ασφαλείς και καλυμμένοι. την πρώτη μηχανη όλοι με το μανουαλ την στρώνουν. μετα ψαχνεσαι λίγο και μαθαινεις πως υπάρχει ζωή και μετά το μάνουαλ. απλα οδήγα χωρίς πίεση, άλλωστε οι νέοι κινητήρες έχουν πιστόνια και ελατήρια που έχουν κοπεί σε lazer και δεν υπάρχουν στα μέταλλα οι ανάγκες του παρελθόντως.

    αν για παράδειγμα έπερνες ενα zx6r τα ίδια θα έλεγε το μάνουαλ αλλα κοίτα τι κάνει η ίδια η κατασκευαστρια. https://youtu.be/GmDrz4yCQGo?t=33m30s

  5. #20
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    το μάνουαλ λέει αυτό που καλύπτει όλο τον κόσμο. μεσα σε αυτούς είναι και η αδερφή μου, ο παππούς σου και το καγκούρι που κάνει ξερογκαζιές με αναμέννο βεντιλατερ για δεκα λεπτα.

    αν διαβάσεις αυτό που σου είπα δεν διαφέρει και πολύ απο το μάνουαλ. το μάνουαλ δεν είναι ευαγγέλιο. είναι ο κοινα αποδεκτός τρόπος για να είναι ολοι ασφαλείς και καλυμμένοι. την πρώτη μηχανη όλοι με το μανουαλ την στρώνουν. μετα ψαχνεσαι λίγο και μαθαινεις πως υπάρχει ζωή και μετά το μάνουαλ. απλα οδήγα χωρίς πίεση, άλλωστε οι νέοι κινητήρες έχουν πιστόνια και ελατήρια που έχουν κοπεί σε lazer και δεν υπάρχουν στα μέταλλα οι ανάγκες του παρελθόντως.

    αν για παράδειγμα έπερνες ενα zx6r τα ίδια θα έλεγε το μάνουαλ αλλα κοίτα τι κάνει η ίδια η κατασκευαστρια. https://youtu.be/GmDrz4yCQGo?t=33m30s
    Έχει ήδη βαρέσει κόφτες πριν μπει επάνω στη μηχανή. Απ' τον πάγκο ακόμα!
    Sent from me using a computer.

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Έχει ήδη βαρέσει κόφτες πριν μπει επάνω στη μηχανή. Απ' τον πάγκο ακόμα!
    το ξέρω αλλα δεν έχω βιντεο προχειρο.

  7. #22
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/11/2013
    Μηνύματα
    26
    Ως νεος κάτοχος Yamaha και εγώ, βρίσκομαι στην περίοδο του στρωσίματος.
    Τηρώ αυστηρά το μάνουαλ αλλά θα ηθέλα να ρωτησώ το εξής:

    Αν το στρώσιμο δεν γίνει σωστά, ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες και πότε θα εμφανιστούν? Άμεσα ή μετά από 50κ χιλιόμετρα πχ?

  8. #23
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikolis! Προβολή μηνύματος
    Αν το στρώσιμο δεν γίνει σωστά, ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες και πότε θα εμφανιστούν? Άμεσα ή μετά από 50κ χιλιόμετρα πχ?
    Πότε σκέφτεσαι να το πουλήσεις με το καλό?

  9. #24
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/11/2013
    Μηνύματα
    26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Πότε σκέφτεσαι να το πουλήσεις με το καλό?
    Δεν έχω σκοπό...

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    το μάνουαλ λέει αυτό που καλύπτει όλο τον κόσμο. μεσα σε αυτούς είναι και η αδερφή μου, ο παππούς σου και το καγκούρι που κάνει ξερογκαζιές με αναμέννο βεντιλατερ για δεκα λεπτα....
    ... και η Νικόλ!

    και μετά έρχεται ο από μηχανής θεός...
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    ... και η Νικόλ!

    και μετά έρχεται ο από μηχανής θεός...
    o Σουπιάς είναι αυτός?

    πουτσ@@@@@@@@@

  12. #27
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    εγω προσωπικα ακολουθω αυτο.

    ο λογος.

    The reason is that brand-new rings don't seat all the way around the 360 degrees of their circumference. The gas pressure from hard acceleration forces the rings to contact the cylinder around their entire circumference, which is the only way the rings can properly wear into the exact shape of the cylinder to seal the combustion pressure.

    Now, imagine if the engine is run in the garage. There is no load on the engine, so the rings are just going up and down "along for the ride". Only a small portion of their surface is actually contacting the cylinder wall. The ring area that does contact the cylinder wears down the roughness of the honing pattern on the cylinder walls. Once the roughness of the cylinder is gone, the rings stop wearing into the cylinder. If this happens before the entire ring has worn into the cylinder and sealed, you will have a slow engine no matter how hard it gets ridden after that point.

    http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

    ποτε δεν ειχα προβλημα και σε 2 περιπτωσεις που ανοιξα μοτερ μετα απο 40.000κμ τα πιστονια ηταν τελεια και δεν ειχε μαυριλες κατω απο το πρωτο ελατηριο συμπιεσης.(δλδ δεν περναγαν ουτε λιγο αερια) πραγμα καλο.ουτε λαδι εκαιγαν φυσικα.
    το θεωρω πολυ λογικο αυτο που λεει ο τυπας.
    Τελευταία τροποποίηση από GiannisBlessed; 17/09/2015 στις 13:59.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikolis! Προβολή μηνύματος
    Ως νεος κάτοχος Yamaha και εγώ, βρίσκομαι στην περίοδο του στρωσίματος.
    Τηρώ αυστηρά το μάνουαλ αλλά θα ηθέλα να ρωτησώ το εξής:

    Αν το στρώσιμο δεν γίνει σωστά, ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες και πότε θα εμφανιστούν? Άμεσα ή μετά από 50κ χιλιόμετρα πχ?
    Σ αυτό το μηχανάκι για να μη γίνει σωστά το στρώσιμο και να δεις συνέπειες πρέπει να είσαι σχιζοφρενής....
    Γενικά αν δεν σκίζεις μια μοντέρνα μοτοσυκλέτα τα 100000χλμ τα έχεις χαλαρά.
    ανανήψαντας

  14. #29
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Μεγειά το SR, να το χαρείς και να κάνεις πολλά χλμ, εγω εχω το 500 εδω και 25 χρόνια.

    Να το στρώσεις όπως λεει το manual, το 400 σιγουρα στροφάρει λίγο καλύτερα απο το 500 μια κι εχει πιο κοντή διαδρομή, αλλά και παλι η μέγιστη ροπή ειναι στις 3000 και η μεγιστη ισχύς στις 6500.
    Ετσι κι αλλιώς λοιπόν πανω απο 4000 στροφές δεν θα το πας στα πρώτα 1000 χλμ. Καλύτερα να κανεις χιλιόμετρα σε εναν επαρχιακό οπου θα ανεβοκατεβαζεις ταχύτητες συχνά, να κανεις και στασεις στα πρώτα χλμ και να ευχαριστηθείς τον ροπατο μονοκύλινδρο.

    Αυτό το μοτέρ εχει την συνήθεια να καίει λάδια, ειδικά οταν εχει ζέστη και ειδικά αν το ζορίζεις.
    Να τα κοιταζεις συχνά για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως!
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 17/09/2015 στις 14:49.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #30
    το SR το καινούργιο ? με γεια !

    κάνε αυτά που σου λέει ο σαπίλας και βαλε και καμια φωτο να το χαζέψουμε ! πολύ ωραίο μηχανάκι! Να το χαρείς!

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ερωτήσεις για αερόψυκτο και τσοκ
    από johnpan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2005, 22:52
  2. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2005, 10:13
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2004, 15:08
  4. Οδηγίες για καλό στρώσιμο ...
    από WWW στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2004, 16:23
  5. Ερωτήσεις για ιδιοκτήτες MONO Transalp 600!
    από transalper600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2004, 20:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF