Σελίδα 47 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 3742434445464748495051525797 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 691 έως 705 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #691
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Αν ηταν και λιιιγο ελαφρυτερο....
    εμένα μου αρέσει που όλοι τα θέλουν ελαφρά αλλά κάτω από τη μύτη τους δε βλέπουν τι γίνεται....



    να κάνεις δίαιτα ρε χαμένο
    πουτσ@@@@@@@@@

  2. #692
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    ενθουσιαστηκες μπομπ ε???
    Aν καταφεραν και φτιαξαν κατι οπως το 990adv... στο λιγο πιο συγχρονο και πιο αξιοπιστο...

    Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο ειναι τα 10kg ροπης στις 6000rpm, οι 21-18 ζαντες και οι εξι ταχυτητες.. Α, και η οικονομια καυσιμου!
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #693
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος


    να κάνεις δίαιτα ρε χαμένο
    Δεν με παιρνει... Ειμαι 75 κιλα και 1,86...
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #694
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.030
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Aν καταφεραν και φτιαξαν κατι οπως το 990adv... στο λιγο πιο συγχρονο και πιο αξιοπιστο...

    Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο ειναι τα 10kg ροπης στις 6000rpm, οι 21-18 ζαντες και οι εξι ταχυτητες.. Α, και η οικονομια καυσιμου!
    βρε αν καταφεραν και εφτιαξαν κατι τετοιο μαγκια τους...αλλα δεν τους τοχω...να ειναι δαιμονας και σε χωμα και σε ασφαλτο...προς το παρον σχεδον μονο χωματινα βιδεα βλεπουμε...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  5. #695
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    βρε αν καταφεραν και εφτιαξαν κατι τετοιο μαγκια τους...αλλα δεν τους τοχω...να ειναι δαιμονας και σε χωμα και σε ασφαλτο...προς το παρον σχεδον μονο χωματινα βιδεα βλεπουμε...
    μπορεί να ρίχνει στο βεστρομ το 1000
    πουτσ@@@@@@@@@

  6. #696
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.467
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    βρε αν καταφεραν και εφτιαξαν κατι τετοιο μαγκια τους...αλλα δεν τους τοχω...να ειναι δαιμονας και σε χωμα και σε ασφαλτο...προς το παρον σχεδον μονο χωματινα βιδεα βλεπουμε...
    Μα εκεί πάσχουν τα σύγχρονα "on/off". Το πιο off που μπορούν να κάνουν είναι η ΛΕΑ στην Αθηνών-Κορίνθου. Στον δρόμο όλα πάνε αξιοπρεπώς.
    Life begins at 45°.

  7. #697
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostasdirt
    Εγγραφή
    09/10/2005
    Μηνύματα
    364
    "IT'S NEVER TOO LATE
    FOR THE RIDE OF YOUR LIFE"


    KTM adventure fan club!

  8. #698
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.030
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Μα εκεί πάσχουν τα σύγχρονα "on/off". Το πιο off που μπορούν να κάνουν είναι η ΛΕΑ στην Αθηνών-Κορίνθου. Στον δρόμο όλα πάνε αξιοπρεπώς.

    αυτο ομως ειναι που με προβληματιζει...μηπως τελικα δεν γινεται να συνδιαστουν τελεια το On και το off?
    μηπως ολα υστερουν στο οφ για να ειναι αξιοπρεπη στο ον?αρα αν τωρα δοθει εμφαση στο οφ τελικα παει σε δευτερη μοιρα το ον?
    μηπως λεω μαλακιες και το μηχανακι ειναι πολυ καλο?
    μηπως ομως τα 95 αλογα δηλαδη 80 κατι στο τσιμεντο δεν ειναι αρκετα για ενα καλο ον?
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  9. #699
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.467
    Προφανώς, δε γίνεται ένα μηχανάκι να είναι ταυτόχρονα 100% on και 100% off. Απλά τα σημερινά "on/off" είναι 99% on. Η Honda προσπαθεί να δημιουργήσει κάτι που θα είναι 50-50, όπως, υποτίθεται, προϋποθέτει η κατηγορία.
    Life begins at 45°.

  10. #700
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.437
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Σιγα μην το κουραζα να το παω στην καφετερια!!!
    Γκαραζ και σε βαση να μην παταει καν κατω!!! Με αυτοματο περιμετρικο ψεκασμο σιλικονης και wd 40!!!!


    Ωπα ρε Μπόμπη, ένα ψωροχόντα είναι...........................
    Δηλαδή αν είχες και ΚΤΜ τι θά 'κανες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  11. #701
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Σιγα μην το κουραζα να το παω στην καφετερια!!!
    Γκαραζ και σε βαση να μην παταει καν κατω!!! Με αυτοματο περιμετρικο ψεκασμο σιλικονης και wd 40!!!!
    θα σκουριαζει κι αυτό σαν κατι cb1000r ?

  12. #702
    oldog Το avatar του/της bleach
    Εγγραφή
    23/01/2014
    Μηνύματα
    125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Aν καταφεραν και φτιαξαν κατι οπως το 990adv... στο λιγο πιο συγχρονο και πιο αξιοπιστο...

    Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο ειναι τα 10kg ροπης στις 6000rpm, οι 21-18 ζαντες και οι εξι ταχυτητες.. Α, και η οικονομια καυσιμου!
    +1 σε όλα! Αλλά την οικονομία καυσίμου που την είδαμε; Παίζει κανα review? Γιατί οι Bareda και Marquez δεν είδα αν το φούλαραν στο βενζινάδικο πριν βγουν βόλτα....

  13. #703
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Έεεεελαααα πάρε πάρε true adventure λέμεεε!
    Έεεελα πάρε πάρεεεεε...
    -στα μισά κυβικά το έχω μάστορα για να μη σε πιάσει η εφορία..
    Έλααα το τρου τρου αντβέ λέμεεε...

    http://youtu.be/nBMqQq0BfWM

  14. #704
    απ το αντβραιντερτελειακομ:

    Technical Specifications
    ENGINE
    Type Liquid-cooled 4-stroke 4 valve-per-cylinder parallel twin with 270° crank and uni-cam
    Displacement 998cm3
    Bore & Stroke 92.0 x 75.1mm
    Max. Power Output 70kW/7,500rpm (95/1/EC)
    Max. Torque 98Nm/6,000rpm (95/1/EC)
    FUEL SYSTEM
    Fuel Capacity 18.8 litres
    Fuel consumption (WMTC mode) MT: 21.7 km/l (WMTC)
    DCT: 21.8 km/l (WMTC)


    DRIVETRAIN
    Clutch MT: Wet, multiplate with coil springs, Aluminium Cam Assist and Slipper clutch DCT: 2 Wet multiple clutches with coil springs
    Gearbox / Transmission Type Constant mesh 6-speed MT / 6-speed DCT
    Final Drive O-ring sealed chain
    Honda Selectable Torque Control System (HSTC) * HSTC 3-levels + Switch Off (*ABS & DCT models only, not on STD model)

    FRAME
    Type Steel semi-double cradle type with steel rear subframe

    CHASSIS
    Dimensions (L x W x H) 2,335 x 875 x 1,475mm (STD), 2,335 x 930 x 1,475mm (ABS/DCT)
    Wheelbase 1,575mm
    Seat Height (STD position / Low position) 870/850mm
    Ground Clearance 250mm
    Dry Weight 208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg (DCT)
    Kerb Weight 228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg (DCT)
    Turning Radius 2.6m

    SUSPENSION
    Suspension (front) Show 45mm cartridge-type inverted telescopic fork with dial-style preload adjuster and DF adjustment, 230mm stroke.
    Suspension (rear) Monoblock cast aluminium swing arm with Pro-Link with gas-charged damper, hydraulic dial-style preload adjuster and rebound damping adjustment, 220 mm rear wheel travel.

    WHEELS
    Wheels Front Wire spoke with aluminium rim
    Wheels Rear Wire spoke with aluminium rim
    Rim Size Front 21 x 2.15
    Rim Size Rear 18 x 4.00
    Tyres Front 90/90-21 tube type
    Tyres Rear 150/70-18 tube type

    BRAKES
    ABS system type ABS* 2-Channel with rear ABS off switch (* ABS & DCT models only, not on STD model)
    Type Front 310mm dual wave floating disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads
    Type Rear 256mm wave disc with 1-piston caliper and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model with additional slide type 1-piston caliper

    INSTRUMENTS & ELECTRICS
    Instruments Rally style negative LCD instrument display including: Speedometer, Tachometer, Fuel, Gear position, *ABS, *HSTC, Odometer, Trip and Clock *denotes ABS/DCT type
    Headlight Dual LED (1 High/1 Low) with LED
    Taillight LED
    Indicators STD: Bulb type
    ABS/DCT: LED type. Both with Amber Position Light function (APL)

    λένε 4.6 λτ/100 δηλαδης....

    δενκακο...

    edit: και το επίσημο : http://hondanews.eu/eu/en/motorcycle...0l-africa-twin
    μπεεεεε....

  15. #705
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.030
    αααα...βγαλαμε συμπερασμα για την καταναλωση απο ενα ξερο αριθμο που εγραψε η χοντα...μαααααλιστα...
    αγνωστες ΟΛΕΣ οι συνθηκες...δηλαδη αν το παμε οπως δειχνουν στα βιδεα τους θα εχουμε 4,6....παλι μαααλιστα....
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF