Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: Kawasaki KLX 650R '01

  1. #16
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2015
    Μηνύματα
    7
    ναι φίλε στείλε ωραίο ακούγετε

  2. #17
    Εχεις π.μ

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    δες και εδω-->http://www.amrracing.com/

    ακριβα μεν, εξαιρετικη ποιοτητα δε..και τα κανεις custom για να γραψεις οτι γουσταρεις...
    επειδη και το δικο μου ντεποζιτο ειναι πλαστικο και οτι αυτοκολλητο υπηρχε (ακομα και τα μαμα) ξεκολλαγε μετα απο λιγο λογω των αναθυμιασεων της βενζινης, αυτα εχουν αντεξει 5 χρονια επειδη εχουν τρυπουλες που τ'αφηνει και αναπνεει...

    εννοειται οτι εχουν φαει πολυ νερο και σε πλυσιματα και σε βροχες και ηλιο πολυ...και δεν εχουν κανει κιχ...

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostakis klx Προβολή μηνύματος
    Φίλε duke τσιμουχάκια ίσως και πιστόνι ή ελατήρια πιστονιού, φελά, και καδένα είναι σίγουρες δουλειές που θα γίνουν άμεσα, η καδένα έχει αρχίσει και ακούγετε..
    απο λάδια μια φορά του έβαλα bel ray και αυτά θα συνεχίσω να βάζω
    παρε κομπρεσιον. Αν έχει πάνω απο 160psi, μην λύσεις καν κεφαλή δεν χρειάζεται. Μόνο διακενα βαλβίδων και κατασταση καδένας-τεντωτήρα κοίτα.

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2015
    Μηνύματα
    7
    λες άμα ρυθμίσω τις βαλβίδες να σταματήσει να τσιμπάει λάδι; μπορεί κιόλας!
    εγώ είπα τσιμουχάκια και ελατίρια γιατι δεν φαίνεται να έχει ανοιχτεί ποτέ το μοτέρ, επίσης γύρο στους 5 χειμώνες δεν κουνιόταν καθόλου..
    αύριο θα πάρω κανα 2 μαστόρια και θα συνεννοηθώ αμα δεν χρειάζεται δεν θα το λύσω

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    μπα.

    λίγο λαδακι θα τσιμπαει ούτως η άλλως (τσιμπάγανε πολύ αυτα τα μοτερ). Ο έλεγχος κομπρεσιόν είναι οτι πρέπει για να δεις σε τι κατάσταση είναι το μοτερ σου. γρήγορα, εύκολα, βγάζοντας μόνο το μπουζι.

    Όμως ξεχασα το klx650 αν έχει τον αποσυμπιεστή - λαλακία της kawasaki. αφαίρεσε και 100psi απο την αποσυμπίεση του εκκεντροφόρου.

    οπότε με πάνω απο 50psi (με τερμα ανοιχτη πεταλούδα) θα είσαι οκ.

    Βασικά και μόνο να παίρνει μπροστά εύκολα σημαίνει οτι είναι οκ απο συμπίεση.

  7. #22
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2015
    Μηνύματα
    7
    ο αποσυμπιεστής είναι στην μανιβέλα και δουλεύει μια χαρά, και η πίεση μια χαρά είναι δεν έχει θέμα με τις βαλβίδες δεν ακούγονται καν.. μόνο η καδένα ακούγετε εδό και 1,5 μήνα περίπου.
    Το θέμα μου είναι που δεν έχω μάστορα εδώ στην Αθήνα, στην πόλη μου θα πάω σε 2 μήνες περίπου και δεν μπορώ να το αφήσω για 2 μήνες έτσι..

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    μπορει να είναι η καδένα, μπορει όμως και ο τεντωτήρας να μην τεντωνεi καλά την καδένα. Στα klx250 και KLX/KLR 650 ο μαμα τεντωτήρας είχε ένα θέμα μετα απο κάποια χιλιόμετρα και πολλοί (μεταξύ των οποίων και εγώ) είχαν φτιάξει μηχανικό τεντωτήρα-πατέντα μετατροπή του μαμά με βίδα, ελατήριο και κόντρα παξιμάδια.

    Για να πάρεις ιδεές κάπως έτσι είναι ο μηχανικός:

    http://www.clems-garage.com/CCT/klx650.htm

    η ρύθμιση είναι πανευκολη, σφίγγεις με το χέρι (όχι με καστάνια) τόσο ώστε να ακούγεται ελαφρά όταν είναι κρύο και να σταματαει ο ήχος απο την καδένα όταν ζεσταίνεται.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Για Kawasaki Klx 250-300- D-tracker
    από ondrift στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2006, 22:19
  2. Kawasaki klx
    από gskrekos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 21:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF