Και είναι 800. Όπως ήταν και η 650.
Τολη είναι το δικυλινδρο εν σειρά μοτέρ της BMW
Στην αρχική έκδοση με μόνο δισκοφρενο το έχουμε και εδώ στην Ελλάδα από την Δίας.
Το οποίο όμως λέγεται f650 gs (νομίζω)
Το είχα κάποτε για 6/7 μήνες πολλα προβλήματα.
Το μόνο που μου λείπει πραγματικά από εκείνο είναι τα οεμ θερμαινόμενα.
Στην δεύτερη έκδοση (αυτό που εικονιζεται δηλαδή)
Έβαλαν διπλό δισκοφρενο, ανθρώπινους -λαικ τζαπαν διακόπτες και έλυσαν τα προβλήματα αξιοπιστίας.
Παραδόξως το μεγάλο -ανοικτό και πιο δυνατό μοτέρ του φ800 δεν έβγαλε ζημιές (στα υπηρεσιακά που είχαμε τουλάχιστον)
Μην τα ζηλεύεις τα TDM δεν μπορεί να το πιάσει το τρεφεν δίκυκλο με την προπέλα
επι της ουσίας,άλλη ειναι η είδηση
Φίου φίου φι φι φίου
Τρία χρόνια trial. Εντυπωσιακό.
για τρια χρονια το ειχαν δοκιμαστικό για να δουν αν βολευει.Και λέγαμε εμας βραδύπους να φανταστείς.
Φίου φίου φι φι φίου