Για το μπροστινό ΟΚ ,να το καταλάβω ,αφού η καταπόνησή του είναι ελάχιστη σε σχέση με τα φορτία που έχει να ανταπεξέλθει το πίσω.
Κι εγώ το αφήνω επάνω συνήθως τα 2πλά χμ σε σχέση με το πίσω.
Οι αλλαγές που κάνω είναι συνήθως 1Ε/2Π.
Αλλά με το όποιο πίσω ελαστικό εχω φορέσει στη ζωή μου σε όποιο μηχανάκι μου ,το ρεκόρ είναι 8,5Κ χμ.
Συνήθως απο τα 7-7,5Κ χμ είναι για πέταμα.
Πως διάλο βγάζεις 18Κ χμ με το πίσω ρε φίλε ,ειδικά εσύ που κάνεις σερί 1700-2700 φορτωμένα χμτρα;
Οι συνήθεις ταχύτητες ταξιδίου σου σε αυτοκινητόδρομο πχ ,ποιές είναι;
Σε ορεινό επαρχιακό ;
.
.
.
Αυτό είναι το trailsmart
κι αυτό είναι το trailmax (TR91)
Μόνον εγώ βλέπω οτι αυτά τα λάστιχα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ δρομίσια ;;;;
Ποιό χώμα και ποιό μαρούλι...
Αυτά τα ελαστικά αντιπαθούν ακόμα κ την σκόνη που μαζεύεται στις άκρες του οδοστρώματος.