Αυτό που δεν ειχα "υπολογισει" ηταν το βάρος του πιστονιού που ανέφερε ο stefanos.
θα πειραματιστώ για αρχή με φλάντζα κεφαλής που έχω καβατζα και είναι μονο 4 βίδες.
Αυτό που δεν ειχα "υπολογισει" ηταν το βάρος του πιστονιού που ανέφερε ο stefanos.
θα πειραματιστώ για αρχή με φλάντζα κεφαλής που έχω καβατζα και είναι μονο 4 βίδες.
Κλασικο συνδρομο αυξημενης συμπιεσης σε διχρονο μετα απο τα ρεκτιφιε κ τα πλαναρισματα αφηνοντας μαμα φλατζα...
Δεν αντεχει λεμε το πιστονακι κ κανει μια τρυπουλα ΝΑ!!!
DT125 πριν χρονια...12/1 σιγουρα δεν το αντεχει!!
Λυση για εμενα (κ ησυχασα)...φλατζα απο περμανιτη...κουκακι φλατζας αριστος!!
Τελευταία τροποποίηση από DoctoR_k6; 18/09/2015 στις 18:17.
Ride(s) the wind of change...
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Με λίγα λόγια στην Ελλάδα λέμε 'πυρακια' εννοώντας τον ηχο που ακούμε οταν ενας κινητήρας παρουσιάζει προανάφλεξη η και αυτανάφλεξη.
Η προαναφλεξη (preignition) είναι ανάφλεξη που συμβαίνει για διαφορους λόγους (καρβουνίλα, λαθος μιγμα κλπ) πρίν τον σπινθήρα, ενω αυτανάφλεξη (detonation) ειναι η ανεξέλεγκτη αναφλεξη που συμβαίνει μετά τον σπινθήρα.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
προτεινω να μην "παιξεις" με την κάτω φλάντζα. Θα βάλεις μισό χιλιοστό παχύτερη φλάντζα κεφαλής και θα έχεις θαλαμο κάυσης όσο πρεπει για τον κυλινδρισμό που έφτιαξες