Σελίδα 9 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 196

Θέμα: Αλλοι εχουν το ονομα ...

  1. #121
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Καλά τα «αστειάκεια» με τους διάφορους μουτζούρηδες - Δε νιου Φοκσβάγκεν, κλπ, είναι εύκολα... αλλά και σαχλά στην τελική.

    Η αληθινές ερωτήσεις κομματάκι πιο δύσκολες.
    - Γιατί συμπεριλήφθηκε στα τεστ τόσο αυστηρά ένας μάλλον ανούσιος έλεγχος, σε ένα «ρυπο» συζητήσιμο;
    - Γιατί έγινε αποδεκτό ένα προφανώς γραφειοκρατικό εξαμβλωμα χωρίς ιδιαίτερη εξέταση; Τόσο θρησκεία έχει γίνει πια η κάθε ψωνιο-περιβαλοντολογική δηθενία;
    - Γιατί θεωρήθηκε από τον κλάδο προτιμότερο να χρησημοποιηθεί λογισμικό που ισοδυναμούσε με ξετσίπωτη ΑΠΑΤΗ (και δεν είναι μόνο η VW υπάρχουν ήδη άλλες γνωστες περιπτώσεις, πέρα από αυτές που ακόμα έχουν να εμφανιστουν!) αντί να αμφισβητηθεί το ζητούμενο... τόσο δύσκολο ήταν, και αν ναι, γιατί;
    - Γιατί σαν κοινωνία πλέον το λογισμικό το αποδεχόμαστε να χρησημοποιείται για απάτη, χωρίς καμιά ιδιαίτερη ντροπή, και να θεωρείται και good business? Νέος κλάδος;


    Σοβαρά δηλαδή: Δεν τολμάει κανείς να φέρει αντίρρηση σε εξ αρχής παράλογα αιτήματα, βασιζόμενος στην πρακτική «εντάξει μωρέ, θα βρούμε τον τρόπο να το εξαπατήσουμε...» Τα δύο νέα Ιερά τέρατα πάνε χέρι-χέρι - Πολιτική/Περιβαλοντολογική Ορθότητα (και καλά) για τα μάτια και συνάμα High-Tech Απάτη στο μέγιστο, μια που τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια είναι η μόνη «αληθινή» προστιθεμένη αξία τελευταία.

    ΟΚ. Ας κράξουμε όλοι στο τουίτερ, ποιός θα πρωτοπρολάβει να ανεβάσει meme, αλλά να μην έχουμε κλάμματα αυρίο που κάθε παπί θα έχει υποχρεωτικό ABS και οι μεγάλες μηχανές θα έχουν περιοριστεί στους 25 ίππους, όπως κανονικά ΠΡΕΠΕΙ, αν κανείς αλήθεια πιστεύει οτι λίγο NO απο diesel είναι πρόβλημα, ουσία που αποβάλλεται τάχυστα και πανεύκολα απο τον ανθρώπινο οργανισμό, και δεν θεωρείται οτι βλάπτει, ούτε σε μεγάλες συγκεντρώσεις.
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 29/09/2015 στις 03:37.

  2. #122
    To abs μόνο καλό είναι. Από το 2016 θα είναι υποχρεωτικό παντού.

    Τώρα που κολλάει η πονηριά της vw με τον περιορισμό των ίππων... Ενυδρείο έχεις;

  3. #123
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Ξέρω, δύσκολο.
    Never mind.

  4. #124
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Ξέρω, δύσκολο.
    Never mind.
    Μουχαμπέτι κάνουμε. Δεν σου λέω ότι θα μας σκοτώσει με τις εκπομπές ρύπων η VW. Έκλεψε και "πρέπει να πληρώσει" όπως λένε οι (στην δική μας περίπτωση) άκαμπτοι και αμετακίνητοι συμπατριώτες της.

    Το ότι "πρέπει", κεφαλαίο και τονισμένο, να περιοριστεί η ιπποδύναμη των μοτοσικλετών (πλην ducati που θα έχουν ένα κουτί που θα ανιχνεύει πότε δυναμομετρούνται και θα κόβει την ιπποδύναμη) στους 25 ίππους. Πως στο καλό ήρθε αυτό, που το είδες, ποιός το είπε; Ακόμα και οι Γάλλοι που δεν ξέρω αν επιμένουν ακόμα στο όριο, 100 λένε/έλεγαν. Και άντε οι μεγάλες θα περιοριστούν. Οι μικρές θα είναι ελεύθερες; 400άρια με 70 άλογα και 1000άρια με 25; Κάπου χάνει η λογική σου και... είναι δύσκολο όντως.

  5. #125
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Α δεν πάμε καλά....

    Προσωπικά χέστηκα αν η γκόλφω του γείτονα βγάζει 5 ντουμάνια παραπάνω απ'όσα φουμάρει ο άλλος γείτονας.

    Κι αν είχανε φτιάξει "παπαράκι/χλιμιτζίρι" σαν αυτό που πόσταρε ο Βύρωνας στις πρώτες σελίδες, το οποίο σακουλευότανε πότε το αμάξι ελέγχεται (οπότε και ψόφαγε για να μην ντουμανιάζει) και πότε το αμάξι οδηγείται (οπότε και άναβε την ατμομηχανή να βγουνε τα αλόγατα), εγώ θα πω "μαγκιά".

    "Μαγκιά" όμως υπό προϋποθέσεις.
    "Μαγκιά" να φτιάξεις ένα τέτοιο παπαράκι, αν είσαι ο Τάκης ο μηχανικός της γειτονιάς, για να το φοράς στα φτιαγμένα και να περνάνε ΚΤΕΟ.

    Όταν γκαρίζεις ότι έχεις τα πιο οικολογικά αυτοκίνητα που εκπέμπουν άρωμα λεβάντα, γιατί θες να συνεχίσουν να κελαηδούν τα πουλάκια στα δέντρα (καθώς εσύ περνάς από κάτω με 200), και ξαφνικά σε μαγκώνουν να έχεις το χέρι στην τρύπια τσέπη και να ταχταρίζεις τα @@ σου, καλά θα σου κάνουν να σε ρημάξουν στο πήδημα.

    Ναι, όλοι κλέβουν, όλοι κάνουν πουστιές, κλπ κλπ κλπ κι ο ήλιος βγαίνει από την ανατολή.
    Και οι Αμερικανοί είναι οι χειρότεροι απ'όλους.

    Αλλά από τη στιγμή που ξέρεις ότι έχεις λερωμένη φωλιά, μη φωνάζεις και πολύ δυνατά, γιατί θα βρεθεί κάποιος πιο ισχυρός από σένα και θα σου βάλει τις φωνές στο ΓκWLο.

    Προσωπικά γι'αυτό γελάω με τη VW.
    Ο Αμερικλάνος (καλά αν και έχει χαλάσει κι αυτός τα τελευταία χρόνια), σου σιάγνει αυτοκίνητο 14.000 κυβικά να τα μοιράζεις και στις κότες.
    Ο Γερμανός σου λέει περιβάλλον και οικολογία και το νιμού της Χάιδως.

    Και πάρε 180 άλογα από 1.400 κυβικά και μή σε νοιάζει τίποτα, εγώ είμαι εδώ.
    Ε κάτσε στο πούρο τώρα και απόλαυσέ το.

    Κι επειδή κάποιος ρώτησε, εγώ μπορεί να μην έχω μαμά εξάτμιση στο μηχανάκι μου.
    Και μπορεί να ψοφάνε κι όλα τα πετούμενα κάθε φορά που ρίχνω ξερογκαζιά.
    Αλλά εγώ είμαι ένας μαλάκας με το μηχανάκι του.

    Δεν είμαι ολόκληρη αυτοκινητοβιομηχανία που το πρωί κόπτομαι για τη φύση και το βράδυ φτιάχνω κινητήρες παρά φύση, και κυρίως δεν έχω κανένα οικονομικό όφελος από τέτοια μπίζνα.

  6. #126
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    amyroukai, το θεμα είναι η ηθικοπολιτική ατμοσφαιρα που αναπτύσεται και μεσα στην οποια λαμβανει χώρα αυτό το Swiftιανό δρώμενο. (Εφ`οσον την περιβαλλοντολογική ατμόσφαιρα όλοι την έχουν γραμμένη).

    Κανεις δεν αμφισβητεί, βέβαια, οτι το πρόβλημα εδώ ήταν η προμελετημένη ζαβολιά και όχι η ρύπανση (η οποία είναι ουσιαστηκά αμελητέα). Υπο ποιές συνθήκες, λοιπόν, προτιμάει ένας γίγαντας τις βιομηχανίας να κάνει μαγκια στο επίπεδο του «Μήτσου του μάστορα», που είπε και ο pipe_smoker, παρά να αντιμετωπίσει μια εμφανέστατα ηλήθια απαίτηση όπως θα την αντιμετώπιζε οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος;

    Ποιό - τέλως πάντων - είναι αυτό το τέρας που όλη η βιομηχανία ευλαβικά ταϊζει, και που τιμά με σιωπηλή υποταγή, για λόγους... ανταγωνισμού; Διάβασα (σόρυ δεν έχω λινκ και δεν θυμάμαι μάρκα) οτί ηδη ήταν γνωστό οτι υπήρχε μπλιμπλίκι/defeat-mechanism για αμάξι το οποίο «καταλάβαινε» πότε γινόταν τεστ ηχορύπανσης και κατέβαζε ειδικά flaps στην εξάτμιση για να την μειώσει. Καταλαβαίνουμε αλήθεια τί παίζεται εδώ; Ένα σωρό κομπιουτεράδες έχουν αφιερώσει τον χρόνο τους να σχεδιάζουν συστήματα τεχνητής νοημοσύνης που αποκλειστικό σκοπό έχουν να αντιλαμβάνονται πότε εξετάζεται το αμάξι, για να κάνουν «μαγκιές»! Και φυσικά, σιγά μην είναι μόνο η VW, απ' ο,τι φαίνεται το φαινόμενο είναι διαχυτο σε όλον τον τομέα και σε ραγδαία άνθηση.

    Όταν λοιπόν αποφασίζουμε οτι είναι πιο εύκολο να στέλνουμε στον Μινόταυρο την ετήσια απαιτούμενη θυσία, παρά να αντιμετωπίσουμε το τέρας κατάφατσα, όχι μόνο δεν πρέπει να ξαφνιαζόμαστε όταν αυτό αποθρασύνεται, αλλά ούτε καν να ξαφνιαζόμαστε όταν οι υποτηθέμενοι «μεγάλοι και σοφοί» πέφτουν στις χειρότερες γελοιότητες προκειμένου να επικρατήσει το status quo.

    Τώρα, για μεχρί πού μπορούν να επεκταθούν οι απαιτήσεις του τέρατος, ας βγάλει ο καθενός τα δικά του συμπεράσματα. Δεν μιλάω βέβαια για αύριο. Άλλα ίσως μεθαύριο, ή την επομένη. Προσωπικά θεωρώ ΛΙΓΟΤΕΡΟ παράλογο τον περιορισμό στα μηχανάκια (ή σε οτιδήποτε fun που καταναλώνει ενέργεια), παρά, ας πούμε την αγοροπωλησία carbon credits στα διεθνή χρηματηστήρια ή το σπαραξικάρδιο θέαμα ολάκερης της ηλεκτρονικής αυτοκινητοβιομχανίας ποια θα παράγει το πιο ανταγωνιστικό defeat-mechanism για να συμορφοθεί με εντελώς πλασματικές περιβαλοντολογικές απαιτήσεις.

    Η επαφή με το GPS κόπηκε, το μαγνητόμετρο έχει χαλάσει, και τον άμοιρο τον μπούσουλα όχι μόνο τον έχουμε χάσει αλλά και ξεχασει.

  7. #127
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.466
    Καλά, δε χρειάζεται και AI για να "καταλάβει" ένα σύστημα πότε έχει συνδεθεί με μηχανισμό διάγνωσης. Μην τους κολακεύεις.

    Νομίζω στη Γαλλία ισχύει κανονικά ο περιορισμός στους 100 ίππους.
    Life begins at 45°.

  8. #128
    Εδώ να καταγγείλω την Aprilia που τα βετέσσερα της είναι γατάκια με νεκρά και βρυχούνται σαν λιοντάρια μόλις βάλεις πρώτη.... είδατε και στα δίτροχα έχουμε τζαναμπέτηδες....
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #129
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Να προσθέσω επίσης οτι δεν έχω κανένα πρόβλημα να την μαμήσουν την VW όσο δεν πάει, μωρέ ας καταστραφεί όλη η Porsche Holdings να γελάσουμε.

    Όχι όμως επειδή έκαναν ζαβολιά (χεστήκαμε, λες και δεν το ξέραμε) αλλά επειδή οι ίδιοι αποδέχθηκαν, στήριξαν και συνέβαλαν στην δομή του συστήματος που όρισε τις ζαβολιές.

    Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί η ιστρορία τώρα, αλλά δεν θα με ξαφνιάσει αν ξαφνικά καταλάβουν με τί θεριό παίζουν, και τα μασήσουν. Δεν μιλάμε πια μόνο για την VW, αλλα για την παγκόσμια ηλεκτρονική αυτοκινητο-μπλιμπλικία!

  10. #130
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Καλά, δε χρειάζεται και AI για να "καταλάβει" ένα σύστημα πότε έχει συνδεθεί με μηχανισμό διάγνωσης. Μην τους κολακεύεις.

    Νομίζω στη Γαλλία ισχύει κανονικά ο περιορισμός στους 100 ίππους.
    Και φυσικά είναι επιτηδευμένα εύκολο να αίρεται για ευνόητους λόγους
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #131
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Καλά, δε χρειάζεται και AI για να "καταλάβει" ένα σύστημα πότε έχει συνδεθεί με μηχανισμό διάγνωσης.
    ΟΚ, έπρεπε να πώ «στοιχειώδους ΑΙ».
    Άλλα όταν έχεις τόσους σένσορες να προσέχεις, και με τις απαιτήσεις όλο και να ανεβαίνουν, δεν θα αργίσει να εμφανιστεί και το πρώτο neural net που να τα κουμαντάρει αυτά.

    Και μην ξεχνας οτι οι Γιαπωνέζοι έχουν ήδη αποδεδηγμένη τεχνογνωσία στα fuzzy systems. Μεγάλο περιθώριο για γλέντια!

    Γουσταρω να δώ Τζαπα vs Ευρωπακό ανταγωνισμό σε Τεχνητη Νοημοσύνη defeat systems. Μάλιστα κύριοι, εκεί να σας δώ!
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 29/09/2015 στις 11:22. Αιτία: ορθογρ

  12. #132
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.466
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Και φυσικά είναι επιτηδευμένα εύκολο να αίρεται για ευνόητους λόγους
    Είναι αστείο, βασικά, γιατί το έμαθα όταν ήμουν εκεί για να εκπαιδευτώ πάνω σε ένα δυναμόμετρο.
    Life begins at 45°.

  13. #133
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Και φυσικά είναι επιτηδευμένα εύκολο να αίρεται για ευνόητους λόγους
    Ακριβώς αυτό λέω αγαπητέ, στίς απαιτήσεις όλο στόμφο και αυταρέσκεια, στην πραγματικότητα ολα θεμιτά για να γράψουμε τις απαιτήσεις στα @@ μας. Και καλά κάνουμε, εν προκειμένω.

    Η VW έγινε απλώς αιτία για να φανεί στιγμιαία μια απίστευτη υποκρισία. Αμφιβάλλω όμως αν θα δωθεί σοβαρή συνέχεια.
    Ετοιμάζω

  14. #134
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Η VW έγινε απλώς αιτία για να φανεί στιγμιαία μια απίστευτη υποκρισία.
    Καπου δεν τα βρηκανε στις μιζες μωρε και τους ξεμπροστιασανε
    + οτι καπου καπου πρεπει να φαινεται οτι οι ελεγκτικοι μηχανισμοι υπαρχουν και δουλευουν..

    σε μερικες μερες; βδομαδες; θα χει (κι αυτο) ξεχαστει.

    Ετσι κι αλλιως η βιομηχανια του anti - (στα ηλεκτρονικα, στο ντόπινγκ κτλ) ειναι κατι που εχει ξεκινησει δυναμικα τα τελευταια χρονια, ειναι εξαιρετικα προσοδοφορο (οπως το εμποριο οπλων, ναρκωτικων, η πορνεια κτλ) οπότε ασφαλως και δε θα το ακουμπησει κανεις..

  15. #135
    Επίσης ενδιαφέρον είναι το εξής: Θεωρητικά, βάσει προδιαγραφών ρύπων πωλείται το κάθε αυτοκίνητο στην Ευρώπη και ότι δεν καλύπτει τις προδιαγραφές δεν έχει δικαίωμα να πωληθεί. Αν το αγορασμένο VW, Audi (άλλα 2,5 μύρια αυτοκίνητα) ή όποια μάρκα αυτοκίνητο ΔΕΝ περνά τις προδιαγραφές ρύπων στις οποίες θεωρητικά υπάγεται, δεν τεκμαίρεται ότι πωλείται παράνομα; Αυτός που αγόρασε το "παράνομο" αυτοκίνητο δεν δικαιούται αποζημίωσης ή/και αλλαγής του αυτοκινήτου του με ένα νόμιμο, αφού εξαπατήθηκε;


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Η αληθινές ερωτήσεις κομματάκι πιο δύσκολες.
    - Γιατί συμπεριλήφθηκε στα τεστ τόσο αυστηρά ένας μάλλον ανούσιος έλεγχος, σε ένα «ρυπο» συζητήσιμο;
    Και εγώ αναρωτιέμαι αφού δεν είναι ρύπος και είναι "αβλαβής εκπομπή" καυσαερίου, γιατί να είναι ελέγξιμος και με όριο...;



    ***και μιά ανούσια προσθήκη ακόμα. Οι Κινέζοι που είναι χαζούληδες και δεν είναι σαν εμάς τους έξυπνους ευρωπαίους, έκαναν ένα πείραμα... Και ιδού. Τα αυτοκίνητα το ξέρουμε ότι δεν είναι αθώα και υπάρχει λόγος που γίνεται "μάχη" για τον περιορισμό των ρύπων. Αλλά όλο αυτό το δημοσίευμα μπορεί και να είναι μιά ecoτρολλιά των εχθρών της αυτοκίνησης, ξέρω 'γω.
    http://inhabitat.com/beijing-takes-5...-time-in-ages/
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 29/09/2015 στις 12:32.

Σελίδα 9 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ
    από LIBYKOS στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 68
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2015, 14:15
  2. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΙΚΟΝΑ
    από alex-vstrom στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2007, 10:51
  3. Για όσους έχουν το Destinator σε PPC και μηχανή Yamaha
    από billy_BMW στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2007, 23:37
  4. Το όνομα αυτού... Hayden!!!
    από alximistis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 139
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2007, 20:13
  5. ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ Dual Combined ΤΗΣ Honda
    από zolotas στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2005, 08:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF