Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 54 από 54

Θέμα: Τηλεκοντρόλ γκαραζόπορτας

  1. #46
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Δεν το αλλάζει γιατι αυτός είπε πως το δοκίμασε και δουλευει.
    Ε, τότε θα είναι γεωγραφικό το ζήτημα. Θα δουλεύει μόνο εντός Αθηνών. :a31:

  2. #47
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.465
    Δεν το επιστρέφεις επειδή δεν είναι το νούμερό σου, αλλά επειδή είναι χαλασμένο. Να του πεις να τη βάλει στον κώλο του τη συσκευασία και να σου επιστρέψει τα λεφτά.
    Life begins at 45°.

  3. #48
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Δες το edit μου απο πάνω Γιώργο.Το έλυσα το θέμα μου σήμερα το πρωί.Τωρα απλά μου έχει μείνει αμανάτι αυτό που μου πούλησε το οποίο δε δουλευει αλλά και λεφτά δε δίνει πίσω χωρίς τη συσκευασία.Εκεί μάλλον πλέον τη πάτησα.επρεπε να κρατήσω τη συσκευασία.;
    Κάνε μια τελευταία δοκιμή μήπως δουλέψει.
    Άστο χωρίς μπαταρία για 10λεπτά και πριν την τοποθετήσεις ξανά πάτα τα κουμπιά για 5 δεύτερα να αποφορτιστεί πλήρως το κύκλωμα. Το χειριστήριο που δουλεύει να μην το έχεις σε κοντινή απόσταση με τη μονάδα μήπως λόγω σειριακού η κεντρική κάνει scan πρώτα με βάση τα part numbers με τα οποία έγινε αρχικά ζευγάρωμα και άρα ψάχνει να ξανασυντονίσει τα υπάρχοντα.

    Για την επιστροφή προϊόντος σε διαδικασία DOA (dead on arrival) βάση νομοθεσίας ναι πρέπει να υπάρχει πληρη συσκευασία και παρελκόμενα.
    Παρόλαυτά οτι είναι παπαρίδης, είναι γιατί θα μπορούσε να στο αλλάξει και να σου στείλει το καινούριο σε ένα απλό χαρτονένιο κουτί και να κρατήσει το original package για την επιστροφή του ελαττωματικού DOA αν έχει όντως τέτοιο θέμα με "δυσκίνητη" και "απρόθυμη" αντιπροσωπεία-εισαγωγέα.

  4. #49
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Του είπα για το δικαίωμα της υπαναχώρησης των 14 ημερών αλλά η απάντηση ηταν εμένα μη μου τα λες αυτά.Δε μπορώ να τον καταλάβω τον τύπο πάντως.
    Φίου φίου φι φι φίου

  5. #50
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_Sp Προβολή μηνύματος
    Για την επιστροφή προϊόντος σε διαδικασία DOA (dead on arrival) βάση νομοθεσίας ναι πρέπει να υπάρχει πληρη συσκευασία και παρελκόμενα.
    Παρόλαυτά οτι είναι παπαρίδης, είναι γιατί θα μπορούσε να στο αλλάξει και να σου στείλει το καινούριο σε ένα απλό χαρτονένιο κουτί και να κρατήσει το original package για την επιστροφή του ελαττωματικού DOA αν έχει όντως τέτοιο θέμα με "δυσκίνητη" και "απρόθυμη" αντιπροσωπεία-εισαγωγέα.
    +1
    Αν υπάρχει διάθεση εξυπηρέτησης, αυτή ακριβώς είναι η λύση.

  6. #51
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Του είπα για το δικαίωμα της υπαναχώρησης των 14 ημερών αλλά η απάντηση ηταν εμένα μη μου τα λες αυτά.Δε μπορώ να τον καταλάβω τον τύπο πάντως.
    δικαίωμα υπαναχώρησης υπάρχει μόνο σε εξ αποστάσεως συναλλαγές...δηλαδή μέσω online site ή τηλεφωνική παραγγελία δίχως την παραλαβή απόδειξης που να γράφει επάνω "παραλαβή από την έδρα μας"

    στο ξαναλέω. είναι παπαρίδης. αν θέλει να εξυπηρετήσει μπορεί εύκολα να δεχτεί την αντικατάσταση και να είναι και εκείνος καλυμμένος από τον από πάνω του (προμηθευτή-εισαγωγέα).
    πολύ απλά δεν ήθελε να σε εξυπηρετήσει.
    γνώμη μου είναι οτι αν μπορείς να αποδείξεις γραπτώς τα παραπάνω που λες, τον βγάζεις στη φόρα εδώ το όνομά του και αν τύχει και κουνηθεί μέσω forum για τυχόν δυσφήμιση σε πληρώνει ακόμα μισό R1.

  7. #52
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Ο λόγος μου και ο λόγος του θα είναι δε πιστευω πως θα βγεί άκρη.Ουτε θέλω να κάνω western το όποιο φόρουμ.απλά πλέον δεν τον καταλαβαίνω τον τύπο.Αυτά υποθέτω είναι τα άσχημα του μονοπώλιου.
    Φίου φίου φι φι φίου

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    μου ερχεται τεχνικος για βλαβη γκαραζοπορτας και βγαινει διαγνωση για τερματικο διακοπτη (ηλεκτρομαγνητικο)
    το αφεντικο-εισαγωγεας του λεει τηλεφωνικα οτι το ανταλλακτικο δεν υπαρχει και προτεινει φουλ μετατροπη σε μηχανικους διακοπτες παλαιοτερου και καταργημενου μοντελου με κοστος 140 ευρω
    φυσικα του λεω να μην πειραξει τιποτα
    με ενα googlαρισμα 5 λεπτων βρισκω αλλου το ανταλλακτικο και το τοποθετησα σε 5 λεπτα
    κοστος: 27 ευρω...........
    επιστημονες

  9. #54
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Οι περισσότεροι είναι σιδεράδες που έμπλεξαν αναγκαστικά με τα μοτέρ και τους τηλεχειρισμούς, χωρίς να έχουν οποιαδήποτε γνώση ηλεκτρονικών.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. πως περνουν το τηλεκοντρολ
    από EVI στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2007, 21:07
  2. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 00:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF