Ναι κατάλαβα...Αλήθεια η ducati έχει μετρητή βενζίνης και δείκτη για το τι ταχύτητα έχεις? Γιατί η BMW 650 GS που είναι ο "αντίπαλος" δεν έχει...
Ναι κατάλαβα...Αλήθεια η ducati έχει μετρητή βενζίνης και δείκτη για το τι ταχύτητα έχεις? Γιατί η BMW 650 GS που είναι ο "αντίπαλος" δεν έχει...
Ωραίες οι Ducati, αλλά ξέρεις πόσα θέλει (απαραίτητα) κάθε δυο χρόνια για σέρβις; Ρωτα να μάθειςκαι αν δεν έχεις πρόβλημα με το ποσό προχώρα.
Εγώ συμφωνώ για V-Strom (ίσως σου φανεί λίγο μεγάλο αρχικά) ή ίσως και Versys, ή για τα ψηλά μονοκύλινδρα: Sertao/Dakar, XTZ660, κοίτα και το ΜΤ-03 (πιο μοντέρνο - ΟΚ, ας πούμε), ΧΤ660, TT600, κλπ. τα πιο ελαφρά ίσως σου αρέσουν καλύτερα για αρχή. Τουλάχιστον βρες να τα δοκιμάσεις / να κάτσεις πάνω τους αν όντως είσαι 2 μέτρα.
Για τετρακύλινδρα στυλ hornet, cbf, fazer κλπ, δεν ξέρω, θα πρέπει να τα γευθείς. Προσωπικά συμφωνώ με όσους λένε οτι το ψηλό μονοκύλινδρο είναι καλύτερο για αρχική εκμάθηση.
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 14/09/2015 στις 20:35. Αιτία: ορθο.
Συμφωνώ. Καλό να υπάρχει.
Από κει και πέρα όμως, νομίζω οτι είναι κομματάκι υπερβολικό να λέει κανείς οτι η πιθανότητα πτώσης είναι μαθηματικά βέβαιη χωρίς ABS.
Όσοι μεγαλώσαμε χωρίς ABS πέφταμε συνέχεια, δηλαδη; Το ABS υποτίθεται οτι είναι πρόσθετη ασφάλεια, δεν είναι δικαιολογία για να μη μαθαίνεις να φρενάρεις σωστά, ούτε συγχωροχάρτι για απρόσεκτη οδήγηση.
Και επιστρέφω! Εχω ξεκινήσει μαθηματάκια και όλα (προς το παρών) πάνε καλά. Όσο το σκέφτομαι και το βλέπω, τόσο μου αρέσει η ducati... και ας μην έχει ABS. Επίσης έχω δει κάποιες μεταχειρισμένες που είναι στο budget μου (3.000 - 3.500). Πήγα και στην αντιπροσωπεία και από τύχη είχε φέρει κάποιος τη δική του (1100 βεβαία, αλλά ακριβώς ίδιο "σκαρί") και ανέβηκα. Προφανώς τα πόδια μου ακούμπαγαν για πλάκα κάτω (γιατί το είχα ένα άγχος) και γενικά μου άρεσε η αίσθηση που μου έδινε. Ο τύπος στην αντιπροσωπεία μου είπε ότι κάνει για 1η μηχανή. (Να μου πεις τι θα μου έλεγε...). Αν κάποιος την έχει, θα το εκτιμούσα να μου έλεγε 2 πράγματα. Επίσης, για κράνος και μπουφάν έχω δει τα παρακάτω http://www.motoexpert.gr/el/krani/kr...r-ultra-carbon και http://www.motoexpert.gr/el/mpoufan/...ainese-rainsun . Αν είναι εύκολο θα ήθελα και γι αυτά μια άποψη και ειδικά για το κράνος. Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν έπρεπε να ανοίξω άλλο topic σχετικά με το κράνος και το μπουφάν. Ευχαριστώ!
Για να μην ανοίγω καινούριο topic, η honda nc700x "κάνει" για 1η μηχανή ή θεωρείται μεγάλη? Μ' αρέσει πολύ εμφανισιακά, έχει σχετικά λίγα άλογα, χαμηλή κατανάλωση και ΚΥΡΙΩΣ ABS. Βέβαια είναι πολύ πιο ακριβή και από τη Ducati που σκεφτόμουν...
νεος οδηγος μηχανής ετών 33 με μεγαλο μποι....
ξεκίνα απο κανα 250αράκι λεω εγω σαν μεταχειρισμένο το πολύ 10ετίας klr250, klx250S, xr250 (αν βρεις κανενα καλοσυντηρημένο), NΧ250, κανα ΧΤ600 είναι καλά για το μπόι σου, πολύ ευέλικτα στην πόλη (σαν παπια),έχουν καλό γκαζάκι, θεωρώ υπερβολή ακόμα και ΧΤΧ660 για την περίπτωση σου.
σε κανα 2 χρόνια παιρνεις μια μεγαλύτερη μηχανή...
Αυτή τη στιγμή κάνω μάθημα με kawasaki 750 z και μου φαίνεται λίγο "κάπως", αλλά έχει και τα διπλάσια άλογα
καλα τα μαθήματα αλλα το να μάθεις να οδηγάς σωστα δεν στο μαθαίνουν, μαθαίνεις με τα χιλιόμετρα. Μολίς πάρειςτον "αέρα" και οδηγάς σωστα, τοτε θα είναι πιο σωστο να επενδύσεις σε κατι πιο δυνατό και ακιβό. Αν πάρεις απο τώρα το δυνατό και ακριβό θα ναι επικίνδυνο και για την τσέπη σου και για την σωματική σου ακεραιότητα. Φυσικά δεν είσαι και κανας πιτσιρικάς να φας τα μούτρα σου, αλλα όσο να ναι η απειρία φέρνει λάθη.
Καλή επιτυχία στις εξετάσεις!
Επιστρέφω! Από προχθές έχω και επισήμως το δίπλωμά μουΌπως είχα γράψει και παλαιότερα σκεφτόμουν για την HONDA NC 700 X και μάλιστα στη DCT έκδοση. Όμως, δάσκαλος και λοιποί γνώστες με προσγείωσαν λιγάκι... Μου είπαν ότι για αρχή (3-5 μήνες) να πάρω μια μικρή μηχανή. Πολύ μικρή... Βασικά έπεσε στο τραπέζι "παπάκι 125". Ομολογώ ότι ξενέρωσα απίστευτα (είμαι και 2 μέτρα κυριολεκτικά), αλλά καταλαβαίνω ότι έχουν δίκιο και θα ήταν πιο ομαλή η προσαρμογή μου στο θέμα οδήγηση. Σκέφτηκα και πρότεινα λοιπόν την μικρή varadero 125 για πρώτη. Ξέρω ότι δεν τραβάει, ειδικά με μένα, αλλά την θέλω για λίγο διάστημα σε φάση εκμάθησης και για κοντινές αποστάσεις. Τι λέτε? Δεν υπάρχει και κανένα άλλο on/off σε 250!
Φιλαράκι αν έχεις χρήματα για NC700 πάρε το και γράψε τους όλους στα @@ σου. ΑΠό ότι θυμάμαι δεν είσαι μισοριξιά, άρα μιά χαρά θα το κουμαντάρεις, με προσοχή πάντα. Είναι πολύ καλά ζυγισμένο μηχανάκι το NC.
Με το καλό και καλές βόλτες.
Φιλε συγχαρητηρια για το διπλωμα και παντα ορθιος! Ειπα να συνεισφερω μιας και εχουμε πολλα κοινα. Πηρα το διπλωμα στα 33, χωρις να εχω απολυτως καμια προηγουμενη εμπειρια με δικυκλο πλην ποδηλατου. Ειμαι και κοντα στο υψος σου αν και λιγο πιο αδυνατος (1,90 & 80). Διαφωνω απολυτως με το παπακι. Θα το μετανιωσεις στο μηνα πανω και τζαμπα θα ξοδευεις λεφτα στις μεταβιβασεις. Πραγματικα δε βλεπω το λογο να φοβηθεις μια μηχανη 600-650 κυβικα. Δεν εισαι αλλωστε και κανενας πιτσιρικας να πεις πως θα κανεις καγκουριες.
Προσωπικα με το που πηρα το διπλωμα αγορασα ενα Honda Dominator (650cc μονοκυλινδρο, κατι κοντα στο ΧΤ ας πουμε) με τη λογικη πιο πολυ του να μαθω σε κατι που δε θα με στεναχωρησει αν του κανω ζημια, παρα κατι αλλο. Δε με δυσκολεψε καθολου και ισα ισα μπορω να πω πως το βαρεθηκα και σχετικα γρηγορα. Μετα απο μισο χρονο αγορασα τη μηχανη που ηθελα(GSR 600) και μπορω να πω πως θα μπορουσα καλλιστα να εχω ξεκινησει με αυτη. Αν εχεις το μυαλο σου στη θεση του δεν υπαρχει προβλημα. Ακομα και αυτο που ειναι τετρακυλινδρο και βγαζει κοντα 100 αλογα δεν τρομαζει αν δεν πλησιασεις τις πενταψηφιες στροφες. Σε καθημερινη οδηγησ μεσα στην πολη, που αλλαζεις ταχυτητα στις 5-6 χιλιαδες στροφες ειναι σα παπακι.
Συμπερασμα, για μενα προχωρα σε ενα V-Strom ABS μεταχειρισμενο (γιατι κανα δυο πεσιματακια θα τα φαει, εστω και σταματημενος επειδη ξεχασες τον πλαγιοστατη) και μετα το πουλας σχεδον οσο το πηρες και παιρνεις αν θες κατι καλυτερο. Απλα προσωπικα ειμαι κατα του καινουριου για νεο αναβατη για να μη στεναχωριεσαι αδικα με χαζοζημιουλες που θα γινουν.
Ήμουν με το ζόρι 1.70 και 55 κιλά, όταν πήρα το πρώτο μου μηχανάκι, ένα 4κύλινδρο 600cc των 200 κιλών και 100κάτι ίππων. Είχα 2-3 χαζοπτώσεις όσο το κράτησα, αλλά ποτέ κάτι σοβαρό. Όρμα.
Life begins at 45°.
@ptc Έτσι και αλλιώς μεταχειρισμένη σκεφτόμουν να την πάρω! Και δεν υπάρχουν τόσα χρήματα και δεν έχει νόημα 1η μηχανή καινούρια. Ομολογώ ότι μου έδωσες πολύ κουράγιο γιατί είμαστε αρκετά ίδια περίπτωσηΓενικά πάντως, ανεξάρτητα που πήρα το δίπλωμα, νιώθω μεγάλη ανασφάλεια... Κακά τα ψέμματα, έμαθα να κάνω τις 5 ασκήσεις που είναι για το δίπλωμα και πορεία μέσα στην (κωμό)πολη που μένω. Όχι πως στην αρχή θα κάνω κάτι διαφορετικό όταν την πάρω, αλλά τι κάνεις σε ένα απότομο φρενάρισμα? Πως παίρνεις τις στροφές με πχ 60 χλμ? Είναι πράγματα που δυστυχώς καταλαβαίνω ότι θα τα μάθω μόνος μου και στην πράξη... Σε αυτές τις περιπτώσεις θα ήταν καλύτερο να έχω πιο μικρή μηχανή?
Επίσης, δεν θα έπρεπε να με προβληματίζει και το βάρος που στην έκδοση DCT είναι 230 kg? Αν και μάθημα με την 750z έκανα...