Σελίδα 5 από 74 ΠρώτοΠρώτο 123456789101555 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 1107

Θέμα: πιότητα φτουκατι

  1. #61
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Αν μου κοπεί το πλαίσιο, ο άξονας μετάδοσης, το ψαλίδι ή το πηρουνι να χεστ@ επάνω μου.... Και να βρίζω μέρα νύχτα την όποια εταιρεία.

    Αλλά αν μου σπάσει το κλιπ ον δεν θα πάθω ακι τίποτα. Φυσικά αν ξέρω να οδηγώ και δεν κρατάω τον ταύρο απο τα κέρατα (εκτός της περίπτωσης να είσαι πίστα, φουλ πλαγιασμένος, έξω το σώμα και φρένα. Εκεί θα τα χρειαστείς λιγο, αλλά σε οδήγηση σε δημόσιο δρόμο, μπορείς και με το ένα κλιπον).
    Θα πεσεις με την μια.....!!! ( Μιλαμε εαν κοπει αμεσως σαν αγγουρι....)

    Κατευθειαν θα γυρισει το τιμονι προς την πλευρα της ασπαστης μεριας... με την παραμικρη δυναμη παραπανω που θα ασκεις εκεινη την στιγμη... ( επιταχυνση στροφη.. και απο τη αντιθετη πλευρα στο φρεναρισμα....)

    μουφα ειναι η μοτο .....Καθως οπως ειπε ο χυμας η μπιλια δεν ειχε καμμια δουλεια να σπασει.....

    Πιθανον το τιμονι ειχε καποιο ραισμα απο προηγουμενη πτωση, και απλα την ακουσε και κοπηκε ( και οχι μονοκοματα σιγουρα.. του εκανε τζογο προτου κοπει για αυτο και δεν επεσε..)

  2. #62
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Θα πεσεις με την μια.....!!! ( Μιλαμε εαν κοπει αμεσως σαν αγγουρι....)

    Κατευθειαν θα γυρισει το τιμονι προς την πλευρα της ασπαστης μεριας... με την παραμικρη δυναμη παραπανω που θα ασκεις εκεινη την στιγμη... ( επιταχυνση στροφη.. και απο τη αντιθετη πλευρα στο φρεναρισμα....)

    μουφα ειναι η μοτο .....Καθως οπως ειπε ο χυμας η μπιλια δεν ειχε καμμια δουλεια να σπασει.....

    Πιθανον το τιμονι ειχε καποιο ραισμα απο προηγουμενη πτωση, και απλα την ακουσε και κοπηκε ( και οχι μονοκοματα σιγουρα.. του εκανε τζογο προτου κοπει για αυτο και δεν επεσε..)
    Δεν πέφτεις με την καμία αν οδηγείς σωστά μια SS και δεν κρατιέσαι απο το τιμόνι. Αν το κρατάς και πιεζεις/τραβάς/κρεμιέσαι, ε θα πέσεις...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Μια ζωή ουραγοί τα Ducati, τσαπατσοδουλειές... Suzuki ρε!!! Κρακ το πλαίσιο και άντε γεια, όχι παίζουμε... ή S1000RR και RSV4 να σου καρφώνει το μοτέρ στα 280+... αυτά είναι.
    ε,βεβαια...
    δινεις 28 χιλιαρικα για ενα ducati και 14 για ενα suzuki...σου σπανε και τα 2...μαντεψε τι συμφερει να αγορασεις ξανα...

  4. #64
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ε,βεβαια...
    δινεις 28 χιλιαρικα για ενα ducati και 14 για ενα suzuki...σου σπανε και τα 2...μαντεψε τι συμφερει να αγορασεις ξανα...
    Μάλλον παπί...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #65
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ε,βεβαια...
    δινεις 28 χιλιαρικα για ενα ducati και 14 για ενα suzuki...σου σπανε και τα 2...μαντεψε τι συμφερει να αγορασεις ξανα...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Μάλλον παπί...
    Ή Honda..
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kerasaki
    Εγγραφή
    29/08/2004
    Μηνύματα
    312
    Το κάθε πράγμα για αυτό που φτιάχτηκε...ένα ss οδηγείται κυρίως σε μία πίστα κι όπως ανέφερε ο sniper δεν υπάρχει λόγος να κρατιέσαι από το τιμόνι, το κυνήγι της πιο ελαφριάς μοτό έχει κάποιες παρενέργειες, εφόσον όμως χρησιμοποιείται για αυτό που φτιάχτηκε όλα καλά. Από τη στιγμή που λυγίζει/στραβώνει ένα κράμα μετάλλου/αλουμινίου ή ότι άλλο είναι και το επαναφέρεις, το αδυνατίζεις κιόλας. Ένα μότοκρος είναι πιο ανθεκτικό στις πτώσεις και μάντεψε....το έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής.
    Θέλω να ζήσω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά
    Να ταξιδέψω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά να δω στα μάτια την τίγρη
    Που όλο με κοιτά
    Μεσ’ απ’ τα φώτα αυτής της πόλης
    Που σκοτώνει για λεφτά
    Που με σκοτώνει από αγάπη
    Όπως με σφίγγει όταν ξυπνά
    Κι ύστερα κλαίει μ’ αγκαλιάζει και μου λέει
    Πάρε με μαζί σου

  7. #67
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Σε γενικεύσεις προχωράει όποιος θέλει να προχωρήσει....
    Οποιος πάλι θέλει, μπορεί να το παίζει κλουζώ...

    Κόπηκαν και δυο τρια k-δεν ξερω-γω-τι και λύσσαξε ο ντουνιάς
    Μια από τα γίδια στα τζιεσάρ
    Αμ τα γιαμάπα??? πες ρε Τόλη, εσυ τα ξέρεις καλύτερα....
    Για να μην πω για τους αξονες των τζιες


    Μήπως όλοι ίδιοι είμαστε τελικά?


    Kόπηκαν 2-3 (μόνο; ) SUZUKI όμως φίλε επειδή μαζεύαν τάσεις στο πλαίσιο όχι από πτώσεις αλλά από οδήγηση (έστω και κάφρικη, δεν το απαγορεύει κανείς αυτό, ειδικά σε τέτοιες μηχανές)... το αυτό και με τους άξονες των GS... έχει πολύ δίκιο ο Sapilas όταν γράφει ότι αυτά συμβαίνουν λόγο της συνεχούς προσπάθειας εξοικονόμησης βάρους, ακόμα και η CAD / CAM σχεδίαση δεν μπορεί να τα προβλέψει όλα και να εξομοιώσει στο 100% τις πραγματικές συνθήκες stress των υλικών.

    Εδώ αερόπλανα πέφτουν λόγο κακής σχεδίασης μιας ασήμαντης γαμωβίδας που θα ορκιζόταν κανείς ότι δεν πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα...

    ...τεσπά, όπως και να έχει, αν θες να αποφύγεις 100% τέτοια προβλήματα (αλλά να έχεις πολύ περισσότερα άλλου είδους) αγοράζεις URAL, που πέφτει και κάνει κρατήρα, θέτοντας σε συναγερμό τις υπηρεσίες οδοποιίας

  8. #68
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Οταν αυτο το εγραψα σε καποιο νμοροσυκλετιστικο φορουμ ολοι με βριζανε χυδαια..."αυτα συμβαινουν" ..λεγανε..και στην τελικη εγω ημουν ο υπαιτιος που τους χαλασα το ονειρο...
    Είμαι σίγουρος ότι το πόσταρες στο ντουκατίστι.γρ και μετά είπες "να ρε ψωνάρες, ΒΑΡΑΝΤΕΡΟ ρε μνιά, δεν χαλάει ΠΟΤΕ, ακόμα και αρνί να σουβλίσεις στο τιμόνι δεν ακούει χριστό" και σε είπαν προβοκάτορα και δωράκι μιά βδομάδα μπαν;


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    αγοράζεις URAL, που πέφτει και κάνει κρατήρα, θέτοντας σε συναγερμό τις υπηρεσίες οδοποιίας
    Αυτό θέλω να το δω. Ειδικά με το καλάθι.

  9. #69
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ε,βεβαια...
    δινεις 28 χιλιαρικα για ενα ducati και 14 για ενα suzuki...σου σπανε και τα 2...μαντεψε τι συμφερει να αγορασεις ξανα...
    μάτι;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	filaxto1.jpg 
Προβολές:	218 
Μέγεθος:	38,6 KB 
ID:	342838

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν σε πιάνω...
    Μου θυμίζει τις αγωγές που κάνουν οι Αμερικάνοι στις εταιρίες πως δεν είχαν προειδοποιητικά αυτοκόλλητα για οτιδήποτε απίθανο. Το Multi που λες ειχε street λάστιχα και μπήκε χώμα δηλαδή. Και σε αυτό φταίει η οποιαδήποτε Ducati που πουλάει Adventure ή ο κάτοχος που δεν ξέρει που είναι το δεξί απ΄το αριστερό?

