δεν σε καταλαβαινω...
θες να προσπερνας τα παντα με την ροπη σου πηγαινοντας με λιγες στροφες??
αυτο μπορεις να το κανεις και μ'ενα χιλια...βαλε 6η και πηγαινε με 4000 στροφες αντι για 2000...και? τι εγινε?
θες την δυναμη στις χαμηλομεσαιες? αλλαξε γραναζι...1 δοντι μπροστα και εισαι mx φαση...φτηνη και καλη λυση...
κινησου μονο με 2α υστερικα...δεν σου φτανουν τα 200 που φτανει η 2α για τον περιαστικο κυκλο? κινησου με 3η...
τοσες λυσεις εχεις...
Λιγα ειναι τα μοτερ που τα συνδυαζουν ή συνδυαζαν ολα αυτα. Ουτε για εμενα ειναι ευχαριστηση να στροφαρεις μετα τις 7-8Κ.
Παντως γενικα φαινεται τουμπανο κ προσεγμενο σε πολλα σημεια.
Δεν αφησανε σημεια που να θελουν αλλαγη με το που το παρεις...αλλα αυτο θα το δουμε σε συναρτηση με την τιμη.
Αλλα αυτο το κυνηγι στα αλογα φοβαμαι μηπως η αξιοπιστια παει στον βροντο...
Ride(s) the wind of change...
Άντε πάλι με τη ροπή.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Αι αμ σορρυ, δε θα ξαναμιλησω ποτε για ροπή.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
ποιο προβλημα ρε ντοκτορ? το οτι τα αλογα που απλοχερα σου προσφερονται βγαινουν σε ψηλες στροφες?
σιγα το νεο...ετσι δουλευουν τα μηχανακια...βγαζουν αλογα απο τα πολυστροφα μοτερ τους...αλλιως θα λεγοντουσαν αυτοκινητα και θα ειχαν ροπη για να κινιουνται με 2-2,5Κ στροφες και να μην καινε κιολας...
για να εχεις ροπη θες κυβικα...αυτη ειναι η αληθεια...τωρα αν εσυ εχεις μαθει σε κυβικα αυτοκινητου (βλ. busa/dr800) και σου φαινονται λιγα τα χιλια 4κ, μαλλον εισαι μειονοτητα...
ισως πρεπει να αναθεωρησεις λιγο και τον τροπο που οδηγας...δεν μπορεις να κανεις τα παντα με μια 6η...ειναι λιγο τεμπελικος τροπος και αντιπαραγωγικος...
ενναλακτικα το "προβλημα" λυνεται με μειωση κυλινδρων αλλα τα ξαναπαμε...για να γινει ανταγωνιστικο ενα δικυλινδρο ss πρεπει να ειναι 1400cc...
μηπως να κοιταξεις σε harley μερια, μπας και βρεις το "φως" σου? φιλικα στο λεω...
Ρε συ, τα της 6ης ηταν σχημα λογου. Το πόιντ είναι οτι αν εχεις μηχανάκι 1000 που θέλει να φτάσεις τις 8-9000 στροφές για να νοιωσεις ώθηση, να πα να μαμηθει.
Να πάνε να μαμηθουν και τ'αλογα αν πρέπει να είμαι συνέχεια στις αλλαγές στο σασμαν και αν πρεπει να πηγαίνω τεζα όλη την ωρα. Στη πίστα και στις ευθείες της εθνικής μια χαρά, αλλά στο δρόμο χίλιες φορες ενα μοτέρ σα του κ5 η του CBR.. Πήγα βόλτα το 1000XR τις προαλες που είναι υποτίθεται ψωμωμενο RR στα χαμηλομεσαία και νόμιζα πως οδηγώ 600ρι. Παλιωσε πια το αστείο με τα αλογα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Τα 1290sd και s1000r βγάζουμε ακριβως τα ίδια άλογα. Μάντεψε ποιανου το κινητήρα απολαμβάνεις περισσότερο αν δεν είσαι Ρόσσι.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
τα οχηματα τα κινει η ροπη
δυστυχως ομως στις μοτο ειδικα ο κοσμος εχει μαθει να αγοραζει αλογα
κι επειδη αλογα=ροπηΧστροφες παρε κοσμε πολυστροφα μοτερ και ψαξε τη ροπη εκει ψηλα στον Υμηττο