Το μηχανακι μου συμπλεκταρει παντως λγ τον λεβγιε πριν κουμπωσει την επομενη ταχητητα!
Απλα θελω να το κανω να αφηνω το λεβγιε σγ σγ και να ξεκιναω με λγ γκαζι.πως ειναι ας πουμε στα αυτοκινητα που αφηνουμε σγ σγ το συμπλεκτη...Ετσι θελω να το κανω!
Το μηχανακι μου συμπλεκταρει παντως λγ τον λεβγιε πριν κουμπωσει την επομενη ταχητητα!
Απλα θελω να το κανω να αφηνω το λεβγιε σγ σγ και να ξεκιναω με λγ γκαζι.πως ειναι ας πουμε στα αυτοκινητα που αφηνουμε σγ σγ το συμπλεκτη...Ετσι θελω να το κανω!
θελω να το κανω να αφηνω το λεβγιε σγ σγ και να ξεκιναω με λγ γκαζι.πως ειναι ας πουμε στα αυτοκινητα που αφηνουμε σγ σγ το συμπλεκτη.Αν αφηνω ας πουμε τον λεβγιε να σβηνει οπως στο αυτοκινητο.
Μια καλή ιδέα θα ήταν να βάλεις τις ταχύτητες στο χέρι. Στον κεντρικό δοκό του πλαισίου!
Όπως τα παλιά τρακτέρ που τις είχαν ανάμεσα στα πόδια του οδηγού.
Θα είναι και σειριακό χωρίς προσπάθεια.
Μια φορά είχα πάρει ινοβα με συμπλέκτη (στο χέρι) και δε μπορούσα να το οδηγήσω. Όταν το συνήθισα δε μπορούσα να οδηγήσω τη μηχανή μου.
Υγ. Πάντως θα είχε φάση αυτό που λες.
Sent from me using a computer.
...
βρε παιδάκι μου βρες κανα νιμού να μαστορέψεις κι άσε το συμπλέκτη ήσυχο...!!!!
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
ειλικρινα εχω βαρεθεί κάθε φορα που μπαινει καποιος και ρωτάει κατι που στο δικο σας το μυαλο είναι αντισυμβατικο η νομιζετε ότι δε γινεται, να τον παιρνετε στο ψιλο και να γραφετε ότι βλακεια κατεβαζει ο νους σας προκειμενου να τον κοροϊδεψετε..
δε μπορειτε ηρεμα και ωραια δλδ να του δωσετε να καταλαβει πως να κανει κατι, η γιατι δεν μπορει να το κανει σε περιπτωση που δε γινεται? ελεος! τοσο ψωνια ειστε??
λοιπον φιλαρακι αυτό που λες γινεται αλλα όχι μεμονομενα! το ειχα δοκιμασει κι εγω σε ένα σκουτερ που ειχα παλιοτερα, αλλα τελικα βλέποντας το κοστος να φτανει στα υψη εγκατελειψα τη προσπαθεια με το προτζεκτ να μενει ημιτελες και να μη μπορω να το πουλησω με τιποτα, γιατι ποιος θα ηθελε αλλωστε να αγορασει σκουτερ με γκαζι και συμπλεκτη στο ποδι? (τελικα το χαρηκε ο παλιατζής της γειτονιας) ναι σωστα διαβασες.. και γκαζι στο ποδι, γιατι αν το αφησεις στο χερι δεν θα μπορεις με τιποτα να συγχρονιστείς και θα τρως σαβουρδες, ενώ και με τα δυο στα ποδια θα μπορεις να συγχρονιστείς ειδικα αν ξερεις να οδηγεις αυτοκινητο!
συνεπως θα πρεπει να: συνδεσεις τη ντιζα του γκαζιού στο πεταλι του ποδόφρενου (και όχι του συπλεκτη όπως λενε από πανω)
επειτα απου αλλαξεις καμπανα ώστε να καταργησεις τον ημιαυτοματο συπλεκτη και να τον κανεις μηχανικο, θα πρεπει να προσαρμωσεις άλλο πενταλ στη θεση που είναι τωρα ο λεβιες των ταχυτήτων, και εκει να συνδεσεις τη ντιζα του συμπλεκτη!
αυτά τα δυο γεννουν και δυο προϋποθέσεις: πρεπει οι ταχύτητες και το πισω φρενο να ερθουν στο χερι.. το θεμα του πισω φρενου λυνεται βαζοντας μια μανετα δεξια, ενώ με τις ταχύτητες το κανεις ειτε με ντιζες και χειροκινητο λεβιε μπροστα από τη σελα, η με ηλεκτρικο διακοπτη στο αριστερο γκριπ (ενεργοποιηση κάθε που κανεις την κινηση του γκαζιού) και ηλεκτρικη βαλβιδα που θα κινει τον αξονα που είναι βιδομενος τωρα ο λεβιες που αλλαζεις ταχύτητες..
μετα απ'ολα αυτά καταλαβαινει για τι κοστος μιλαμε ετσι?? καλη δυναμη..
Λαθος νμζ καταλαβες φιλε μου,εχω ενα φιλο που εχει βαλει συμπλεκτη στο ποδι.Το μονο που κανει ας πουμε ειναι να αφηνει σγ σγ το λεβγιε των ταχητητων.κανονικα παταει το λεβγιε και μπαινει πρωτη.Μετα για να ξεκινησει απλως δινει λγ γκαζι κ αφηνει σγ σγ το ποδι.οι ταχητητες κλπ παραμενουν ακριβως οπως ειναι!