    Το Africa δλδ με street λάστιχα στο χώμα, πηγαίνει κανονικά και δεν τρέχει μία? Ή αν σκάσει σε κάτι το κάρτερ του, δεν θα ανοίξει στα δύο?
    Δεν σε καταλαβαινω πραγματικα...δηλαδη οταν π.χ τα διαφημιζομενα πανακριβα ον-οφ π.χ ΚΤΜ πεφτουνε κατω και σε ασχημες συνθηκες με τρακτερωτα λαστιχα και δεν παθαινουν τιποτα, ειναι το λαστιχο που κανει τη διαφορα;;;

    Δηλαδη ενα οφ μηχανακι αν πεσει κατω και σπασει αν εχει στριτ λαστιχα φταιει το λαστιχο αλλα αν εχει τρακτερωτα, απλα το ατυχες γεγονος"συμβαινει";

    Για να καταλαβω,,σκαω 25 χιλιαρικα για ενα οποιοδηποτε μοτορι που ειναι και οφ και μαλιστα -κατα την εταιρια- σουπερ οφ...που σημαινει οτι μπορω να το ξεμουνι@σω παντου, για αυτο αλλωστε τα εσκασα τα φραγκα..και επειδη επεσε με στριτ λαστιχο στη μεση του πουθενα και εσπασε στα 2 ,φταιει το λαστιχο ή πιθανοτατα ο κακος σχεδιασμος και υλικο για να μπορεσει η εταιρια να εχει το κερδος της αρκουδας;;..δηλαδη οτι πεφτει σε χωματοδρομο με στριτ λαστιχο, το ξεχναμε;;;;; κυριοι της καθε ντουκατι τα λεφτα μας πισωωω....

    και οσο για τα αφρικα...ας μιλησουν αλλοι..μια μηχανη που εχει δοκιμαστει επι δεκαετιες παντου και εχει φαει απειρες πτωσεις παντου, ειναι αστειο να το συγκρινουμε ως την αξιοπιστια με τις νεες κυριλε σχεδιασεις με ηλεκτρονικα απειρα και φρου κ αρωματα που ειναι ευαλλωτα στις ταλαιπωριες και κοστιζουν και μια περιουσια για να τα ξαναφτιαχνουνε...

  11. #71
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kerasaki Προβολή μηνύματος
    Το κάθε πράγμα για αυτό που φτιάχτηκε...ένα ss οδηγείται κυρίως σε μία πίστα κι όπως ανέφερε ο sniper δεν υπάρχει λόγος να κρατιέσαι από το τιμόνι, το κυνήγι της πιο ελαφριάς μοτό έχει κάποιες παρενέργειες, εφόσον όμως χρησιμοποιείται για αυτό που φτιάχτηκε όλα καλά. Από τη στιγμή που λυγίζει/στραβώνει ένα κράμα μετάλλου/αλουμινίου ή ότι άλλο είναι και το επαναφέρεις, το αδυνατίζεις κιόλας. Ένα μότοκρος είναι πιο ανθεκτικό στις πτώσεις και μάντεψε....το έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής.
    Διαφωνω και για το ενα και για το αλλο ( σχετικα με τα τιμονια μοτο κροςς ) το αναπαντεχο ειναι αναπαντεχο...!!!
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 022.jpg‎  

  12. #72
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    ...
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 021.jpg‎  

  13. #73
    Βρε Ζόπα, αν πάρεις οποιοδήποτε μηχανάκι με χυτές 17άρες και ασφάλτινα λάστιχα και το ξενουνιάσεις στο χώμα είσαι ηλίθιος. Οπότε είσαι και ανίκητος και έχεις πάντα και αποκλειστικά δίκιο, άρα η συζήτηση εκ προοιμίου άκυρη. Και να ξεκαθαρίσω ότι δεν σε βρίζω, επειδή είπες στην υπόθεσή σου "σκάω 25 χιλιάρικα" για αυτό το λέω έτσι.

  14. #74
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Θα απονημω στο τελος της μερας αυτο το χρυσο φτυαρι σε οποιον θαψει καλυτερα και πιο εμπνευσμενα τα Ducati παρουσιαζοντας ομως και βασιμα επιχειρηματα..
    Το χιουμορ θα εκτιμηθει σημαντικα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1-Gold.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	54,7 KB 
ID:	342842
    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #75
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.719
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Kόπηκαν 2-3 (μόνο; ) SUZUKI όμως φίλε επειδή μαζεύαν τάσεις στο πλαίσιο όχι από πτώσεις αλλά από οδήγηση (έστω και κάφρικη, δεν το απαγορεύει κανείς αυτό, ειδικά σε τέτοιες μηχανές)...
    Καλά, οκ το πέταξε ο spyrakos και τσίμπισες και εσύ. Όταν εδέησε η Suzuki να κάνει ανάκληση στα Κ5-Κ6 για το πλαίσιο, το 10% των μοτό που ελέγχθησαν είχαν ήδη ρωγμές και αλλάχτηκε το πλαίσιο. Στα υπόλοιπα μπήκε η ενίσχυση στον λαιμό. 10% των μοτοσυκλετών σε τέτοιες παραγωγές, δεν το λες και λίγο...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 5 από 74 ΠρώτοΠρώτο 123456789101555 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF