Ρε λατρεία, το R1 στα είκοσι χιλιάρικα δηλαδή, είναι προσφορά;
Αν προσθέσεις και τη συντήρηση της πρώτης 5ετίας στα πακέτα, γλυτώνεις τουλάχιστον 20 χιλιάρικα με το R1. Δηλαδή άλλο ένα R1.
Life begins at 45°.
Έχει βγάλει κανένας Ιάπωνας δηλαδή, 148 αλόγατα από V2 900 κ.εκ. σε πολιτική έκδοση;
Σταύρο μην τα μπερδεύεις άλλο τα 4Ι και άλλο τα V(L)2... προφανώς το δικύλινδρο δεν μπορεί να στροφάρει εκεί που πάει το 4κύλινδρο αλλά επίσης το 4κύλινδρο ούτε στον ύπνο του δεν έχει δει τις χαμηλομεσαίες του 2κύλινδρου. Διαφορετικοί κόσμοι και διαφορετικές προσεγγίσεις. Ο κάθε κινητήρας και η κάθε φιλοσοφία έχει εγγενή πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Πριν από 20 χρόνια οι Ιάπωνες ότι είχαν αρχίσει να σοβαρεύουν σε ότι αφορά στα SS και η Ducati είχε παρουσιάσει το 916... χάος.
γιατι ρε συ Κωστα να βγαλει ο Ιαπωνας 148 αλογα απο V2 900cc?? για να το βαλει σε ss? μ@λακες ειναι?
εξελιξαν τους Ι4 γιατι εκει ηταν η εξελιξη...αντε και οι V4...οχι μονο οι Ιαπωνες...ολες οι εταιρειες...θες aprilia? θες mv agusta? θες bmw? δες ολα τα ss...μονο η ducati εχει μενει με V(L)2 μοτερ..και για να το κανει ανταγωνιστικο το εχει κανει σε χωροταξια scania...βολικοτατο...
και για να το παρουμε και αλλιως... εχεις την εντυπωση οτι οι Ιαπωνες δεν μπορουσαν? με το vtr sp2 ή με το tlr (τα οποια αμφοτερα βγαζανε 135 και μαλιστα το tl εν ετη 1998)?
μμμ, ναι παρουσιασε η ducati πριν 20 χρονια το 916, αλλα να μας πεις και ποσο ειχαν και ποιοι τα περνανε...και κατα ποσο ηταν μακρυα σε επιδοσεις απο τα γιαπωνεζικα...δλδ το 916 με το gsxr1100...να γελασουν και τα πιστονια...
στησιμο ειχε το πραμα γι'αυτους που ξεραν να το πανε...
μολις ξεκινησαν και οι αλλοι να στηνουν σωστα...εχετε γεια βρυσουλες, καμποι, βουνα, ραχουλες...
για να μην μιλησουμε για αξιοπιστια, ετσι?
που ακομα και σημερα τα μοτερ των 1100w, βανδαλιζονται πανω σε ιδιοκατασκευες και streetfighters και καποια ζουνε ολοκληρα σε τιποτα ξεχασμενα απο τον Θεο χωρια ανα τον κοσμο...
πλεον ακομα και το οποιο πλεονεκτημα ειχε ο δικυλινδρος οσον αφορα την προσφυση, εχει εν μερη καλυφτει με τον crossplane στροφαλο...οχι εντελως επιτυχως αλλα και παλι η εξελιξη ειναι προς τους Ι4 και επειδη η ducati δεν ξερει/θελει/μπορει να παει σ'εκεινα τα χωραφια προσφερει με εξαιρετικο marketing το δικυλινδρο συνολο της με τις κοκκινες και μαυρες (carbon) λεπτομερειες για τον απλο λαουτζικο...
....και γιατί να μην βάλουν V(L)2 σε SS; Δηλαδή μόνο τα τετρακύλινδρα κάνουν σε αυτού του είδους τις μηχανές; Το αν είναι αποδοτική ή όχι αυτή η διάταξη / φιλοσοφία μπορούμε να το δούμε από το WSBK, που από το 1988 μέχρι σήμερα, η Ducati έχει 14 πρωταθλήματα, όσα έχουν δηλαδή μαζεμένα και όλοι οι άλλοι... ένα άλλο στοιχείο επίσης, είναι ότι μόνο 6 πρωταθλήματα έχουν κατακτηθεί με μοτοσικλέτες που φέρουν 4I και όλα τα άλλα είναι με V2, L2 και V4.
Φυσικά όλα έχουν ένα όριο και για τον L2 της Ducati, μάλλον αυτό πλησιάζει. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά έχει περιθώρια και για άλλους ίππους, ο δικύλινδρος όχι και για αυτό μάλλον (απ΄ότι ακούγεται κιόλας) θα το γυρίσει και η Ducati σε V4.
Γενικά πάντως, έχει ξεφύγει το θέμα και η ιστορία με τις ιπποδυνάμεις, δεν έχει νόημα... ναι οκ, 200 άλογα στα χέρια average αναβατών και ένα pc εγκαστεστημένο για να ελέγχει το αντισούζινγκ, το αντιπάντινγκ, το αντιμπλόκινγκ και το αντιπέφτεινγκ γενικότερα.
μην κάνει η ντουκάτι κανα κουλό και βγάλει Ι4 όμως σαν τους προπελιάρηδες και έχουμε χαρακιρια ομαδικά......
πουτσ@@@@@@@@@
Η αλήθεια είναι ότι προσπάθησα πολύ, πολύ διακριτικά να σε διορθώσω, επειδή ενοχλούσε τα μάτια μου :P
Life begins at 45°.