Ψαχνουμε kordix,κατι εχουμε βρει.........
Να το χαρείς Κώστα και μπράβο στα παιδιά για την εμπιστοσύνη που έδειξαν.
παντως αμα είναι και χαριζουν μηχανάκια στο λεωνιδιο, η εστω τα πληρωνουμε αν και οποτε, πειτε μου να ξερω γιατι εχω βαλει στο ματι ένα κοκκινο μουλτιστραντα χιλια τριβαλιτσο...![]()
![]()
Μπράβο στα παιδιά !
Και πάλι καλοτάξιδη η μπουμπού![]()
Φύγαμε...
OK να γράψω λοιπόν τις σκέψεις μου. Με την μπουμπού δεν θα ξεκινήσω να κάνω χωμάτινη διάσχιση της Ελλάδας για παράδειγμα αλλά αν θέλω να πάω σε κάποιο μέρος να δω κάτι και εχει χώμα ως εκεί δεν θα το σκεφτώ δεύτερη φορά. Δεν θα σηκωθώ όρθιος στα μαρσπιέ, αλλά προσεκτικά θα φτάσω στον προορισμό μου.
Αλλά πλέον δεν θέλω να ξαναμπώ χώμα με βαρύ μηχανάκι για κάμποσους λόγους.
α. αναβάτης : θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που μετά από τόσο χώμα με το άφρικα, τα πόδια μου και ειδικά τα γόνατά μου είναι καλά. Εχω φάει πολλές σαβούρες και ήταν θέμα τύχης που απέφυγα τον βαρύ τραυματισμό από το βάρος της μηχανής. Αλλιώς είναι να σου πλακώνει το πόδι ενα μηχανάκι 240 κιλά + τον ταξιδιωτικό εξοπλισμό και αλλώς ένα 250ρι, 110 κιλά + τον εξοπλισμό. Υπάρχουν περιπτώσεις π.χ. σε λάσπες που οι σαβούρες είναι τόσο γρήγορες που δεν προλαβαίνεις να προφυλακτείς εγκαίρως.
β. Μηχανάκι: Eδώ υπάρχουν διάφορα θέματα
-Το βαρύ μηχανάκι π.χ. ενα καλοστημένο 950-990-800 είναι πολύ άνετο στην άσφαλτο ως την αρχή του χώματος αλλά λόγω χωμάτινων ελαστικών ευνουχίζονται οι επιδόσεις και το ταξίδι γίνεται με 120 βαριά 130. Πιο γρήγορα πάνε μόνο οι λαστιχάδες και όσοι τα χουνε με τις κόρες τους αφού μετά τα 130 τα τακούνια απλά διαλύονται. Δεν μπορώ να πηγαίνω με 120 με μεγάλο μηχανάκι είναι φοβερά βαρετό στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό που είναι άγνωστα τα μέρη είναι αλλιώς.
-στα δύσκολα με ενα βαρύ μηχανάκι υποφέρεις ή γυρνάς πίσω. Αν για παράδειγμα εχει πέσει ένας κορμός τι κάνεις; Το μικρό το περνάς από πάνω ή σκαρφαλώνεις την πλαγιά κάνωντας αυτοσχέδιο μονοπάτι.
-ενα απλό xr 250 μπορεί να σε διασκεδάσει περισσότερο από ενα 990 στα δύσκολα. Στην απλά φλαταδούρα τα μεγάλα πάνε αέρα αλλά σε περίπτωση πτώσης πονάει πολύ σωματικά και υλικά. Όσο το τερέν δυσκολεύει τα μεγάλα γίνονται μπελάς και με τα μικρά κάνεις παιχνίδι.
-ενα μικρό παιζει ανετότατα και στα μονοπάτια σε χρήση εντούρο.
-με το μικρό οδηγάς πιο άνετα και απολαμβάνεις περισσότερο την φύση. Με το μεγάλο προσέχεις και το παραμικρό λούκι και γενικώς θέλει πολύ μεγαλύτερη προσοχή στην οδήγηση.
-με το μικρό ταξιδεύεις ωραιότατα από επαρχιακούς δρόμους μαζί με τα μεγάλα. Ποιος ο λόγος να δώσεις 10.000 αντί για 3500 (για ένα αστεράκι);
-το μικρό δεν χαλάει τα λάστιχα γρήγορα, ενω το μεγάλο θέλει πισινό κάθε 5000-7000 με ελαφρύ χέρι και όχι αραιό τακούνι γιατί διαλύεται για πλάκα.
-τα μεγάλα μετά από συνεχή χρήση σε χώμα καταπονούνται αρκετά και μαζεύουν πολλά "παράσημα". Η μεταπώλησή τους πέφτει τρελά ή και δεν πουλιούνται καθόλου. Προσωπικά εχω "παρασημοφορίσει" με σημάδια του πολέμου, 2 άφρικα, ένα klr 650, και διάφορα άλλα μικρά ονοφάκια και δηλώνω επίσημα πως δεν επιθυμώ να διαλύσω άλλο μεγάλο ον/οφ μηχανάκι.
-το βαρύ μηχανάκι σε γλίτσα ή πηλό αν πέσει κάτω δεν μπορείς να το σηκώσεις μόνος. Και σύμφωνα με τον Μέρφυ θα χαθείς από την παρέα, θα βρεθείς μόνος στα δύσκολα, και θα πέσεις.
-το βαρύ χρειάζεται οπωσδήποτε χωμάτινο λάστιχο. Το μικρό θα περάσει και με ον/οφ
Νομίζω ότι το κούρασα και το σταματάω εδώ Αντώνη![]()
Ευχαριστώ και πάλι όλους για τις ευχές...
Κωστάρα καλοτάξιδη η στρουμπουλούλα,η καλύτερη επιλογή και την είχαμε ξεχάσει προχτές που κουβεντιάζαμε,τη θεωρώ ανώτερη για τη χρήση που θέλεις απο το 950![]()
Καλοταξιδη η καινουργια χοντρουλα Κωστα, ειναι πολυ ικανη στην ασφαλτο και θα σου δωσει αυτο που σουχε λειψει στα ταξιδια με το Αφρικα. Ξερω γιατι και το Τρανσαλπ 650 εχει το ιδια θεμα στο ταξιδι (μαξιμουμ 130-140χμω), αν δεν ειχα και το VFR δε θα την παλευα μονο με το ΤΑ. Επισης το 1150 ειναι μπου-μου-βου σχετικα "παλιας σχολης" και δεν εχει τα γνωστα θεματα των 1200. Enjoy!
ΥΓ Κατα συμπτωση, ενας αλλος φιλος με Αφρικα πηρε προσφατα ενα 1150GS και λεει επισης τα καλυτερα.
Να έρθουμε στη γιορτή Κάστανου στην Καστάνιτσα να κάνετε την τράμπα και να πούμε και γειά στον πόρδεδρο του πολιτιστικού συλλόγου των απανταχού Καστανιτσαίων;
στη γιορτη καστανου θα ειναι συσωμο το χωματινο κλιμακιο επανω.
τραμπα οχι-μονο με agusta χοχοχοχοχ.
για το bmw που πηρε ο kordix.
το εχω οδηγησει αρκετα το συγκεκριμενο.σαφεστατα του λειπει το ακαριαιο μπαμ μετα τα 170,οπως πχ το 990,αλλα βαζεις την 6η και ησυχια λεμε.ακους τα πουλια.πολυ καλη ποιοτητα κυλισης-ασφαλειας στο βρεγμενο,κατι που ειναι απαραιτητο σε ταξιδια-ιδιως διπλος.επισης δεν καιει σε τουριστικους ρυθμους 140-150 τιποτα.νομιζω συμφωνα με τα στανταρ του Kordix ηταν αυτο που ηθελε και γι αυτο το απεκτησε.....
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
ΟΚ, είμαι στο 95% σίγουρος ότι θα έρθουμε, το πιθανοτερότερο με κουτί λόγω "τρυφερών" θερμοκρασιών το απογευματάκι και γηρατειών (και φλωριάς αμαλάχει).