Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: σασμάν hayabusa gen2

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2012
    Μηνύματα
    11

    σασμάν hayabusa gen2

    Γειά σας.

    Μήπως ξέρει κανείς αν τα hayabusa έχουν παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα στο σασμάν;

    Εδώ και λίγο καιρό ακούω τις αλλαγές από 2α σε 3η και καμιά φορά αν είναι κρύο σε 4η και κοπανάν πολύ. Επίσης αρκετές φορές χάνει αλλαγές από 1η σε 2α και το ανάποδο.
    Επίσης σήμερα το πρωί δε μπορούσα κάποια στιγμή να κατεβάσω από 3η σε 2α αφού δε κούμπωνε ο λεβιές.
    Το μηχανάκι το έχω πάρει πριν από ένα χρόνο περίπου μτχ και έχει δουλέψει μόνο 4 μήνες αφού λόγο δουλειάς έχει μείνει σταματημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα.
    Η αίσθηση που μου δίνει είναι ότι είναι ξερό από λάδι, αφού το νιώθω να γδέρνει, παρόλο που έχει μέσα λάδι.
    Το φαινόμενο ξεκίνησε στα 3000χλμ περίπου από την προηγούμενη αλλαγή λαδιού. Και παρόλο που τα άλλαξα πριν από λίγες μέρες μαζί με το φίλτρο εξακολουθεί να μου κάνει το ίδιο πράγμα.
    Το λάδι που φοράω είναι το castrol power1 racing 10w50.
    Μία σκέψη είναι ότι ίσως το συγκεκριμένο λάδι να μη δουλεύει σωστά με τα συγκεκριμένα μοτέρ.
    Το επόμενο λάδι θα είναι μάλλον το motul 15w50 300v ή το denicol pro 2000.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    βαλε αυτο που λεει η suzuki και μην αλλαζεις ιξωδες
    ειχα το 750 κ2 και μου ειχε παρουσιασει προβλημα στο σασμαν, σε μια φουρκετα συγκεκριμενα.

  3. #3

    ´

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από k0stas.k1979 Προβολή μηνύματος
    Γειά σας.

    Μήπως ξέρει κανείς αν τα hayabusa έχουν παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα στο σασμάν;

    Εδώ και λίγο καιρό ακούω τις αλλαγές από 2α σε 3η και καμιά φορά αν είναι κρύο σε 4η και κοπανάν πολύ. Επίσης αρκετές φορές χάνει αλλαγές από 1η σε 2α και το ανάποδο.
    Επίσης σήμερα το πρωί δε μπορούσα κάποια στιγμή να κατεβάσω από 3η σε 2α αφού δε κούμπωνε ο λεβιές.
    Το μηχανάκι το έχω πάρει πριν από ένα χρόνο περίπου μτχ και έχει δουλέψει μόνο 4 μήνες αφού λόγο δουλειάς έχει μείνει σταματημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα.
    Η αίσθηση που μου δίνει είναι ότι είναι ξερό από λάδι, αφού το νιώθω να γδέρνει, παρόλο που έχει μέσα λάδι.
    Το φαινόμενο ξεκίνησε στα 3000χλμ περίπου από την προηγούμενη αλλαγή λαδιού. Και παρόλο που τα άλλαξα πριν από λίγες μέρες μαζί με το φίλτρο εξακολουθεί να μου κάνει το ίδιο πράγμα.
    Το λάδι που φοράω είναι το castrol power1 racing 10w50.
    Μία σκέψη είναι ότι ίσως το συγκεκριμένο λάδι να μη δουλεύει σωστά με τα συγκεκριμένα μοτέρ.
    Το επόμενο λάδι θα είναι μάλλον το motul 15w50 300v ή το denicol pro 2000.
    Του βάζω αυτό το λάδι σε αυτό το ιξώδες εδώ και πολλά χλμ χωρίς κανένα θέμα . GSXR 1000 K6

    Αντιθέτως με το 300v motul με το οποίο πατίναρε ο συμπλέκτης
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #4
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    βαζω motul 5100 10-40 απο τοτε που το πηρα (δηλ εδω και 27κ χλμ). δεν εχει κανενα προβλημα εκτος το οτι θελει αλλαγη στα 3.5κ βαρια 4κ γιατι ακουγεται πολυ εντονα το σασμαν μετα. στην επομενη αλλαγη θα παω σε 15-50 (bel ray η agip).
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Τσεκαρε συμπλεκτη και τρομπα μηπως δεν συμπλεκταρει καλα.
    ισως οι δισκοι σου να φαγωθηκαν...

  6. #6
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    μια φορα που ειχα αφησει το λαδι 5000+χλμ, στις ψηλες στροφες δεν επαιρνε τη 2η απο αλλαγη 1η σε 2α. νομιζα οπως ηταν φθαρμενοι δισκοι συμπλεκτοι και αλλα τετοια. αλλαξα το λαδι και εστρωσε αμεσως. γενικα το "κοπανιμα" στο σασμαν το εχουν ολα τα gsxr (εννοω πως ακουγεται ενα κρακ οταν αλλαζεις ταχυτητα), δεν ειναι ισυχα οπως πχ τα honda.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2012
    Μηνύματα
    11
    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παιδιά. Το castrol το έβαζα και σε ένα cbr1000 που είχα παλιά του 08 και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Αλλά πιο πολύ μου φαίνεται για τεχνικό πρόβλημα πάρα για λάδι. Όπως και να έχει θα δοκιμάσω αλλαγή λαδιού ξανά πριν το πάω συνεργείο και αν συνεχίσει τότε συνεργείο. Και θα πάω μάλλον για το denicol.

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    και γιατι 50ρι λαδι?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    και γιατι 50ρι λαδι?
    Γιατί ήταν μισό € φθηνότερα
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2012
    Μηνύματα
    11
    τελικά το μηχανάκι πήγε συνεργείο για ρύθμιση ψεκασμού και μπεκιέρα και επί τη ευκαιρία αλλάχτηκαν και λάδια με motul 15w-50 αλλά και τα υγρά του συμπλέκτη ενώ έγινε και έλεγχος στους δίσκους του συμπλέκτη. Δε βρέθηκε φθορά , ευτυχώς, και έχω να πω ότι από τα πρώτα μέτρα κιόλας είδα διαφορά στο κιβώτιο. Ίσως τελικά να ήταν όντως θέμα τύπου λαδιού ή και υγρών συμπλέκτη. Ο καιρός θα δείξει...

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    ειδες τι διαφορα που κανει το λαδι? κανε 1000χλμ και ξαναγραψε εντυπωσεις!
    τα υγρα του συμπλεκτη-φρενων πρεπει να τα αλλαζουμε το πολυ καθε δυο χρονια

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από noodles Προβολή μηνύματος
    μια φορα που ειχα αφησει το λαδι 5000+χλμ, στις ψηλες στροφες δεν επαιρνε τη 2η απο αλλαγη 1η σε 2α. νομιζα οπως ηταν φθαρμενοι δισκοι συμπλεκτοι και αλλα τετοια. αλλαξα το λαδι και εστρωσε αμεσως. γενικα το "κοπανιμα" στο σασμαν το εχουν ολα τα gsxr (εννοω πως ακουγεται ενα κρακ οταν αλλαζεις ταχυτητα), δεν ειναι ισυχα οπως πχ τα honda.
    δεν έχεις ακούσει το δικό μου για αυτό το λες ...αχαχαχα!

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2012
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    ειδες τι διαφορα που κανει το λαδι? κανε 1000χλμ και ξαναγραψε εντυπωσεις!
    τα υγρα του συμπλεκτη-φρενων πρεπει να τα αλλαζουμε το πολυ καθε δυο χρονια
    τελικά από το συνεργείο τα 300v 15w50 motul έβαλαν.
    Μετά από 4000χλμ πολύ καλής λειτουργίας του σασμάν είδα ότι έκαψε λίγο και άρχισε πάλι να κοπανάει το κιβώτιο.
    Μου δίνει πλέον την αίσθηση που μου έδινε το cbr1000 08 που είχα, που αυτά καίγανε λαδάκι, όταν ήθελε συμπλήρωμα.
    Οπότε αφού με το 300v δούλεψε καλά συμπλήρωμα για την ώρα και όταν γυρίσω Αθήνα θα τα αλλάξω.

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από k0stas.k1979 Προβολή μηνύματος
    τελικά από το συνεργείο τα 300v 15w50 motul έβαλαν.
    Μετά από 4000χλμ πολύ καλής λειτουργίας του σασμάν είδα ότι έκαψε λίγο και άρχισε πάλι να κοπανάει το κιβώτιο.
    Μου δίνει πλέον την αίσθηση που μου έδινε το cbr1000 08 που είχα, που αυτά καίγανε λαδάκι, όταν ήθελε συμπλήρωμα.
    Οπότε αφού με το 300v δούλεψε καλά συμπλήρωμα για την ώρα και όταν γυρίσω Αθήνα θα τα αλλάξω.
    Κανε στον εαυτο σου και στην μηχανη σου την χαρη να βαλεις 10-40 συνθετικο IPONE.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Κανε στον εαυτο σου και στην μηχανη σου την χαρη να βαλεις 10-40 συνθετικο IPONE.
    Tοσο καλο το IPONE??
    Ride(s) the wind of change...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. επαναχαρτογραφηση εγκεφαλου hayabusa gen2
    από reinmeister στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 52
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2009, 19:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF