Εγω θυμαμαι το sh300 που αν αφηνες το τιμονι γυρω στα 60 - 80 δημιουργουνταν μια ταλαντωση - συντονισμος - συνεχως αυξανομενος (στο τιμονι μόνο· οχι στη ροδα). Μετα απο λιγο βεβαια που η ταλαντωση γινοταν εντονη αναγκαζοσουν να πιασεις το τιμονι και η ταλαντωση σταματουσε αμεσως. Το ιδιο ακριβως φαινομενο εχω παρατηρησει και σε beverly 250 αλλά εχω ακουσει οτι συμβαινει και σε άλλα σκουτερακια. Ειτε με μπαγκαζιερα ειτε χωρις. Δεν μπορω να πω παντως οτι ηταν κατι τραγικο. Στο sh300 το φαινομενο αυτο παρουσιαζοταν μόνο στα 60 - 80 km/h. Στην τελικη του (140+) ηταν σταθεροτατο. Και ειχε και στριψιματακι (νταξ, οχι στην τελικη του· γενικως). Δεν ειχε καθολου - μα καθολου - ανεση (οσον αφορα τις αναρτησεις).