Αυτο, καλως εχοντων τον πραγματων θα ειναι το μεθεπομενο μεσα σε οριζοντα 3ετιας. Εκτος οτι ειναι πανεμορφο, ειδα τα διαγραμματα ροπης και ιπποδυναμης. :a32: Δεν εχω δει πιο τελειες καμπυλες (ειδικα ροπης)!!! ΠΟΤΕ!!!
Δεν το θελω ουτε για γκαζια, ουτε για στησιματα (προφανως) ουτε για παρομοια ποταπα πραγματα.. Απλα θελω να αφηνω το συμπλεκτη χωρις γκαζι και να ξεκιναω.. Θελω ΡΟΠΗ!!! Και να ξερω οτι οδηγαω ενα premium μηχανακι που το φτιαξαν στην Ιαπωνια με την ποιοτητα και την αυθεντικοτητα ως προτεραιοτητες και ας μην εχει καποια ιδιαιτερη χρηστικοτητα ή επιδοσεις.
Καλα θα ηταν αλλα δεν δινουν πολλα λεφτα για μηχανακια εδω. Αλλα μπορω να κανω "εμποριο" με μονοκυλινδρα ή δικυλινδρα μεχρι 2,500 €.
Του χρονου το καλοκαιρι λεω να κατεβασω ενα ΤΤ 600 (το παλιο μιζατο) και ενα ΧΤ 600 και πιστευω να καταφερω να βγαλω ενα 2χιλιαρο.
Το ΤΤ motard για κ@υλωμενους πιτσιρικαδες και το ΧΤ enduro για κανα μπαρμπα που θελει να πηγαινει και στα χωραφια του. Τα ζητανε πολυ αμφοτερα.
Επισης, αν και το πιο ομορφο απο τα 4, κατ'εμε, δεν παιρνω GSX για να μην μας λεει ο Pipe οτι τον αντιγραφουμε..![]()