συμφωνουμε σε ολα...
μονο που ενα 1000αρι ss, δεν το παιρνεις για τον δρομο (ετσι γενικα και αοριστα)...
το παιρνεις πρωτιστως για πιστα, δευτερευοντως για εθνικη και ανοιχτες παρατεταμενες των 200+χλμ και μετα για ενα ορεινο στροφιλικι κλειστο που το βλεπεις και σου τρεχουν τα σαλια....
ο λογος απλος...δεν μπορουν να το πανε ολοι το κτηνος των 160+ αλογων στα κλειστα..και λεμε να το πανε γρηγορα...οχι "να μια ωραια πεταλουδα, μες στον καμπο πως πετα"...
καλα για πολη δεν συζηταμε...απλα δεν πας...βαρια βαρια να το κατεβασεις μια ολη την Ποσειδωνος μεχρι το Σουνιο για να το ανοιξεις και να το ευχαριστηθεις...
το XR1000 που ειναι το μοτερ του s1000rr detuned (αν δεν κανω λαθος) θα ειναι σαφως πιο ευκολο στα κλειστα και στην πολη αλλα και παλι δεν εχεις τις χαμηλομεσαιες των αλλων on-off (βλ.V2) κερδιζεις ομως στην γραμμικοτητα με τον Ι4...
οποτε ξανακαταληγουμε οτι τα V2 ειναι σχετικα πιο ευκολοδηγητα για τον μεσο αναβατη γιατι σου προσφερουν ροπη στις χαμηλομεσαιες και ειναι σαφως πιο διαχειρισιμα τα αλογα τους...
ΑΝ ομως καποιος ξερει να πηγαινει Ι4 καλα...να ειναι χερας ρε παιδι μου...τιμονι γερο...δεν πιανεται με τιποτα...και δεν μπορει να συγκριθει με τιποτα αλλο...
και σου ξαναλεω, προσπαθησε να παρεις βολτα ενα συγχρονο χιλιαρι με -1 γραναζι μπροστα...θα εκπλαγεις απο τις χαμηλομεσαιες...
ειχα το Κ9 για 2 χρονια ετσι...ποια V2 και μπαμ απο σταση...