Χλιδατε...θες και χρωμα στο κοντερ...
φιγουρατζη..
επικοινώνησα με τον Rob μέσω fb....
τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου έδωσε απαντήσεις
αν και θα μεταφέρω αυτούσια την συνομιλία μας πιο αργά σήμερα, σας γνωρίζω το ζουμί....
το μηχανάκι το είχε στο πλαινό σταντ με νεκρά, του τσουλησε και έπεσε αριστερά....
είδε οτι είχε λυγίσει το κλιπόν αλλά δεν είδε οτι έχει (προφανώς) σπάσιμο....
αν και αναγνωρίζει οτι ήταν επικίνδυνο να οδηγήσει μετά, έπρεπε να πάει στο σπίτι του...
στα 80 μίλια έκανε σούζα και όταν το μηχανάκι έσκασε κάτω, εσπασε το κλιπόν....
αναγνωρίζει οτι έκανε μαλακία και λέει οτι πήρε το μάθημά του και το ποστάρισμα το έκανε για να ενημερώσει τον κόσμο να μην κάνει μαλακίες τέτοιου τύπου...
όταν του είπα οτι όπως το έγραψε μου φάνηκε σαν να έσπασε μόνο του, απάντησε ενα στεγνό "no it didnt" (σ.σ. δεν το σχολιάζω)...
τέλος, μου ζήτησε να μεταφέρω χαιρετισμούς σε όλο το forum...
μου έχει στείλει φωτό, όλα θα ανέβουν το βράδυ
EDIT: ξέχασα να πω οτι το σ/κ θα πάει να μιλήσει για το θέμα με την Ducati.... του ζήτησα - αν θυμηθει - να μου μεταφέρει την άποψή τους
Τελευταία τροποποίηση από spyrakos35; 13/10/2015 στις 09:45.
πουτσ@@@@@@@@@
Μας το χαλασες ρε Συπρακο το ονειρο τωρα....
μπινι@
Πωωωω ρε πστ.
Δεν αντέχω αλλα ποπ κορν και σήμερα.
Αμαρτια να τερματισει το θρεντ στα 265 ποστ....
ειχε πολυ...ποπ κορν ακομα...
Για πείτε τις διακριτές και διαχρονικές κατηγορίες μοτοσικλετών που δημιούργησαν οι γιαπωνέζοι όλα αυτά τα χρόνια...
Για να μην κουράζεστε θα σας τις πω εγώ και αν διαφωνείτε τεκμηριώστε το:
-To ΧΤ500 ως on-off thumper - ψηλόφτερο
-Tα τετρακύλινδρα sport και ss
-Το παπί
Τα δύο πρώτα όμως προϋπήρχαν, απλά τα japanια τα εξέλιξαν και τα προχώρησαν πολύ.
Από εκεί και έπειτα:
Scooter: Ιταλοί
Mega on-off: Γερμανοί
Touring / Sport Touring: Γερμανοί
Supermoto πολιτικό: Ιταλοί, Αυστριακοί (Gilera Nordwest για όσους το θυμούνται και μετά Duke 620)
Streetfighter: Ιταλοί
V (L) 2 SS: Ιταλοί
Για να λέμε τα πράγματα με τ΄ όνομα τους, οι Γιαπωνέζοι ήταν ανέκαθεν εξαιρετικοί αντιγραφείς. Πλέον είναι και καινοτόμοι και εφευρέτες ωστόσο ποτέ δεν είχαν και ούτε έχουν την τόλμη να περνάνε την τεχνολογία άμεσα στα μοντέλα παραγωγής και απεχθάνονται το extreme σαν το διάολο το λιβάνι. Αν εξαιρέσει κανείς τα τετρακύλινδρα που ήταν και είναι το σήμα κατατεθέν τους, σε όλες τις άλλες κατηγορίες διακρίνονται από μετριοπάθεια... ως απάντηση π.χ. στα Ducati, βγάλανε το TL1000s και το VTR 1000 Firestorm... τα οποία ήταν γ.τ.π.κ. συγκριτικά με τα ιταλικά (ακόμα θυμάμαι την "επιτυχία" με το αμορτισέρ - κουτί στο TL...) Ναι, φυσικά ήταν πιο φθηνά από τα Ιταλικά, πιο αξιόπιστα και μπορούσε να κάνεις τον γύρο του κόσμου με αυτά, απροβλημάτιστα... ωστόσο δεν παίρνεις "αθλητικό" V2 για να κάνεις αυτά τα πράγματα ε;
Όταν η KTM ξανάρθε στο προσκήνιο και άρχισε να βγάζει σοβαρά μονοκύλινδρα με δυνατότητα πινακίδας, οι γιαπωνέζοι παρέμειναν με τα XT, τα KLR και τα DR... χάος! Κάτι KLX 650R και ΧR650, ήταν φιλότιμες προσπάθειες αλλά οποιοδήποτε KTMHusqy τα πέρναγε από πάνω και τα έτρωγε για πρωινό. Παρουσίασαν και SM εκδόσεις βέβαια... το Honda Funmoto και το KLR 650 SM και κάτι Belgarda ΤΤ αν θυμάμαι καλά... όλα τους τούμπανο!
