Ρώτησε τον και άλλα:
S
Dear Rob, do you feel that Ducati's are bourdels? Because some members of the forum said so... also do you think that Ducati ask their mother and their father for bikes that is not particulary better than the japanesse multimixers? There is a town in Greece where you can find plently of XL185S, XL500 and XT500 still working, but not even one old italian bike... how did you explained that? Also, how much does it costs an Οhlins ΤΤΧ pair of suspensions at your local yousouroum / pazari? Last but not least... Fortuna Dusseldorf Vs Freiburg, should i play it over at imichrono?
Τώρα βέβαια αστειεύεσαι.... Αξιοπιστία σε τι ένα τέτοιο μηχανάκι; Δεν το εφτιαξαν για ταξίδια, βόλτες και να πεταχτω για καφέ... Αν το έβαζες σε τρέηλερ μέχρι την πιστα δεν είχε κανένα πρόβλημα... Αλλά ακόμα κι έτσι, με τον "βανδαλισμό" που υπέστησαν και λίγα προβλήματα έβγαζαν....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Όιχ δεν αστειεύομαι.
Και πριν το '00 δεν νομίζω ότι 916 κυκλοφορούσε όποιος και όποιος, όπως έγινε αργότερα με τα 749/999 και τώρα με τα 848/1098.
Στο 916 υπήρχε το πρόβλημα της μονοφασικής γεννήτριας που παρέδιδε πνεύμα με αποτέλεσμα να μη φορτίζει την μπαταρία...έριχνες μερικές μιζιές και έσπρωχνες.
Το ΄98 έγινε μια μαζική ανάκληση των 916 καθώς πολλά απ'αυτά ράγιζαν τον άξονα του πίσω τροχού.
Επίσης ο εγκέφαλος στα πρώτα μοντέλα ήταν αρκετά ευαίσθητος και αποχαιρετούσε τον κόσμο αυτό.Πάντως γενικά από το ΄97 και μετά τα επίπεδα αξιοπιστίας βελτιώθηκαν κατά πολύ με αποκορύφωμα το 998.
Δεν νομίζω αλλο θέμα να έπιασε 0- 35 σελίδες σε μερικές μέρες, αν ήταν μηχανάκι θα ήταν R1