εψαχνα να παρω μηχανακι καινούργιο. Ειχα klx300 απο το 2000, το επόμενο φυσιολογικό βήμα θα ήταν DRZ400, μόνο που στην ευρώπη δεν περναει ρύπους και ότι βρήκα μέχρι το 2006 σε μεταχειρισμένο ήταν επίφοβο.
Ζαχάρωνα το CRF450X μεταχείρω, αλλα η σύζυγος έβαλε βετο για κρος και έτσι μετα απο διεξοδική συζήτησηαποφάσισα να παρω ελαφρυ στρεετ καινούργιο, μιας και το KLX μου βγαλε (και του βγαλα) την πίστη. (προσοχή όσοι έχετε παλιό KLX τσεκάρετε τα ελατήρια των βαλβίδων, με τον καιρό πέφτουν και φτάνει η βαλβίδα στο ψευτοκάπακο)
κοιταξα για MT07, CB500F, duke390 και ήμουν μεταξύ αυτων. Καποια στιγμή όμως βρήκα duke200 stock 3490 κούτα. 26 άλογα στρόφαλο 120 κιλά. Λεω ψευτομοτάρ είναι, μ΄ενα λαστιχάκι corsaMT60 θα στεκεται και ωραία στο χώμα,δεν ήθελα να βάλω δόσεις και έτσι το πήρα. Διάβαζα στα forum για Kαθε Τρίτη Μάστορα, διάβαζα για τρύπια ρεζερβουάρ, κολημένα μοτερ, προβληματική τρομπα νερού που ανακατευει τα λαδια με τα νερα, λεω δε μαμιέται wannabe μάστορας είμαι, θα το φτιάχνω.
Τελικά το μηχανάκι αποδείχθηκε πάρα πολύ καλό, τα μοτερ κολάγανε γιατι οι μαστορες δεν ξεραν για εξαέρωση του παραφλού, η αντλία ήτανε οκ, το μηχανάκι δεν έχει χάσει σταγόνα λάδι, ούτε παραφλού στα 4000 χλμ που το χω. Ευλαβικό στρώσιμο, πρώτο service 200 ευρω (είπαμε KTM), για να μην χασω την διετή εγγύσηση. Ήθελε μόνο παχύτερο σιμάκι στο καπελώτο γιατι ήταν οριακά μικρό το διάκενο σε μια απο τις 4 βαλβίδες. 2ο service έπεται στα 6000, μόνο λάδια(motorex cross power 10W60)-φίλτρο και μετα πάνε για 3ο στα 11.000, το μεγάλο (άλλη μια 200άρα). Η κτμ συνιστα κάθε 7500 service, αλλα ξέρετε των φρονίμων τα παιδια πριν πεινάσουν μαγειρέυουν.
Εντυπώσεις: Ακούγεται πολύ καλά, ΣΤΡΙΒΕΙ, έχει καλά φρένα και σίγουρα το γκάζι δεν θυμίζει διακοσάρι (23 άλογα ρόδα μαμα βγάζουν μέσες άκρες, όσα και το CBR250). Πιο πολύ ροπάτο μονοκύλινδρο υδρόψκτο 300αρι θυμίζει (με το klx που χα πάντως πρέπει να "κοβεται"). Στο καλό χώμα ξεχνάς οτι φοράς λάστιχα δρόμου και έχεις την άισθηση οτι οδηγάς enduro, οπότε με κανενα heidenau K60 πρέπει να κάνει παπάδες (είπαμε 120 κιλά). Στην άσφαλτο μπορείς να παίξεις σαν με κανονικό μοτάρ, πολύ ευχάριστο και ευέλικτο.
Στα αρνητικά το πολύ κοντό γρανάζωμα (θετικό για τους φαναρολάγνους), απο το στρωσιμο ακόμα άλλαξα το πίσω γρανάζι απο 42 σε 39 και τώρα είναι πολύ καλύτερο. Επίσις το σασμαν δυσκολέυεται να αποφασίσει να κατεβάσει ταχύτητα, ειδικά άμα το πας χαλαρα (όπως σχεδόν όλα τα KTM).
Με το νέο γρανάζωμα και ξεκούμπωτο τον αισθητήρα ταχύτητας (έχει περιοριστή τελικής 138 χιλιόμετρα), είδα ευκολα στο ίσωμα 150 χιλιόμετρα στις 10.500 στροφές (κόφτη έχει 11.000)
Στην εθνική παει καλά και είναι πολύ σταθερό για το βάρος του ακόμα και στα 130-140 χιλιόμετρα, απλα όπως σε κάθε naked, ο αέρας σε παρακουράζει.
Κατανάλωση αστεία, κάνω 200 χιλιόμετρα δικάβαλο με 10 ευρω κατοστάρα.
Γενικά πιστεύω οτι αξιζει μια ματια σε κάποιον που παει για κατι σε 250-400άρι που τα κάνει όλα και συμφέρει.
Ακόμα καλύτερο είναι το 390duke το οποίο είναι ακριβώς σαν το 200αρι με ακόμα πιο πολύ γκάζι (περίπο 38 άλογα ρόδα στα 140 κιλά). Δυστυχώς τα 2 χιλιάρικα παραπάνω που με χώριζαν απο δαύτο ήταν πολλά για να το αποκτήσω, αλλα δεν πειράζει το 200αρακι αποδείχτηκε πολύ πιο σβέλτο απ΄οτι περίμενα. Σε αυτους που σκέφτονται να παρουν το duke125, τους λέω απλά να το ξεχάσουν, να πάρουν κατ' ευθείαν το 200αρι, εκτός αν είναι λεφτάδες πιτσιρικάδες και δεν μπορουν να βγαλουν ακόμα δίπλωμα Α2