Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: μπουκωμα σε παπι

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/09/2015
    Μηνύματα
    5

    μπουκωμα σε παπι

    γεια σας!!! λοιπον το παπακι μου δεν περνει μπρος επειδη μπουκωνειι....κατεβαζει πολλες βενζινεσ απο οτι εχω καταλαβει....εχω καθαρισει το καρμπυρατερ αλλα το προβλημα παραμενει....μπορω να κανω κατι αλλο η παω σε αγορα αλλου καρμπυρατερ? ευχαριστω εκ των πρωτερων

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    γεια σου.κολαει το φλοτερ στο καρμπ

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/09/2015
    Μηνύματα
    5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    γεια σου.κολαει το φλοτερ στο καρμπ
    δηλαδη? οταν το ειχα ανοιξει για να το καθαρισω μου φανηκε κομπλε

  4. #4
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	images (1).jpg 
Προβολές:	166 
Μέγεθος:	8,7 KB 
ID:	341765

    Και εισαι κομπλε

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    γεια σου.κολαει το φλοτερ στο καρμπ
    μαλλον σου χει βουλωσει το ζιγκλέρ του αερα απο το καρμπυρατερ...ριξε καθαριστικό καρμπυρατερ σε όλες τις τρυπες και φυσα αερα παντού να ξεβουλωσει. Αν δεν τρεχει βενζίνες οταν δουλευει, δεν είναι το φλοτερ.

    Αν δεν φτιαξει με τιποτα ανέβασε τη βελόνα μια θέση επάνω.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/09/2015
    Μηνύματα
    5
    το ζιγκλερ του αερα ειναι το πιο μικρο σωστα?

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    το καρμπυρατερ έχει δυο σημεία που παίρνει αέρα (εκτός απο το κύριο σώμα της πεταλόυδας)
    Στη βίδα ρύθμισης μίγματος που βρίσκεται σχεδόν εκει που παταει το κολάρο που έρχεται απο το φίλτρο και στη βίδα που ρυθμίζει το ρελαντι. Η βίδα ρύθμισης μίγματος συνήθως είναι απο τέρμα σφιγμένη βγάλε 1,5 στροφές. Όσο ξεβιδώνεις τόσο φωχαίνει το μίγμα ρελαντί έως 25% γκάζι. Αν είναι τέρμα σφιγμένη, τότε ρελαντί έως 25% γκάζι, είσαι τέρμα πλούσιος. Αν είναι σωστα ξεσφιγμένη αλλα έχει πιάσει μάκα πάλι είσαι τέρμα πλόυσιος.

    Απο την άλλη αν κάποιος έξυπνος πείραξε τη βίδα ρύθμισης ρελαντί ή έχει πιάσει μάκα απο κάτω, πάλι δεν θα παίρνει μπροστά.

    Ψαξε να βρεις το μανουαλ απο το παπί σου και έλεγξε τις σωστές ρυθμίσεις απο το καρμπυρατέρ και καθάρισε προσεκτικά τα δύο ζιγκλερ αέρα που σου πα. Επειτα το ξανασυζητάμε. Αν και δεν είμαι σίγουρος για το άν είσαι πολύ πλούσιος και γι αυτο δεν παιρνει μπροστά. Συνήθως όταν δεν παίρνει ή είσαι πολύ φτωχός, ή δεν έχεις καλά ρεύματα, ή δεν έχεις καλύ συμπίεση στον κύλινδρο
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 26/09/2015 στις 22:06.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tzarr Προβολή μηνύματος
    το ζιγκλερ του αερα ειναι το πιο μικρο σωστα?
    Το μικρό που ναι δίπλα στο μεγάλο είναι ζιγκλέρ βενζίνης για τα λίγα γκάζια. Σε αυτο το ζιγλέρ πάει αέρας απο την βίδα ρύθμισης μίγματος (pilot screw) που σου γραψα σρο προηγούμενο πόστ.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/09/2015
    Μηνύματα
    5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    το καρμπυρατερ έχει δυο σημεία που παίρνει αέρα (εκτός απο το κύριο σώμα της πεταλόυδας)
    Στη βίδα ρύθμισης μίγματος που βρίσκεται σχεδόν εκει που παταει το κολάρο που έρχεται απο το φίλτρο και στη βίδα που ρυθμίζει το ρελαντι. Η βίδα ρύθμισης μίγματος συνήθως είναι απο τέρμα σφιγμένη βγάλε 1,5 στροφές. Όσο ξεβιδώνεις τόσο φωχαίνει το μίγμα ρελαντί έως 25% γκάζι. Αν είναι τέρμα σφιγμένη, τότε ρελαντί έως 25% γκάζι, είσαι τέρμα πλούσιος. Αν είναι σωστα ξεσφιγμένη αλλα έχει πιάσει μάκα πάλι είσαι τέρμα πλόυσιος.

    Απο την άλλη αν κάποιος έξυπνος πείραξε τη βίδα ρύθμισης ρελαντί ή έχει πιάσει μάκα απο κάτω, πάλι δεν θα παίρνει μπροστά.

    Ψαξε να βρεις το μανουαλ απο το παπί σου και έλεγξε τις σωστές ρυθμίσεις απο το καρμπυρατέρ και καθάρισε προσεκτικά τα δύο ζιγκλερ αέρα που σου πα. Επειτα το ξανασυζητάμε. Αν και δεν είμαι σίγουρος για το άν είσαι πολύ πλούσιος και γι αυτο δεν παιρνει μπροστά. Συνήθως όταν δεν παίρνει ή είσαι πολύ φτωχός, ή δεν έχεις καλά ρεύματα, ή δεν έχεις καλύ συμπίεση στον κύλινδρο
    γενικα μαλλον το μηχανακι μου εχει λιγο απο ολλα αυτα που ανεφερες.... ευχαριστω πολυυ..θα προσπαθησω να κανω αυτα και ξαναμιλαμε

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/09/2015
    Μηνύματα
    5
    Ααα και κάτι άλλο....μακΑ τι εννοείς;

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    καρβουνίλα, βρωμια, κλπ

    βουλώνει εκει που πάει ο αέρας στο μικρό ζιγκλέρ βενζίνης (που είναι υπέυθυνο για ρελαντί - 25%πεταλούδα) και έτσι το ζιγκλέρ πεταει μόνο βενζίνη και μπουκώνει το σύμπαν. Μόλις ανοίξεις παραπάνω γκάζι απο 25% αναλαμβάνει το μεγάλο ζιγκλέρ βενζίνης και έτσι το μπούκωμα εξαφανίζεται.

Παρόμοια θέματα

  1. προβλημα με αναρτησεις σε παπι!!
    από GTZ750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2008, 06:27
  2. ΛΑΔΙ ΣΕ ΠΑΠΙ Kawsaki Kaze-r
    από PLAN στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2008, 12:59
  3. Φώτα αλάρμ σε παπί;
    από anf125 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2007, 10:45
  4. μετατροπη σε παπι
    από DrAvEnStOrM στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2005, 14:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF