Και μία ερώτηση.
Το λάστιχο φαίνεται όντως να έχει "ψωμί". Μήπως το δούλευες σε χαμηλή πίεση;
Και αν το δούλευες στην προτεινόμενη, για τις συνθήκες, πίεση μήπως θέλει παραπάνω;
Και μία ερώτηση.
Το λάστιχο φαίνεται όντως να έχει "ψωμί". Μήπως το δούλευες σε χαμηλή πίεση;
Και αν το δούλευες στην προτεινόμενη, για τις συνθήκες, πίεση μήπως θέλει παραπάνω;
Εγώ θα δοκίμαζα και παραπάνω, αλλά καταλαβαίνω ότι έχεις κάνει τις δοκιμές σου και μάλλον κάτι "χαλάει" αν ανέβεις κι άλλο.
(Απλά ρωτάω διότι η αποκόλληση πέλματος είναι κλασσικό αποτέλεσμα υπερθέρμανσης.)
Ετσι,σε μεγαλυτερες πιεσεις αλλαζε αρνητικα η συμπεριφορα του.
Ακομη και στο φετινο 34-35 επαιξα,και κανενα προβλημα,γι'αυτο το αποδιδω πιθανον σε αστοχια
Οκ, ευχαριστώ για την ενημέρωση.
συγχαρητηρια για το τολμημα και μονο...
και φυσικα για την αποτελεσματικη εκτελεση αυτου...
ειναι πολλα τα χλμ για μονοκυλινδρο (στο εχω ξαναπει), ειναι φοβερες οι εικονες που μας μεταφερεις, ειναι μεστες και λιτες οι περιγραφες σου που οντως δεν κουραζουν και δινεις στον θεατη να παρει καλη γευση...και παλι ειναι ΜΥΘΙΚΑ τα χλμ που κανεις με μονοκυλινδρο...
να'σαι καλα, να ταξιδευεις και να μας ταξιδευεις...
Και στο επομενο.
ΥΓ Λυσε μου και την απορια.Ποιο απο τα δυο εχει καλυτερο ταξιδι?
Πάντως αυτό με τα 2700 μονοκοπανιά το είδα, το ξαναείδα, λέω αρχικά ορθογραφικό, μετά δεν κολλούσε η εκδοχή. Ρε αγόρι... Τι να πω, πραγματικά άφωνος.
Και με αυτό το λάστιχο κιόλας.
Ποοοο αυτό είναι ταξίδι.
Αχ αυτή η Ιρλανδία...
Μπικοουζ ειναι καλυτερο σε ολα
Καλυψη απο αερα,καλυψη στα ποδια,η 5η του ταξιδευει καλυτερα απο του bmw,το υποπλαισιο δεν παιρνει χαμπαρι
τιποτα οτι και να το κανεις,17 λιτρα το bmw και 23 το γιαμαπα,τρελη αυτονομια,δεν μου σπαει τα ουμπαλα με μικροχαζες
ζημιες,οταν θελησα ανταλλακτικο οριτζιναλ δεν εστησα λωκο και πολλα αλλα.
Και το σημαντικοτερο κραζω τους κολλημενους μπεμπεδες πιο ανετα