Καλά τα «αστειάκεια» με τους διάφορους μουτζούρηδες - Δε νιου Φοκσβάγκεν, κλπ, είναι εύκολα... αλλά και σαχλά στην τελική.
Η αληθινές ερωτήσεις κομματάκι πιο δύσκολες.
- Γιατί συμπεριλήφθηκε στα τεστ τόσο αυστηρά ένας μάλλον ανούσιος έλεγχος, σε ένα «ρυπο» συζητήσιμο;
- Γιατί έγινε αποδεκτό ένα προφανώς γραφειοκρατικό εξαμβλωμα χωρίς ιδιαίτερη εξέταση; Τόσο θρησκεία έχει γίνει πια η κάθε ψωνιο-περιβαλοντολογική δηθενία;
- Γιατί θεωρήθηκε από τον κλάδο προτιμότερο να χρησημοποιηθεί λογισμικό που ισοδυναμούσε με ξετσίπωτη ΑΠΑΤΗ (και δεν είναι μόνο η VW υπάρχουν ήδη άλλες γνωστες περιπτώσεις, πέρα από αυτές που ακόμα έχουν να εμφανιστουν!) αντί να αμφισβητηθεί το ζητούμενο... τόσο δύσκολο ήταν, και αν ναι, γιατί;
- Γιατί σαν κοινωνία πλέον το λογισμικό το αποδεχόμαστε να χρησημοποιείται για απάτη, χωρίς καμιά ιδιαίτερη ντροπή, και να θεωρείται και good business? Νέος κλάδος;
Σοβαρά δηλαδή: Δεν τολμάει κανείς να φέρει αντίρρηση σε εξ αρχής παράλογα αιτήματα, βασιζόμενος στην πρακτική «εντάξει μωρέ, θα βρούμε τον τρόπο να το εξαπατήσουμε...» Τα δύο νέα Ιερά τέρατα πάνε χέρι-χέρι - Πολιτική/Περιβαλοντολογική Ορθότητα (και καλά) για τα μάτια και συνάμα High-Tech Απάτη στο μέγιστο, μια που τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια είναι η μόνη «αληθινή» προστιθεμένη αξία τελευταία.
ΟΚ. Ας κράξουμε όλοι στο τουίτερ, ποιός θα πρωτοπρολάβει να ανεβάσει meme, αλλά να μην έχουμε κλάμματα αυρίο που κάθε παπί θα έχει υποχρεωτικό ABS και οι μεγάλες μηχανές θα έχουν περιοριστεί στους 25 ίππους, όπως κανονικά ΠΡΕΠΕΙ, αν κανείς αλήθεια πιστεύει οτι λίγο NO απο diesel είναι πρόβλημα, ουσία που αποβάλλεται τάχυστα και πανεύκολα απο τον ανθρώπινο οργανισμό, και δεν θεωρείται οτι βλάπτει, ούτε σε μεγάλες συγκεντρώσεις.