Scoda Octavia & Seat Ibiza
οι πρωταθλητες της μ@λ@κι@ς...
οποτε βλεπω τετοιο με την μηχανη ....παω απο την αλλη.....
Scoda Octavia & Seat Ibiza
οι πρωταθλητες της μ@λ@κι@ς...
οποτε βλεπω τετοιο με την μηχανη ....παω απο την αλλη.....
Χαπαρ κι έχω
Σαν την άλλη την κοινη ότι σπανε τα ευρωπαικα και δεν χαλανε ποτε τα γιαπωνέζικα?
Κοινη όπως λεμε ότι το λεει ο μπαμπης ο σουγιας και ο πετρος ο γκοτζιλας?
Παλια στο τεξας κοροιδευανε τις Αλφα γιατι λεει χαλουσε το καλοριφέρ και κρυωνες τον χειμωνα...... στα γιαπωνέζικα δεν χαλουσε ποτε οποτε δεν ειχες πρόβλημα οσο περιμενες στο χαντακι την οδικη να σε βγαλει.....
Κανε καμια ερωτηση πιο εξω για την αξιοπιστια των μπεμβε
Χμμμ
Θείος κολλητού παλιός νταλικέρης αγόρασε το παλιό τού αμάξι Civic vti σεντάν.
Με πρόβλημα στο δεξί χέρι και στο πόδι τις βάζει σχεδόν καρφωτες.
Την περασμένη εβδομάδα το πήγαμε για κτεο, μηχανικά είναι σαν καινούριο, το μοτέρ πέρα από σκόνη δεν έχει την παραμικρή διαρροή.
Και ο δικό μού σιχτιριζε που το έδωσε για να πάρει ποιότητα mondeo που την όπισθεν την παίρνει μόνο σβηστό (βάζει όπισθεν, βάζει μπροστά, ξεπαρκαρει, ξανασβηνει, βάζει πρώτη και φεύγει)
Το δικό μου με θεματακι στο σαζμαν λόγω τετρακινησης εδώ και ενάμιση χρόνο πάει κανονικά, και αν και turbo και με 140.000 χλμ τα λάδια τού είναι στην ίδια ποσότητα που τα έβαλα, και δεν έχω αλλάξει ούτε λάμπα κυριολεκτικά
Ρε σεις....ο χυμαδόρης άνοιξε το θέμα για το ποια αμάξια (οι οδηγοί τους δηλαδη...) το παίζουν χάροι στον δρόμο και σεις πάτε να το κάνετε πάλι ποια είναι μπουρδέλα και χαλάνε και ποια είναι αξιόπιστα; ανοίξτε άλλο θρεντ για τούτο.
και για να είμαι εντός θέματος, τα smart είναι ότι χειρότερο βλέπω στους δρόμους......μακριά από δαύτα![]()
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Σε ό,τι αφορά στο θρεντ βάζω μέσα όλο το γκρουπ vag όπου ένεκα κομπρέσσορα οι οδηγοί υπερκτιμούν τα οχήματα και με την αυτοπεποίθηση των γρήγορων επιταχύνσεων, γίνονται πραγματικά εριστικοί και επικίνδυνοι στο δρόμο.
Μέσα και τα σμαρτ, φτερά στον άνεμο, όπου με μια ζάντα μπράμπους νομίζουν ότι οδηγούν slr και με πιάνει η ψυχή μου όταν τα βλέπω στην ΕΟ δίπλα μου με 160+.
Σε ό,τι αφορά στις άλφα. Η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες δεκαετίες (mid 80s) η μιλανέζικη φίρμα έχασε το δρόμο της με την εμπλοκή της φίατ, απογοητεύοντας τους alfisti ανά τον κόσμο οι οποίοι διακαώς περίμεναν την επιστροφή της εταιρίας στον πίσω άξονα.
Τώρα, με την έλευση της Giulia, αναμένεται να αναζωπυρωθεί το ενδιαφέρον του κόσμου, προσφέροντας εναλλακτική σε νέους πελάτες (έναντι του σκληρού Γερμανικού ανταγωνισμού) αλλά και ικανοποιώντας τον πόθο των παλιών.
Σε ό,τι αφορά στις bmw. Πλήθος προβλημάτων με την έλευση της Ε46 ξεκίνησαν και συνεχίστηκαν και στα 90άρια με τα πιο διαδεδομένα τους πολλαπλασιαστές, τις κολώνες τιμονιού και ενίοτε την πλεξούδα. Είναι γεγονός όμως αδιαμφισβήτητο, πως τα προϊόντα του Μονάχου, από το πιο μικρό μοντέλο (114i) έως τα ατμοσφαιρικά τέρατα των 507 ίππων, αποτελούσαν πραγματικό πόθο των λατρών της αυτοκίνησης.
Οδηγικά στοιχεία όπως κύλιση, στήσιμο, κοφτερό τιμόνι αλλά και διαχρονικός σχεδιασμός, είναι εκείνα που κάνουν ξεχωριστά τα αμάξια αυτά, παραβλέποντας τις ασθένειες τους.
Εξάλλου η ακριβή γκόμινα πληρώνεται και το ξέρεις.
Last but not least, δεν φταίνε τα αμάξια για αυτό που βγάζουν προς τα έξω, αλλά ο οδηγός τους.![]()
Ένα fun factor το έχουν οι Μ3 και Μ5 μόνο. Όλα τα άλλα στις κατηγορίες αυτές είναι μόνο για άνετα ταξίδια με καλή ποιότητα κύλισης (τα παιδικά μου χρόνια και η εφηβεία ζυμώθηκαν σε 3αρες σειρές από 1800cc εως 2500td). Μαούνες που έχουν τον άστριφτο είναι!Μην τρελαθουμε τώρα για τον άσσο. Που σε οδηγική συμπεριφορά αλλού πατάει και αλλού βρίσκεται σε σχέση με την Τζουλιέττα που η συμπεριφορά της στο δρόμο είναι για σεμινάριο.
Και οι 159 της ALFA πάντως σε ποιότητα ήταν ανώτερες σε σχέση με τις αντίστοιχες Merc και BMW στα ίδια λ7. Απλά ήταν βαριές σχετικά κακούς συντελεστές cd.
Όσον αφορά την πίσω κίνηση επιστρέφει και στην Τζουλιεττα όταν κάποιοι άλλοι την πάνε μπροστα! Έχει ο καιρός γυρίσματα...![]()
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
1 γυναίκες με μεγάλα τζιπ
2 γέροι με καπέλο
3 σαράβαλα
![]()
ανανήψαντας
για να ριξω ριγο λαδι στην φωτια BMW και φυσικά οι χειρότεροι ολων αυτοι που εχουν BMW αυτοκίνητο αλλα και μοτο.
αλλα για να σοβαρευτούμε λίγο.
οσο για τα alfa οσοι εχουν δειξει εμπιστοσύνη στο αμαξι και το αγαπησαν πραγματικα δεν τρεχουν στα συνεργεία
οσοι ηταν επιφυλακτικοι και λεγανε οχ alfa εχω θα εχω προβλημα, ναι ειχαν προβλημα
παράδειγμα η οικογενια μου απο alfasud, σε arna, σε 33 και τελος σε 146, μονο τα βασικα αναλώσιμα με τα χλμ τους. ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ενα φιλο που απο ibiza πηγε σε mito και γκρινιαζε για τα κρατηματα (ασχετα αν το εργοστασιακο mito εστριβε καλητερα απο τα 2000€ αναρτησεις ελατηρια που ειχε βαλει στο ibiza) με το που αρχησε να γκρινιαζει για το alfa αρχησε και τα προβληματα. σαν γκομενα που του την φιλαγε.
οσο για τους χαρους
πρεπει να το πας ανάποδα.
παρε στατιστικα τους οδηγους των
1)BMW αυτοκινήτων το 90% ειναι μαλακες, ψωνισμενοι, βλαχαδερα(οχι οτι κατάγονται απο επαρχια. ΒΛΑΧΑΔΕΡΑ), ψευτογΛηγοροι και δεν ξερουν τον πραγματικο λογο που πηραν και εχουν BMW ισως για να καλύψουν το περίεργο ΕΓΩ τους. (επικίνδυνοι λογο μαλακιας)
και δυστυχώς μονο το 10% ξερει και καταλαβαίνει γιατι εχει BMW και τι ζηταει
2)HONDA το 80% νομιζουν οτι δεν θα πανε ποτε ξανα συνεργείο ουτε λαδια δεν θελει λενε. και τα μυαλα τους εχουν μεινει στα Civic (επικινδυνοι λογο κακης συντήρησης)
3)MERCEDES 99,9999% κατι ξεχασμενοι γεροι. τελος (επικίνδυνοι λογο ηλικίας)
4)SEAT κατι "γρηγορα" απο το ibiza top gun μεχρι bucanegra κτλπ κτλπ 20% κατι φτηνομαγκες που δεν μπορουν να παρουν ακομα BMW (επικίνδυνοι α. γιατι δεν παει το ριμαδι σου ετσι οπως το bmw που θα παρεις μετα οποτε τσαμπα χαιρεσαι και β. γιατι seat εχεις θα σκορπίσει και θα μας παρουν τα συντρίμμια)
το 80% ειναι κατι οικογενιαρχες που δεν τα ζοριζουν και οδηγουν συμβατικά
και ετσι με αυτο το τροπο κανεις την λιστα σου.
Εχμ....
Εδώ να πούμε (από προσωπική εμπειρία) ότι οι BMW αν δεν είναι Μχ αλλά 3χχ, 5χχ και λοιπά βαρίδια είναι τάφοι.
Κορυφαία είναι τα ΤQuattro (από 1.8λτ και πάνω). Τα RS είναι κατηγορία από μόνα τους.
Ένα 9.3 aero είχε τέτοιο lag που θες πολύ εξάσκηση για να μην είσαι επικίνδυνος για τον εαυτό σου και τους υπόλοιπους.
Από Japan, ένα Z350 ήταν ρουκέτα που στρίβει, ενώ ένα S2000 δεν μετράει γιατί πρέπει να είχε πάνω απο 100Κ € σε μετατροπές και για να πας ευθεία έπρεπε να κάνεις κάποιο λάθος (κι έτρωγε τα λάστιχα σαν τσίχλες)......
Ωραία όλα αυτά αλλά για να τα έχεις πλέον στην Ελλάδα του μνημονίου και του φόρου πολυτελείας, πρέπει να είσαι ή εκατομμυριούχος ή μαλ@κας.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.