Με προλαβε ο George.
Ουσιαστικη διαφορα δεν θα δεις.
Παρε ενα nc750 αν θες οικονομια.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Suzuki SFV 650 Gladius. Γυμνο με το μοτερ του V-Strom. Ειναι καλη λυση για αυτο που ψαχνεις αλλα δεν εχει πολυκυκλοφορησει στην Ελλαδα και δεν ξερω αν θα βρεις κατι στα λεφτα που λες.
Με μια γρηγορη ματια στο car μου βγαζει 9 πανελλαδικα και μολις δυο κατω απο τα 3500 που εθεσες ως οριο.
Το μεν v-strom ειναι πιο άνετο και πιο βαρετό, το δε fazer ειναι λιγοτερο άνετο αλλά πιο διασκεδαστικό.
Το cbr ειναι το λιγότερο άνετο απο τα 3 αλλά και το πιο διασκεδαστικό επίσης.
P.S. για μέσα στην πόλη δεν είναι κανένα. Δέχεσαι τα μειονεκτήματα τους και απλά συμβιβαζεσαι
απο αυτα τα 3 για καθημερινο μονο το vstrom ταιριαζει (αντε λιγακι και το fazer) στα κριτηρια σου αλλα κανενα δεν ειναι σχεδιασμενο αποκλειστικα για πολη. για γυμνο δεν ψηνεσαι? πολυ καλες επιλογες ειναι τα gsr και hornet. ειναι βολικα για την πολη και μπορεις να πας μια μακρινη βολτα, ενα μικρο ταξιδακι κτλ.![]()
it was nothing, just the normal thing to do at the time
cbf 600, οικονομικοτατο, ροπατο, δεν σπαει, δεν χαλαει, πολύ καλη σελα συνοδηγου, παπακι στην πολη αλλα με 220 χλμ τελικη αν θελησεις..και βασικα για την τσεπη σου..ειναι χοντα...
Στο γραψα πιο πάνω. Σχεδόν το ίδιο. Άντε 0.5-1λτ λιγότερο......Τι περιμένεις από τετρακύλινδρο στα 100άλογα με 1η 2α μέσα στη πόλη? Κάποιοι λένε οτι τα 1000άρια είναι και πιο οικονομικά από τα μικρότερα γιατί έχουν πιο γεμάτη ροπή από χαμηλά και ο κινητήρας αποδίδει λιγότερα ανά cc
......π.χ. gsxr1000 πιο οικονομικό από 750.
αλλά δε ξέρω αν ισχύει το ίδιο για το F4i
Σίγουρα πάντως όταν ένα "πολιτικό" Versys δικύλινδρο που έχει αρκετά οικονομικό κινητήρα με τα μισά σχεδόν άλογα και κόφτη στις 10.500 καίει στη πόλη 5-6λίτρα/100
Σκέψου ένα supersport 600άρι τετρακύλινδρο που στροφάρει 1μιση φορά ψηλότερα