Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 46

Θέμα: Χανω λαδια..

  1. #16
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2015
    Μηνύματα
    35
    Ξερετε τι μου κανει εντυπωση?οκ...οι after market φλατζες δεν ειναι κ οτι το καλητερο...αλλα ρε παιδια υμαρτων...εκανα 20 χλμ. Με ρυθμο στρωσιματος κ αμεσως εβγαλε λαδια?τοσο σκατα η ποιοτητα?η φλατζα της κεφαλης ειναι απο το ιδιο κιτ κ δεν εβγαλε προβλημα...τι να πω...παιζει να εκανε κ ο μαστορατζας καμια παπατζα...γιατι μου πεταξε οτι οταν λεει την εβαζε κατι δεν του πηγενε καλα...τεσπα...αφου θα περιμενω μονο 4 ακομα μερες...ας παει στα κοματια...

  2. #17
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    E, αλλαξε και μηχανικο απο 'δω και περα καλου κακου.. Γιατι ειναι οντως περιεργο να το κανει αυτο απλα επειδη δεν ειναι oem η φλαντζα. Δεν εβαλες χαρτι κουζινας..
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pappous26 Προβολή μηνύματος
    οταν λεει την εβαζε κατι δεν του πηγενε καλα....
    Ναι, δεν του πήγε καλά γιατί έπρεπε να έχει ελέγξει τα κομμάτια σε τόρνο απ' τα πριν και παρά το ότι το είδε ότι δεν κουμπώνουν σωστά, έκανε τη μαλακία να το δέσει το μηχανάκι. Επαγγελματίες ρε γμτ... Δηλαδή τώρα έκανε τι, σε "γλίτωσε" από (τυχαίο το νούμερο) ένα 20ρικο στο μηχανουργείο, αλλά τώρα θα πρέπει να λύσει/πλανίσει/δέσει γιατί δεν έπιασε το ξεμάτιασμα και το ευχέλαιο "κάνε θεούλη μου να το σφραγίσει η φλάντζα";

  4. #19
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2015
    Μηνύματα
    35
    Παιδια...καλημερα-καλησπερα...σημερα πηρα παλι το μοτορι μου απο τον μαστορα...εβαλα την μαμα φλατζα κυλινδρου(την κατω)...εκανα καποια χλμ καλου κακου κ ολα καλα..διαροες μηδεν!!!αντε να πανε ολα καλα να περασω κ κτεο γιατι βαρεθηκα τα πηγενε ελα στα συνεργεια...η φλατζα η προηγουμενη δεν καθοταν λεει καλα...τι να πω...τον θεωρουσα πολυ καλο μαστορα αλλα ολο αυτο με χαλασε πολυ...απο τον καινουργει χρονο θα το παω για ηλεκτροστατικη κ τετια αλλα δεν θελω να ξαναπαω σε αυτον για το "γδυσιμο"...γενικα μου κανει καλες τιμες κ δεν ειχα κανενα παραπονο πριν απο ολο αυτο..το κακο ειναι οτι ειμαι Ροδο κ οποιον κ αν ρωτησεις για καλο μηχανικο σου λεει κ αλλον κ κατηγορει ολους τους αλλους!!κ μην φανταστητε οτι υπαρχουν κ πολοι.το κοινο κακο ολων τους παντως ειναι οτι πανε με το πασο τους...δεν διχνουν να βιαζοντε για κανενα λογο...

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    ευτυχώς που έχανε απο το κόκκινο.....

    καλα εκανε ο μαστορας και δεν σου πήρε λεφτα γιατι ήταν δικό του λάθος. Μάλλον είχε βάλει την ίδια παλιά φλάντζα ή την έσκισε κατα λάθος στην τοποθέτηση. Είναι και του "ωλου" φλαντζες αυτες με το παραμοκρό σκίζονται.

  6. #21
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2015
    Μηνύματα
    35
    Φιλε μου duke..αν διαβαζες καλητερα θα εβλεπες οτι γραφω..."πιστευω" δεν ειπα ειμαι σιγουρος οτι χανει απο εκει...εκει πηγενε ομως το λαδι γιατι ειναι ακριβως κατω απο τον κυλινδρο κ λιμνιαζε εκει... οι φλατζες ειναι μεταλληκες...κ στο xt ακομα...οποτε δεν σκιζοντε

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Γι' αυτο σου πα να το καθαρίσεις καλά και μετα να δεις, γιατι με τετοια λάθη κατεβάζουμε μοτερ και λύνουμε στροφαλοθάλαμο χωρίς λόγο.

    Και τώρα καλά που το φτιαχνε ο μηχανικός σου και το είδε απο που χάνει, άμα το έφτιαχνες μόνος σου, θα χες κατεβάσει τώρα μοτερ δουλεύοντας 2 μερες τσαμπα. Δεν τα λέω γιατί το παίζω έξυπνος ούτε για να σε πικάρω, έχω πάθει και έχω μάθει και ξερω οτι το παν στο θέμα επισκευή είναι να γίνει πρώτα σωστή διάγνωση του προβλήματος.

    αμα εχει μεταλλική φλάντζα και έχανε σημαίνει τέσσερα πράγματα. Η είναι παμπάλαια η φλάνζτα και έχει σφιχτεί - ξεσφιχτεί άπειρες φορές οπότε πια δεν στεγανοποιεί (και θέλει καλό καθάρισμα και ψέκασμα με σπρευ χαλκού πριν τοποθετηθεί). Η δεν έσφιξε ο μηχανικός στα κιλά που πρέπει την κεφαλή. 'Η έχει πετσικάρει το κυλινδροπίστονο. Ή δεν καθαρίστηκε καλά η φλάντζα και τα σημεία επαφής πριν το δέσιμο.
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 09/10/2015 στις 07:02.

  8. #23
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2015
    Μηνύματα
    35
    ...ρε παιδια εχω ακομα μια απορια...πριν αλλαξω πιστονι κ τετια το μπουφαν μου κ η τσαντα που εχω παντα μαζι μου(την φοραω στην πλατη...)μυριζε καυσαεριο...γενικα οταν εβαζα το χερι μου στην εξατμιση απο πισω μυριζε καυσαεριο...ελεγα μαλλον καει λαδι...αλλα κ παλι με ρεκτιφιε κ καινουργειο πιστονι παλι μυριζω!!!εχει σιμασια οτι ο προηγουμενος εχει κοψει την μαμα εξατμιση κατα 1/4???

  9. #24
    η τροφοδοσία σου είναι εντάξει; Ναι και αυτό που λες παίζει.

  10. #25
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2015
    Μηνύματα
    35
    ...ειχα πριν απο αυτο ενα wr 200 οποτε ξερω απο βρωμα λαδιλας...αλλα απο τετραχρονα δεν το κατεχω το αθλημα μυρωδια!!ετσι μου ερχετε να παω πισω απο κανενα xt κ να τραβαω τζουρες για να συγκρινω...παντως δεν παιζει κ καω λαδια...

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pappous26 Προβολή μηνύματος
    ...ρε παιδια εχω ακομα μια απορια...πριν αλλαξω πιστονι κ τετια το μπουφαν μου κ η τσαντα που εχω παντα μαζι μου(την φοραω στην πλατη...)μυριζε καυσαεριο...γενικα οταν εβαζα το χερι μου στην εξατμιση απο πισω μυριζε καυσαεριο...ελεγα μαλλον καει λαδι...αλλα κ παλι με ρεκτιφιε κ καινουργειο πιστονι παλι μυριζω!!!εχει σιμασια οτι ο προηγουμενος εχει κοψει την μαμα εξατμιση κατα 1/4???
    μάλλον πρέπει να "κόψεις" καύσιμο.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  12. #27
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2015
    Μηνύματα
    35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    μάλλον πρέπει να "κόψεις" καύσιμο.
    ....και πως γινετε αυτο?

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    αν μυριζει πολύ λάδι μπορει να κάνανε και λαλακια στο ρεκτιφιε με λάθος διακενα πιστονιού-κυλίνδρου.

    το πολύ κάυσιμο φαίνεται και απο την υπερβολική μαυρίλα στο μπουζί και στην εξάτμιση.

    μετα απο λίγο βγάλε ένα μπουζι να δεις. Αν είναι καφε, (μέσες - άκρες) είσαι οκ. Αν είναι μαύρο είσαι πλούσιος, αν είναι μαυρο και λαδωμένο, μάλλον παίζει ισχυρά το σενάριο να έχει λάθος διάκενα ο κύλινδρος, ειδικά αν όταν είναι κρύο ακούγεται να "σκαμπιλίζει" το πιστόνι (είναι ένας ήχος που θυμίζει βαλβίδα που χτυπάει και όταν ζεσταίνεται ο θορυβος μειώνεται)

  14. #29
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2015
    Μηνύματα
    35
    Φιλε μου duke...κοιταξα την εξατμιση μου κ οντως ηταν πολυ μαυρη πισω...μπουζι δεν κοιταξα γιατι δεν εχω μπουζοκλειδο!!!πως φτιαχνω το μιγμα?αν εχει μεγαλητερα ζιγκλερ παιζει ρολο ε?ξερει κανενας κ καμια καλη εξατμιση για το ttr?σε κανα 2μινο θα το λυσω για αμμοβολη κ ηλεκτροστατικη....ααααχ....επλυνα κ το μοτερ με πετρελαιο σημερα...

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pappous26 Προβολή μηνύματος
    Φιλε μου duke...κοιταξα την εξατμιση μου κ οντως ηταν πολυ μαυρη πισω...μπουζι δεν κοιταξα γιατι δεν εχω μπουζοκλειδο!!!πως φτιαχνω το μιγμα?αν εχει μεγαλητερα ζιγκλερ παιζει ρολο ε?ξερει κανενας κ καμια καλη εξατμιση για το ttr?σε κανα 2μινο θα το λυσω για αμμοβολη κ ηλεκτροστατικη....ααααχ....επλυνα κ το μοτερ με πετρελαιο σημερα...
    είχε μαυρίλα με λάδια ή σκέτη μαυρίλα? Αν είχε σκέτη μαυρίλα μπορεις να ξεκινήσεις παίζοντας με to pilot screw απο το καρμπυρατέρ σου (συμβουλεψου το manual απο το καρμπυρατερ σου για το που είναι). Απο το λίγο που το είδα το pilot air screw είναι η τελευταια βίδα απο κάτω πρίν το κολάρο της εισαγωγής (μία σε κάθε καρμπυρατερ). Κανονικά πρέπει να είναι απο τέρμα βιδωμένο 2.75 στροφές ξεβιδώμένο. όσο ξεβιδώνεις γινεται φτοχώτερο το μίγμα στα λίγα προς μεσαία γκάζια. βίδωσε τις βίδες τερμα και ξεβίδωσε 3 και κάτι στροφές, καθάρισε την εξατμιση σου και ξανακοιτα μηπως γίνει καλύτερο. Αν δεν στρωσει, μαλλον έχουνε κανει λάθος επιλογή ζιγκλέρ, οπότε πρεπει να τους το πας να ρυθμίσουν το καρμπυρατερ. Κανονικά θα πρέπει να το κάνουν δωρεαν. Δεν νοείται να παραδιδεται μηχανή απο service στον κύλιδρο με λάθος μίγματα...

    Αν όμως έχει λαδια και μαυρίλα και δεν έχεις βάλει ένα τόνο λάδι παραπάνω στο κάρτερ απο όσο πρέπει πήγαινε το πίσω εκεί που το έφτιαξες και πες τους να στο φτιάξουν.

    εδω να σκοτωνεις την ώρα σου:
    http://www.scribd.com/doc/17859729/Y...Service-Manual

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λάδια...
    από Electra στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2009, 17:07
  2. Χάνω λάδια?
    από Dark Avenger στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2007, 15:59
  3. Χανω λαδια απο μια φλατζα...Πως λεγετε?
    από oulas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2006, 23:30
  4. Λάδια.. φωτιά!
    από derd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2004, 12:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF