devils σίγουρα δεν εχεις οδηγήσει ποτέ σε πίστα κανένα καλό Ducati.
Αν είχες οδηγήσει και αν καταφερνες να αλλάξεις τρόπο οδήγησης ωστε να το πας όπως πρέπει, τωρα θα εκανες μοκο αντί να λες οτι ναναι.![]()
devils σίγουρα δεν εχεις οδηγήσει ποτέ σε πίστα κανένα καλό Ducati.
Αν είχες οδηγήσει και αν καταφερνες να αλλάξεις τρόπο οδήγησης ωστε να το πας όπως πρέπει, τωρα θα εκανες μοκο αντί να λες οτι ναναι.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ενα 1199s με αγορα στα 28k δεν παει κατω απο 18.Τα μεταχειρω μουλτι κρατανε τιμες σχετικα ψηλες.Αν πας σε ποιο exotic μoντελα ducati, ακομα οι μεταπωλητικες τιμες παρα την κριση ειναι της ταξης του 80% plus.Αυτο που λενε δλδ << σταθερη αξια >> (σειρες R ,DESMO16 κλπ)
κουκουρουκουκου
μπορει ρε sapila...δεν ξερω...
δεν σε ειδα ομως και εσενα να παιρνεις ducati για track bike...ενα r6 πηρες...
επισης ποτε δεν ειπα οτι δεν πανε γρηγορα...γενικοτερα δεν αναφερθηκα ποτε για τις δυνατοτητες τους εντος ή εκτος πιστας...
μην την πας την κουβεντα εκει...ή αν θες να την πας να παραδεχθω απο τωρα οτι ειμαι κουλος και τα ducati σκιζουν κwλους στις πιστες για να το ληξουμε...
Γελαει ο κοσμος..
Υπάρχουν ρε΄συ...σαν να μην πέρασε μια μέρα. Τότενες που τσακωνόμαστε για τις στοκαρίες Japan που τρέχουν WSBKhttp://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=113825
και τότε που τα έβαζε ο Αντώνης με την βιοτεχνία. Ducati Corse vs Honda HRC ξεκατίνιασμα !!!
![]()
Τον ψηλό τον έχω για πολύ αντικειμενικό πάντως εδώ μέσα.Να σου θυμήσω έχει μηχανάκια ευρωπαικά έχει μηχανάκια ιαπωνικά εχει επίσης ευρωπαικό με ιαπωνικό κινητήρα ! Έχει γνώσεις είναι και τιμόνι ο μπαγάσας .Τώρα για το R6 που θυμάμαι πήρε συνεταιρικά αν είχε φράγκα τι λες να έπαιρνε ???
Για τους Ελληνάρες που φανατίζονται εν προκειμένω με την εν λόγω μάρκα μην ασχολείσαι δεν αξίζει...
Ψηλέ την αμοιβή μου λίγο να κανονίσουμε μη χάνεσαι ρεεεεεε.
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
βρε αντικειμενικος μπορει να ειναι..αλλα μιλαει για αλλο θεμα...του το εγραψα..
επισης μαρκαρισα με τα bold το σημαντικο..
οπως επισης και οτι χρησιμοποιει για πιστα ιαπωνικα μοτερ (ενα με ευρωπαϊκο τσοφλι και ενα με ιαπωνικο) και για βολτα ευρωπαϊκα...οχι το αντιθετο...
βασικα για "εργατη" και φορτωμα χλμ, παλι ιαπωνα εχει..ενα hornet 900...
α, και ενα 749 δεν εχει μεγαλη διαφορα στην τιμη απο το r6...
Ούτε εσυ εισαι κουλός ούτε τα ducati σκιζουν στις πίστες ετσι εύκολα.
Είναι όμως πάρα πολύ αποτελεσματικά στα καταλληλα χέρια και τα τούμπανα μοντέλα δεν χρειάζονται καμμία μετατροπή απολύτως σε αντίθεση με τα Japan που όλο και κατι χρειάζονται. Τα καβαλάνε κοινοί θνητοί σαν εμάς και πανε Σερρες αρκετά κατω απο 1.25 χωρις να είναι αγωνιζόμενοι.
To θυμάσαι αυτό το video?
http://www.moto.gr/forums/showthread...=1#post2586030
Δες πως φαίνονται ολα απλά κι εύκολα πανω σε ενα 1198 τούμπανο.
Τα GSXR πχ με τα μαμα φρένα δεν πανε πουθενα, αυτό όμως δεν το αναφέρεις καθόλου.
Αλλος με λεει BMWδακια, αλλος Hondaκια, τωρα εγινα και φιλοευρωπαίος! Ασε που πήρα και Ducati για classic track days!![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
.........και που λέτε το κλιπόν του φτουκάτι....
:rotflmao:
:rotflmao:
:rotflmao:
:rotflmao:
:rotflmao:
πουτσ@@@@@@@@@