Όχι σοβαρά τώρα σκεφτείτε ένα ιαπωνικό μηχανάκι που παρουσιάστηκε και άλλαξε άρδην ή εγκαθίδρυσε μια κατηγορία... μη μου πείτε ZXCBRR1 RRRRR, αυτό είναι εξέλιξη μιας παλιάς ιδέας η οποία χρειάστηκε πολλααααα χρόνια για να αρχίσει να στρίβει και να φρενάρει (και ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα που το χρωστάμε αυτό). Ξαναλέω... προσωπικά τους χρεώνω το παπί, το XT500 και άντε πες και το TDM 850 που ήταν στην εποχή του κάτι πραγματικά διαφορετικό... έπρεπε όμως να βγει το Multi, το Tiger και το TRE-K για να ενεργοποιηθούν η Yamaha και η Kawa και να παρουσιάσουν το Tracer και τα Versys αντιστοίχως... δηλαδή δεν μπορούσαν πριν 15 χρόνια να βάλουν ένα τετρακυλινδρο μοτέρ σε on-off γεωμετρίας πλαίσιο με 17άρηδες τροχούς; Μορούσαν αλλά δεν το έκαναν γιατί είναι άτολμοι και γιατί (κυρίως) απευθύνονται σε ένα ευρύ consumer κοινό που αρέσκεται σε δοκιμασμένες, ώριμες και στρογγυλές, χωρίς αιχμές, προτάσεις.
Εν ολίγοις η προσέγγιση των ιαπώνων ήταν ανέκαθεν τύπου Toyota Corolla... φανταστικό αυτοκίνητο, να σε πάει να σε φέρει και να γυρίσει κοντέρ 10 φορές αλλά τι; Ναι έχουν φτιάξει το NR750 και κάτι δίχρονα αμεσοψεκαστά και κάτι πρωτότυπα μούρλια... και μετά σου βγάζανε το ξενερέ πολιτικό και καλά εμπνευσμένο απ όλα αυτά και αντί για την Μπελούτσι που περίμενες, σου πασάρανε την average σύζυγο που βλέπει πρωινάδικα και σε περιμένει σπίτι. Δε λέω, είναι και αυτό χρήσιμο και επιθυμητό και στην τελική όλη με μια τέτοια σύζυγο θα καταλήξουμε ή έχουμε ήδη καταλήξει... αλλά ρ.π.μ. κανείς από εμάς δεν έφαγε την παραμύθα με τα μηχανάκια επειδή πιτσιρικάδες καβαλήσαμε ένα και είπαμε πόσο οικονομικό, άνετο και ισορροπημένο προιον ήταν!
Μπορεί λοιπόν να έχει κάποιος ένα εκατομμύριο λόγους να προτιμήσει Varadero έναντι ενός KTM Adventure και αυτό είναι σεβαστό και θεμιτό... αλλά για να μη λέμε μ@λ@κιες, το KTM θα μείνει στην ιστορία ως το μηχανάκι που επαναπροσδιόρισε την κατηγορία στις πραγματικές της βάσεις και αυτό που το έβλεπες και το οδήγαγες και ξερόχ*νες, όχι το Varadero... ναι θα πει κάποιος, αλλά τώρα βγαίνει το νέο Africa που μπλα...μπλα...μπλα...μπλα... χεστήκαμε ρε!!! Άργησε μια 10ετία τουλάχιστον, μας τα έκανε τσουρέκια με τις φήμες και τις σπέκουλες και στο τέλος -για να μην τρέφετε αυταπάτες- μια μαλακία και μίση θα είναι και αυτό!
υ.γ. Δεν είμαι αντιγιαπωνέζος, κάθε άλλο, θεωρώ ότι τους χρωστάμε πάρα πολλά, απλά μην μπερδεύουμε την φούτσα με την βούρτσα, ο καθείς στο είδος του
Καλά, αλλά μη συγκρίνουμε την ΚΤΜ με τη ντουκάτι :P
Life begins at 45°.