Ειδικά με τα δεδομένα σου ,όπως τα παράθεσες στο αρχικό πόστ ,θα είναι μέγα σφάλμα αν προχωρήσεις σε αυτή την ανταλλαγή.
Βασικά το ξέρεις ήδη οτι έτσι είναι ,γι'αυτό ρωτάς κιόλας ,για να το επιβεβαιώσεις.
Ισως....αν σου έδινε ο Ντέρος κι ένα 1000άρικο για την ανταλλαγή...ίσως ...να υπήρχε κάποιο δέλεαρ.![]()
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Οπως ειπαν και τα παιδια,το βαραντερο σου δινει μια αλλη θεση οδηγησης η οποια ομως θα σε βολεψει σε βολτες με εθνικες και οχι κλειστο επαρχιακο.σε οτιδηποτε αλλο το ΤΑ ειναι καλυτερο.
βεβαια τα κυβικα εχουν και ροπη που ειναι η ρουφιανα γ@μ@τη αλλα δεν νομιζω πως αξιζει η συγκεκριμενη ανταλλαγη.ουτε απο θεμα κοστους ουτε απο θεμα χρησης.
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Από το 1999 έχω Varadero με πάνω απο 250000χλμ στις σέλες τους (3 τον αριθμό)....πριν όμως είχα άλλα τόσα πάνω σε ΤΑ600. Για να μην τα πολυλογούμε αν έκοψες τα ταξίδια κράτα το ΤΑ...κι αυτό 1000%. Το Varadero έπρεπε να το είχες όταν ταξίδευες πολύ και δικάβαλος ! Ανάποδη μηχανή είχες για τη χρήση που της έκανες.
Δεν χρειάζεται φυσικά να αναφερθώ στην σύγκριση των δύο μηχανών,........... γιατί απλά δεν έχει νόημα!
Τι μου θύμισες![]()
Αν ειναι οπως τα λετε ρε αγορια να βαλω αγγελια το παπορι μου.....
πουτσ@@@@@@@@@
Γιωργαρε παντως αν πουλησεις το transalp ειναι πολυς κοσμος που θα το ήθελε αφου ειναι εκθεσιακο!
Τι μοντελο ειναι το varadero?
Θα ερθουν οι καιροι που θα μεγαλωσουν τα μικρα και θα βολταρεις παλι με την γυναικα φιλε ητε εχεις αυτο ητε κατι αλλο!
LIVE FREEEEE!!!!!
[
Ειχα αγορασει καινουργιο ενα ΤΑ 650 το 2004...Το κρατησα 3,5 χρονια..εφιαλτικα χρονια..ραθυμος κινητηρας, δεν πηγινα πανω απο 130 στη εθνικη και ειδικα τα φρενα του απαισι...ειχα 3 ατυχηματα το ενα σοβαρο...οποτε φρεναρα αποομα σταυρωνε το τιμονι και γκραπ κατω...το πληρωσα με τα εξτρα 12 χιλιαρικα και μετα απο 3,5 χρονια σε υεραριστη κατασταση με το ζορι το εσπρωξα 3.500 ευρω...ωσπου πηρα το 2007 ενα μετχεισριμενο βαραντερο σε τιμη ευκαιριας και σε αριστη κατασταση..
Μετα απο 8 χρονια φιλε, 90.000χλμ, συνοδοιπορος μαζι του κυριως αθηνα αλλα και εθνικη και καοντας καποιος μικρες μετατροπες ενα σου λεω: ΔΕΝ... το αλλαζω με τιποτα..
Τα παιδια εδω που γραφουνε ο καθενας αυτο που δεν ξερει, βασικα δεν εχουν οδηγησει οι περισοοτεροι ενα φτιαγμενο Βαραντερο και κρινουνε εξ ακουης...οτι εχουν ακουσει..
Οποτε για να βαλουμε τ απραγματα στη θεση τους..Εννοειται οτι η εμεοιρια οδηγησης σε σχεση με το ΤΑ ειναι μερα με τη νυχτα..ομως αν το αγπρασεις θα πρεπει απο βαρκαδερο να το ακνεις οντως βαραντερο, που σημαινει:
- Ωποσδηποτε αλλαγη αναρτησης με φθηνη λυση( ελαττηρια) ή ακριβη τυπου ΟΛινς, WP...κ.λ.π κοστος 350-600 ευρω
-αλλαγη μπροστινου γραναζιου με 15αρι jt και speedo healer για σωστη ρυθμιση της ταχυτητας κοστος 100 ευρω
- τζελ και αλλο αφρωδες στη σελλα κοστος 200 ευρω
-εννοειται διπλο σταντ
-55αρα πισω βαλιτσα maxia για απειρα κουβαλματα απο σουπερ μαρκετ κ.λ.π
-εννοειται οτι φροντιζεις να πατας κατω καλα αν δεν μπορεις αγοραζεις τριγωνικα υπομοχλια να την κατεβασεις..
με ολα τα παραπανω πετυχαινεις:
-μια μηχανη 280 κιλων να την κανεις παπι στην αθηνα και τρενο στην εθνικη..Με το 15αρι γραναζι αρπαζει απο χαμηλα ροπη και το βαραντερο γινεται ηλεκτρικο σκουτερ στη πολη, τα κανεις ολα με 3η -6η ταχυτητα, πας ξεκουραστος παντου, σε βλεπουν με ασφαλεια οι παντες...
-τελικη πιανεις τα 210 χλμ ειτε μονος, ειτε δικαβαλος και τριβαλιτσος και δεν καταλαβαινεις τιποτα απο αερα και καμια κακοκαιρια..τα 180χλμ στο κοντερ δε ,ερχονται παρα πολυ γρηγορα..
Τα κοστη του:
-λαδι 10-40 καθε 4-6.000χλμ
-ντιζες αν το κινεις συνεχεια αθηνα καθε 25.000 αλλιως ξεχνα τες
-φρενα μπρος πισω, κοστος 120 ευρω και σε βγαζουν αναλογως τερραιν οδηγησης( στην Αθηνα τρεις φορες πιο γρηγορα) αλλιως στην εθνικη απο 17.000 χλμ -25.000χλμ
- φιλτρο αερα 35 ευρω καθε 15.000χλμ
- μπουζι καθε 48.000χλμ
-βαλβιδες μετα τα 90.000χλμ ρυθμισμα
-αλυσσιδα-γραναζια απο 40-70.000 χλμ αλλαγη αναλογως συντηρησης και χρησης τερραιν..
Πλεονεκτηματα:
-Η μηχανη ειναι αθραυστη, τερας αξιοπιστιας οσο και αν δουλεψει, ξεχνας στην κυριολεξια τον μαστορα.. Αλλωστε απο το τρανσλαπ ξερεις..τουλαχιστον το μονο δυνατο σημειο του ειναι η αξιοπιστια του..
- Ειναι πολυ πιο ευελικτη απο οτι φαινεται..στην κινηση τα κιλα της εξαφανιζονται και στην κινηση το τερας γινεται παπακι ηλεκτρικο...πρεπει ομως να πατα καλα κατω..
-εχει τα κορυφαια φρενα συνδυασμενα ΑΒΣ, θα παθεις πολιτισμικο σοκ ασφαλειας μετα απο την παπαρια το τρανσαλπ που καβαλας..
-εχει μεγαλη προστασια απο καιρικα φαινομενα
-δεν θελεις εσυ και ο συνεπιβατης σου να κατεβειτε απο τη σελα ακομα και απο πολυωρο ταξιδι, εννοειται οτι την εχεις φτιαξει.
- Καταναλωση 6-7 λιτρα στα 100χλμ. Στη Εθνικη μπορει να παει και 5,5 λιτρα με ταχυτητα στα 100χλμ
- ταχυτητα γραμμικη και οχι εκρηκτικη που σημαινει πας γρηγορα αλλα με ασφαλεια, δεν θα εχεις ομως συγκινησεις αδρεναλινης οπως το οριοθετουν εδω μεσα καποιοι..
-αν θες το πιστευεις το βαραντερο παει και σε χωμα απλα δεν θελει θρασος αλλα θαρρος..
Μειονεκτηματα:
- ΜΕγαλο βαρος που φαινεται στατικα..αν τυχη και πατησεις κανα πετραδακι και γλυστηρησεις την ωρα που την ξεπαρκαρεις δεν την κρατας με τιποτα..σου εχει πεσει..και μη σου πεσει σε κανα ποδι..
-εννοειται οτι μπορεις να ειναι ευελικτη αλλα δεν παυει να ειναι ογκος και βαρια στα ζιγκ ζαγκ στην μεγαλη κινηση..Αυτο ομως το συνηθιζεις και δεν θα σε πειραζει..
- αν την αποκτησεις απλα την παντρευεσαι..
Ολα τα παραπνω ισχυουν οπως σου εγραψα για ενα βαραντερο ΜΚ3 φτιαγμενο με σχετικα μικρο κοστος..Στη θεση σου αν δεν εχεις αναγκες ταξιδιου μεγαλες, θα σου ελεγα να δεις και το cbf to 1000 που κανει ολα τα παραπανω λιγο καλυτερα, το βρισκεις παμθηνα μεταχειρισμενο και ειναι στα 250 κιλα..
Αν θς να ρωτησεις κατι παντως εδω ειμαστε..
Τωρα περιμενω ολους τους αντι-βαραντερο εδω μεσα να μου πεταξουν πετρες για μια μηχανη που δεν την ξερουνε καν, ποσο μαλλον να την αξιολογησουν εντιμα..
Πέτρες δεν συνηθίζω να πετάω ,πόσο μάλλον για ανούσιες αντιπαραθέσεις όπως τα γούστα σε μηχανές.
Κανείς δεν έθιξε το Βαρα σαν ταξιδιωτικό εργαλείο ,το αντίθετο θα έλεγα.
Επίσης ,δεν νομίζω οτι εκφράστηκε γενικά αντι-βαραντέρο άποψη.
Για να έχεις όμως άποψη επι ερωτήματος ,πρέπει να λάβεις υπ'όψιν σου κάποια δεδομένα ,αυτά που σου δίνει ο θέτων το ερώτημα δηλ.
Αν δεν ακούς την ερώτηση και απαντάς σε μιά άλλη δικιά σου ,τότε είσαι απλά εκτός θέματος.
Αφού λοιπόν απο την αρχή ,ο άνθρωπας λέει οτι: τα 2κάβαλα ταξίδια πλέον ,μάλλον θα κοπούν τελείως ,τα εξωτερικά επίσης ,και τα εγχώρια θα ελατωθούν ,
πές μου εσύ ΕΝΑΝ λόγο για τον οποίον:
να δώσει + 1000€ για να το πάρει ,να δώσει μετά κι άλλα 1000-1500€ για να κάνει το μαμά Ντέρο αξιοπρεπές ,και να επιβαρύνεται ταυτόχρονα με τα μεγαλύτερα πάγια + αναλώσιμα ενός 1000αριού;
Αναμένω με ενδιαφέρον...
Πές μας επίσης ΕΝΑΝ λόγο για να έχει-να πληρώνει-κ να κουβαλάει κάποιος 1000άρι κάτω απ'τα πόδια του ,άμα είναι να πηγαίνει με 100χμ/ω ταξίδι στην ΕΟ;;;
Κι αν δεν σου είναι πρόβλημα ,πες μας κ πόσα καίει όταν ταξιδεύει με κλειδωμένα 160-180?/ ,τα οποία αν τα θέλεις για ταχύτητα ταξιδίου ,τότε υπάρχει λόγος να έχεις 1000άρι.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "