Σελίδα 6 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 116

Θέμα: Λαστιχα για ελαφρυ on-off.

  1. #76
    Μαϊστα...

    Πιθανότατα k760 για αρχή και ο Αλλάχ είναι μεγάλος.

  2. #77
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Μαϊστα...

    Πιθανότατα k760 για αρχή και ο Αλλάχ είναι μεγάλος.
    Alhamdulillah akhi..
    الحَمْد لله أخ

    Allahu Akbar
    الله أكبر
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #78
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Γιαννη,χτες πηγα μεχρι γαλαξιδι συνοδευοντας τους αλλους,τα trailsmart στριβουν.πολυ.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  4. #79
    Ναι. Είναι στο 50ρικο παραπάνω. Ίσως στην επόμενη αλλαγή. Άκουσα πολύ ωραίες ιδέες για χαλαρά χώματα σήμερα...

  5. #80
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ναι. Είναι στο 50ρικο παραπάνω. Ίσως στην επόμενη αλλαγή. Άκουσα πολύ ωραίες ιδέες για χαλαρά χώματα σήμερα...
    Δε ΜΕ λες.. Ποσο τα βρηκες τα Κ760 στις διαστασεις σου;; Ειναι πιο ακριβα απο 21 μπροστα;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #81
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Alhamdulillah akhi..
    الحَمْد لله أخ

    Allahu Akbar
    الله أكبر
    Με αυτα τα ποστ εχουμε εξασφαλισει ως φορουμ μια θεση στα αρχεια της NSA...
    Θα μαθουν απο μηχανακια τουλαχιστον...
    MADE IN JAPAN 日本製

  7. #82
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Δε ΜΕ λες.. Ποσο τα βρηκες τα Κ760 στις διαστασεις σου;; Ειναι πιο ακριβα απο 21 μπροστα;;
    Διαφήμιση 185 περασμένα. Φαντάζομαι αλλα 20-25 σαμπρέλες.

  8. #83
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Λιγο ακριβοτερα.. 170 κανανε τα δικα μου. Πλερωσα 190 με σαμπρελες Kenda και μεταφορικα.
    Ειναι καλα λαστιχα. Θα δεις..
    Δεν ξερω με τον καιρο πως γινονται γιατι δεν προκαμα (sic) να τα πολυκαιρισω αλλα μου αφησαν πολυ καλη εντυπωση και ειδικα για την τιμη τους..
    MADE IN JAPAN 日本製

  9. #84
    Κάπου διάβαζα ότι τα 130 πισινά έχουν άλλους σκελετούς από τα πιο φαρδιά και πιθανώς οι ίδιοι τύποι ελαστικών να συμπεριφέρονται εντελώς διαφορετικά από διάσταση σε διάσταση. Άβυσσος ή ψυχή του κατασκευαστή.

  10. #85
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Αν μπορείς ζήτα του μισελεν σαμπρέλες

  11. #86
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Τα μιτας θα σε ενδιεφεραν;
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  12. #87
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akis_trevor Προβολή μηνύματος
    Τα μιτας θα σε ενδιεφεραν;
    Σε αμαξι ειναι σκετοι χαροι παντως! Αλλα μπορει και να τα μπερδευω με τα matador... Δεν θυμαμαι..
    MADE IN JAPAN 日本製

  13. #88
    Γεια σας μετά από καιρό!

    έχω ένα f650gs μονοκύλινδρο. Το χρησιμοποιώ σαν commuter πόλης. Συνήθεις αποστάσεις κάτω από 10 χλμ και καθημερινά απόσταση δουλειά - σπίτι 4,5 χιλιόμετρα. Ελάχιστοι χωματόδρομοι. Χρήση 99-1.

    Έχω βάλει τα anakee II ως ασφάλτινα και σε 3,5 χρόνια (η μηχανή ήταν σε κλειστό παρκινγκ και τα λάστιχα σε καλές συνθήκες) έχω κάνει 11.000 χιλιόμετρα. Τα λάστιχα δεν έχουν φθαρεί, αλλά:

    - μάλλον δεν έχω αξιοποιήσει τις δυνατότητες του ασφάλτινου ελαστικού, αφού το μεγαλύτερο ταξίδι τα τελευταία χρόνια ήταν Αθήνα - Αγ. Κωσταντίνος για να πάρω το πλοίο για Σποράδες.

    - προφανώς και στις συνήθεις διαδρομές κυκλοφορώ με κρύα λάστιχα.

    - όταν χρειάστηκα δυνατότητα εκτός δρόμου, στην κυριολεξία είδα τον χάρο με τα μάτια μου... Σε φουρκέτες με κλίση σε χαλικόδρομο (για τις παραλίες της Αστυπάλαιας για όποιον γνωρίζει) είπα ότι προσευχή ήξερα για να μην μείνω εκεί... (να σημειώσω ότι δεν κατέβασα την πίεση των ελαστικών προκειμένου να πάω στην παραλία. Ίσως έπρεπε να το είχα κάνει)

    - σε βατό χωματόδρομο 200 μέτρων (μεσολαβούσε από την άσφαλτο μέχρι το συγκρότημα ενοικιαζομένων στη Σκόπελο) μετά από ατυχές συμβάν την δεύτερη μέρα (κόντεψα να πέσω αλλά τελικά τη γλίτωσα), κατέβαζα την γυναίκα μου και ερχόταν με τα πόδια...

    - αν συναντήσω άμμο ή χαλίκι τα βλέπω όλα..

    Βέβαια, δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι καλός οδηγός αλλά αυτή η ανασφάλεια που νοιώθω όποτε βγαίνει η μηχανή από την άσφαλτο δεν παλεύεται.

    Έχω αρχίσει να ψάχνω για λάστιχα και προσανατολίζομαι στην κατηγορία χρήσης 50-50. Δεν ενδιαφέρομαι πλέον για ασφάλτινα ελαστικά, αν και η χρήση που κάνω είναι 99% άσφαλτος.

    Και ενώ ψάχνω, βρίσκω αυτό (απο troxoservice.gr):

    Τα ελαστικά on-off στους δρόμους της πόλης

    Ένα μεγάλο ποσοστό των μοτοσικλετών για χρήση εντός και εκτός δρόμου κινούνται σχεδόν αποκλειστικά στην άσφαλτο των πόλεων, πράγμα που φέρνει σε δίλημμα τους κατόχους τους όσον αφορά την επιλογή των καταλληλότερων ελαστικών για την συγκεκριμένη χρήση.

    Έτσι λοιπόν επικρατεί η εντύπωση ότι επιλέγοντας ελαστικά με πέλμα που προδιαθέτει περισσότερο ασφάλτινη χρήση θα έχουν το καλύτερο δυνατό κράτημα. Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να πούμε όμως ότι, τα ελαστικά αυτά είναι κατασκευασμένα για χρήση δρόμου σε ρυθμούς τουρισμού και γι’ αυτό το λόγο το αποτέλεσμα είναι, πυκνό πέλμα με τακούνια μεγάλης επιφάνειας για αθόρυβη λειτουργία και άντληση του νερού, στρογγυλεμένοι ώμοι για δυνατότητα μεγαλυτέρων κλήσεων, ανθεκτικότερες γόμες για αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες, ταχύτητες και στο χρόνο, σκελετοί radial ακόμη και Kevlar για να βρίσκονται υπό ακραίες συνθήκες όσο το δυνατόν σε επαφή με το δρόμο.

    Ακριβώς αντίθετα η χρήση πόλης απαιτεί μικρές ταχύτητες και διαδρομές, συχνές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, ελιγμούς, μικρές κλίσεις κλπ, γι' αυτό χρειάζονται ελαστικά που να έχουν αραιότερο πέλμα με μικρής επιφάνειας τακούνια για μεγαλύτερες τριβές και απλούς σκελετούς για να φθάνουν γρήγορα στην θερμοκρασία λειτουργίας.

    Δηλαδή ευέλικτα ελαστικά που μπορεί να φθείρονται λίγο γρηγορότερα αλλά θα παρέχουν την ασφάλεια που απαιτούν οι δρόμοι των πόλεων. Στην επόμενη αλλαγή των ελαστικών σας λοιπόν θα λάβετε υπ’ όψιν πρώτα τον παράγοντα χρήση και έπειτα θα επιλέξετε μάρκα και μοντέλο.


    Με βάση τα παραπάνω, είναι άλλο τα λάστιχα πόλης και άλλο τα ασφάλτινα λάστιχα..

    Επομενως για πόλη και χωματόδρομους στις διακοπές (δεν με ενδιαφέρει η γρήγορη φθορά, αφού κάνω λίγα χιλιόμετρα), καλύτερα να βάλω ελαστικά 50-50 (metzeler sahara, michelin sirac, mitas E07 κλπ) ή να πάω σε πιο χωμάτινο όπως Continetal TKC-80, Pirelli MT21, mitas E09 κλπ;;

    Τι λέει η εμπερία σας από την χρήση των παραπάνω ελαστικών σε συνθήκες πόλης;

  14. #89
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Πωπω.. Αστυπαλαια.. Τι μου θυμισες τωρα...
    Γ@ματοι τεραστιοι σε μηκος χωματοδρομοι!! Κριμα που δεν τους χαρηκες.. Ειχα παει με ΧΤ με Sahara και ειχα βγαλει το αχτι μου!
    Ελπιζω να μην τους ασφαλτωστρωσουν ΠΟΤΕ!!!

    Στο θεμα μας μην παρεις χωματινο ελαστικο οπως το TKC. Θα σε ενοχλει στην ασφαλτο. Ενα λαστιχο οπως το Sahara θα σε βολεψει παντου. Πολυ ποιοτικα αλλα και ακριβουτσικα. Τα φορουσα χρονια και ημουν πολυ ευχαριστημενος. Απλα αν κανεις πολλα ασφαλτινα χλμ θα φαγωθουν γρηγορα.

    Κοιτα παντως να βελτιωθεις και λιγο στην οδηγηση στο χωμα διοτι οι ξεραϊλες τυπου Αστυπαλαιας δεν χρειαζονται απαραιτητα 50-50 λαστιχο για να πας με ασφαλεια. Πας και με δρομισιο ανετα, απλα με λιγο προσοχη.
    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #90
    Από όσα έχω διαβάσει και με δεδομένο ότι μάλλον δεν είσαι γκαζοφονιάς κοντράκιας τελικόβιος (από την τελική αυτό το τελευταίο) τα σαχάρα και τα TKC80 μάλλον είναι οι πιο καλές επιλογές. Το TKC80 νομίζω είναι σε δύο τύπους (ή κάτι τέτοιο είχα διαβάσει στο MOTO magazine), ο ένας λίγο πιο δρομίσιος;

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λάστιχα για βαριά On-Off (Γενική συζήτηση)
    από daz στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 497
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2023, 09:08
  2. Λαστιχα Street σε on-off
    από harlek στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/08/2005, 14:00
  3. Ερώτηση για συγκριτικό On-Off 650 στο 0-300
    από Innersense στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2005, 08:18
  4. Τιμόνι αλουμινίου για mega ON-OFF
    από zeli στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2005, 10:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF