Γουστάρω να σκάσει και κάνα τέτοιο ακόμα γιά BMW-MERCEDES.............
Εκει να δείς γέλια..........
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Κι εγώ αυτό λέω. Χλωμό μου φαίνεται να ήταν μόνο η VW που έκανε την πουστιά. Δεν θα τόβλεπαν οι άλλοι σαν αθέμιτο ανταγωνισμό; Έτσι θα το άφηναν;
Ήδη κάποια άρθρα στον παγκόσμιο τύπο αρχίζουν να κάνουν λόγo για το τέλος του πετρελαιοκίνητου. (ΟΚ, ο,τι θέλουν μπορούν να λένε, αλλά το φανταζόταν καν εχθές άνθρωπος; )
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 23/09/2015 στις 00:13.
Να ρωτησω κάτι αστείο;
Τα τέλη κυκλοφορίας... Με ποιούς ρύπους θα υπολογιστούν για το 2016;
Η μηχανολογία δεν είναι το φόρτε μου, ούτε τα τετράτροχα. Από επιχειρηματικές ειδήσεις πάντως που τύχαινε να διαβάζω, εδώ και καιρό υπάρχει μια λυσσαλέα διαμάχη του διευθ. συμβούλου Winterkorn με τον τέως πρόεδρο του VW Group, τον Piech, στον οποίο έδειξαν την πόρτα της εξόδου. Ο Piech πολλές φορές έχει αναφερθεί απαξιωτικά για το πρόσωπο του νυν CEO και τις επιλογές του όσον αφορά το μέλλον της VW. Αν δεν κάνω λάθος μάλιστα, το σκάνδαλο έσκασε τη στιγμή που εξεταζόταν η ανανέωση της θητείας του Winterkorn, βολικότατη χρονική συγκυρία... Δεν θεωρώ καθόλου απίθανο το κάρφωμα να έπεσε εκ των έσω στα Αμερικανάκια, τα οποία Αμερικανάκια με τέτοια δεν παίζουν, αλλά έχει πλάκα όταν οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πασάρουν κάτι θηριώδη muscle cars με κινητήρες V6 και V8 και το θέμα γίνεται για τον "ταπεινό" για τα δεδομένα τους δίλιτρο TDI. Επίσης αν δεν κάνω πάλι λάθος, οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες παραπαίουν, πρόσφατα δεν κατηγορήθηκε η GM ότι ελαττωματικό σύστημα ανάφλεξης προκάλεσε δεκάδες θανάτους στις ΗΠΑ; Κάποιοι άλλοι πανηγυρίζουν για την ιαπωνική ανωτερότητα - αλήθεια, γιαπωνέζικη δεν είναι η Takata με το σκάνδαλο των αερόσακων και τις περιπτώσεις θανάτων και εκεί από τη δυσλειτουργία της; Είναι αστείο αυτό που πιστεύουν κάποιοι, οι επιχειρήσεις ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ, Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΚΕΡΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ο κινητήριος μοχλός τους, είτε είναι γιαπωνέζικες, είτε γερμανικές, είτε αμερικάνικες, είτε κογκολέζικες...
Όπως και να έχει, ο διάβολος λέει κρύβεται στις λεπτομέρειες, λεπτομέρειες οι οποίες κατά πάση πιθανότητα θα παραμείνουν άγνωστες. Η μεταπολεμική Γερμανία κυριολεκτικά ανοικοδομήθηκε λόγω της ανάπτυξης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της "εύνοιας" των Αμερικανών προς τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, οι οποίοι "επιδότησαν" την ανάπτυξή της (όποιος θέλει ας διαβάσει το θαυμάσιο βιβλίο του Tony Judt η Ευρώπη μετά τον πόλεμο). Δεν είναι τυχαίο ότι ενώ τα αμερικανικά βομβαρδιστικά ισοπέδωναν τις γερμανικές βιομηχανικές υποδομές, το 91% του μηχανολογικού εξοπλισμού της VW είχε μείνει άθικτο... H αυτοκινητοβιομηχανία είναι το πετράδι στο στέμμα της γερμανικής βιομηχανίας και πρέπει να διατηρηθεί με κάθε κόστος (το οποίο συνήθως περιλαμβάνει "ανήθικες" πρακτικές καλή ώρα το παρόν σκάνδαλο, ή οι αποκαλύψεις για παραποίηση στοιχείων από την ADAC ώστε τα VW να ανακηρυχτούν αυτοκίνητα της χρονιάς).
Δηλαδή αν μετρήσεις ένα αμερικάνικο αυτοκίνητο, θα είναι εκτός προδιαγραφών του γιατί έχουν αγοράσει ρύπους της ζουαζηλάνδης;
Αν δεν ισχύει αυτό, τότε η λογική σου είναι λίγο στο "ναι κλέψαμε αλλά ας πιάσουν τους υπουργούς που έκλεψαν και μετά να χτυπήσουν την πόρτα μας".
Kind of...
Αναφέρομαι στο "Πρωτόκολλο του Κιότο, αρχή εμπορικών ανταλλαγών."
Επετρεπε στις χώρες που το υπέγραφαν να εμπορεύονται μεταξύ τους τα δικαιώματα ρύπανσης (άρθρο 17). Έτσι τέθηκαν οι βάσεις για την εμπορική εκμετάλλευση των αερίων ή καλύτερα την εκμετάλευση ακόμη μια φορά, των υπό ανάπτυξη χωρών, από τις ανεπτυγμένες.
Εάν, δηλαδή, μία χώρα του Τρίτου Κόσμου κατόρθωνε να περιορίσει τις εκπομπές επικίνδυνων ρίπων κατά 10% χαμηλότερα απ' ό,τι προβλέπει η Συνθήκη, θα μπορούσε να πουλήσει αυτές τις μονάδες ρύπανσης σε μία αναπτυγμένη χώρα, η οποία θα επιθυμούσε να αυξήσει ή να διατηρήσει την παραγωγή της.
Το κατάλαβα. Αλλά αυτό εφαρμόζεται σε ρύπους εντός επικράτειας. Η Γερμανία πχ ότι και να αγοράσει, το αγοράζει για την χώρα όχι για τα εξαγώγιμα. Και η Αμερική αν έχει αγοράσει ρύπους (και αν υποθέσουμε ότι αγοράστηκαν ΚΑΙ με βάση έναν Χ στόλο αυτοκινήτων με Ψ ρύπους - φαντάζομαι ότι καλύπτουν κάθε ρυπογόνα δραστηριότητα που προστατεύεται από λόμπι στην γερουσία) και ξαφνικά βρεθεί εκτός αριθμών, θα φάει το κατιτίς της σε πρόστιμο και δεν θα είναι ψίχουλα όπως αυτά της φάουβε. Εκεί θεωρώ ότι είναι λάθος ο συλλογισμός και η εξίσωση.
Μην μπλέκετε ρε σεις τα πράγματα. Η αγορά ρύπων αφορά βιομηχανία, όχι ρύπους αυτοκινήτων.
Και για να μην λέμε μόνο για Αμερικάνους και Γερμανούς, η ΔΕΗ "μας", ένα σκασμό εκαττομύρια πληρώνει κάθε χρόνο για να χρησιμοποιεί λιγνήτη ως καύσιμο στα εργοστάσια της...