Διοτι απο τη χαμηλη καταναλωση προκυπτει αυξημενη αυτονομια..
Και εκει που θα ειμαι χαμενος στα ορη και στα αγρια βουνα αντβεντσουριζοντας που να βρω βενζιναδικο...;;;![]()
Διοτι απο τη χαμηλη καταναλωση προκυπτει αυξημενη αυτονομια..
Και εκει που θα ειμαι χαμενος στα ορη και στα αγρια βουνα αντβεντσουριζοντας που να βρω βενζιναδικο...;;;![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Έχει ήδη έτοιμο η KTM έναν 2κύλινδρο 800άρη που θα τον κοτσάρει σε Duke πλαίσιο... έτσι και κάνει μια και τον κοτσάρει σε ADV πλαίσιο...
...και ναι, από το Big-H περιμένει κανείς να καινοτομεί και να ηγείται... όταν βγήκε το 950 ADV εκείνη ήταν απασχολημένη με την εξέλιξη του Transalp και του Varadero όπως επίσης και με το να βγάζει φήμες επί μια δεκαετία για το πως θα είναι το νέο Africa... τώρα πια χεστήκαμε και η βάρκα έγειρε, έβγαλε ένα μηχανάκι που θα έπρεπε να το είχε βγάλει προ πολλού... αλλά εντάξει δε λέω, έχει DCT, αυτό περίμεναν όλοι για να γυρίσουν τον κόσμο και να πάνε στα χώματα...![]()
Ρε Ντεβιλ, 100 μουλαρια απο 2κ και ροπη κανα δεκακιλο απο ενα ελαφρα πιεσμενο μοτερ, ειναι οτι πρεπει για μοτοσυκλετα περιπετειας. Αν θελεις περισσοτερα, θα πρεπει να ειναι οσο πιο ΟΝ γινεται για λογους ασφλειας και στην ασφαλτο. Η ιδια εταιρεία έχει στη γκαμα της το κροστουρερ να στα δωσει αυτα! Γιατι πρεπει να το κανει και αυτο ιδο; Το ιδιο αργα ή γρήγορα θα έπρεπε να κανουν όλες οι εταιρείες. Βλεπε 1050, 1190, 1290 κτλ...
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie
Λοιπόν, όποιος παίζει σε μονοπάτια και λάσπες (όχι δασικούς) ξέρει γιατί θα πάρει ΚΤΜ.
Όπως όταν έψαχνα μηχανάκι περιπέτειας γνωστός μου με πολύ καλό αγωνιστικό παρελθόν στο χώμα, μου είπε πάρε το 640adv με κλειστά μάτια...
και όσο το δούλευα... και προπόνηση στη προπόνηση....
βόλτα στη βόλτα καταλάβαινα έστω και σε μικρό βαθμό διαφορές από άλλα μηχανάκια και τι ήθελε να μου πει....
Όπως επίσης όποιος έχει χωμάτινες παρεες θα δει ότι πολύ άρχισαν να κοιτάνε ΚΤΜ και ας έχουν κάνει μεγάλες και α#$%@#$%τες βόλτες σε χώματα και μονοπάτια με τα μεγάλα GS τους....
Γιατί αλλιώς και ένα V-strom κάνει δουλεία.
Ναι V-strom!!!! και εμένα δεν μου αρέσει αλλά έχω δει παλικάρι να κάνει παπάδες στο χώμα... Έχει ελάττωματα για το χώμα αλλά στα χέρια του μέσου οδηγού είναι μια χαρά.
Ένα σοβαρό ελάττωμα έχει (ακόμα και για τα χέρια του μέσου οδηγού) αλλά ακόμα δεν το έχω ακούσει από κανέναν από αυτούς που το κράζουν εδώ μέσα...
Βασικά δεν είναι ελάττωμα γιατί πολύ απλά δεν έχει σχεδιαστεί για αυτό τον λόγο...
Αυτά όμως είναι άσχετα....
Το θέμα είναι,το Africa να γ#%^#@$%ει....!!!
Και το αν μια μηχανή γ$#%^@#$ει δεν θα οφείλεται στα 1000αλογα...
Όσες περισσότερες καλές επιλογές έχουμε στην κατηγορία μόνο καλό μπορεί να μας κάνει!!!
Μακάρι να είναι τόσο καλό που να μπορεί να αμφισβητήσει το μικρό Gs...
Μπας και δούμε καμία απάντηση από την ΚΤΜ επιτέλους!!!
(πράγμα που το αποκλείω, μιας και πρέπει να αλλάξει πολλά στην γκάματα της για να βγάλει κάποιο adventure σε αυτά τα κυβικά)
![]()
"...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."
Μηχανακια adventure υπαρχουνε, adventure αναβατες δεν υπαρχουνε.
Ενα non adventure κοινο ζηταει απο τις εταιριες adventure μηχανακια..
και φταιν οι εταιριες που το χουν γυρισει στο ασφαλτινο..
Οι παραπανω γραμμες αφορουν τον κανονα, οχι τις εξαιρεσεις. Οι εξαιρεσεις δεν εχουν καμια αναγκη για κομμενο και ραμμενο adventure μηχανακι..
Δεν απανταω σε καποιον, μια δικη μου σκεψη εξεθεσα.
![]()
το 950 ηταν 222 κιλα γεματο και εβγαζε απο 90-92 αλογα τροχο-για την ιστορια.
αν το αφρικα ειναι καλο θα δειξει,αλλωστε οι αφρικανοι ειναι stand buy ηδη.πιστευω οτι θα παρει πωλησεις πρωτα απο τους πελατες honda και μετα απο αλλους.
παντως οι χονταιοι το κτμ 950 αντεγραψαν και βαλαν και ενα κωλο απο gs ,για να ειναι η αντιγραφη πληρης.
δεν τους επαιρνε να βαλουν καθετα τα φωτα,αλλα παραλληλα να εχουμε και ταυτοτητα.......
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
για τα κιλα ειμαι 100%,το ειχα βαλει επανω σε ζυγαρια.....
για τα αλογα υπαρχουν πληθος δυναμομετρησεις,
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Οι κουβέντες που κάνουμε είναι εντελώς θεωρητικές καθότι με τα χάλια που έχουμε, κανείς δεν πρόκειται να αγοράσει το μηχανάκι αυτό, κανείς δεν πρόκειται να ξεκινήσει για τον γύρο του κόσμου ή έστω για περιπέτειες από το χώμα άμεσα και στην τελική - το σημαντικότερο- κανείς δεν χρειάζεται KTM και Africa για να κάνει κάτι τέτοιο... ένα καταλλήλως μεταποιημένο μονοκύλινδρο ψηλόφτερο, είναι σαφώς προτιμότερο απ΄όλα αυτά τα μηχανάκια.
Αυτό που κάνουμε λοιπόν και αυτό που μας μένει, είναι να χαλάμε ο ένας τις φαντασιώσεις του άλλου.![]()
Καλοκαίρι 2014, Παρνασσός - Γκιώνα - Οίτη - Τυμφρηστός - Άγραφα - Λίμνη Πλαστήρα, με Aprilia Scarabeo 300 και Yamaha X-MAX 400... περάσαμε super και το καταδιασκεδάσαμε! Δεν ξέρω αν θα άλλαζε κάτι αν πηγαίναμε με Super Extra Mega Giga Adventure μηχανάκια... μη σου πω ότι σε κάποιες φάσεις που τα περάσαμε στα χέρια τα scooter ήταν πιο εύκολο...
![]()
τωρα ρε Κωστα, τι ακυρο ηταν αυτο?
το εχουμε ξαναπει, παντου πανε τα παντα..και ο αλλος ταξιδεψε ολον τον κοσμο με r1 και αλλοι με vespa και εντουραδα εχει γινει με παπι και στην πιστα εχουν μπει 990 adv...αλλα οχι οτι ειναι στο φυσικο τους περιβαλλον...
και οχι οτι δεν θα αλλαζε κατι αν ειχατε ενα africa (παλιο), ενα 990 adv, ενα gas gas trial, ενα 690 enduro, ενα bmw 1200gs...
με καποια θα ηταν πιο δυσκολο, με καποια πιο ευκολο και με καποια παιχνιδι...
προς Θεου δεν διαφωνω οτι το κατευχαριστηθηκατε και περασατε ομορφα αλλα με αυτη την λογικη,
αφου τα σκουτερ τα κανουν ολα (ταξιδευουν εθνικη, κινουνται πολη, πατανε χωμα, μπαινουν και Μπιστα) κανεις δεν χρειαζεται τιποτα αλλο...ας παρουμε ολοι σκουτερ...![]()