Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-
http://www.tokoulouri.com/
Εγω πάλι θέλω να τον δω.
Απο Ducati εποχή όσες φορές μου έχουν τριβελίσει τα αφτιά οι αντικειμενικοί αντιροσσικοί, έχει έρθει ο ίδιος ο Ροσσι να με διαψεύσει. Δεν χάνω τις ελπίδες μου.
Κύκλους
Τα πάντα θα κριθούν από τις 2 Honda. Λογικά ο Rossi θα βρεθεί μέσα στην εξάδα και σχετικά εύκολα. Αν ο ΜΜ και ο κοντός μείνουν μπροστά από το γλειφιτζούρη, τότε θα έχουμε Χιτσκοκικό φινάλε. Αν ο Αχώνευτος φύγει μπροστά θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο έως απίθανο ο Rossi να βρεθεί εντός βάθρου για να έχει ελπίδες.
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
εγώ θέλω να κάνει τσαφ.... και να Ζβήσει!
Όπως κάνει το ΧΤ στο φανάρι.
ή να πέσει με τον ΜΜ μαζί
![]()
ανανήψαντας
Βλέπω ότι ο περισσότερος κόσμος ασχολείται με το παρασκήνιο, τις κατινιές, τους φανατισμούς, τις εντυπώσεις και όλα αυτά που είναι για γέλια και μόνο και ελάχιστοι με το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Δεν είμαι σίγουρος γιατί, μάλλον τα γουστάρουν περισσότερο από το να βλέπουν αγώνες με μηχανάκια. Εγώ είμαι από τους ελάχιστους. Συνεχίστε τα καφριλίκια για να γελάμε εμείς οι τρεις
Όσον αφορα τα σκληρά μαρκαρίσματα, μπορεί ο Pedrosa να έχει δίκιο ότι δεν πρέπει να αγωνίζονται τόσο σκληρά γιατί είναι επικίνδυνο και αυτός το γνωρίζει αυτό καλύτερα από όλους. Αλλά εφόσον δεν υπάρχουν σαφείς κανονισμοί στο τι είναι επικίνδυνο και τι όχι, τι απαγορεύεται και τι επιτρέπεται, τότε οι αγώνες θα είναι σκληροί, με αγκωνιές, κλωτσιές, κλεισίματα, σπρωξίματα, κλπ. Εμένα δεν με χαλάει να βλέπω τέτοιους αφώνες, αν και πάντα φοβάμαι μη γίνει κάτι και χτυπήσουν, γιατί όπως και να το κάνουμε είμαστε άνθρωποι και ανησυχούμε για τον συνάνθρωπό μας και δεν θέλουμε να βλέπουμε κάποιον να τραυματίζεται ή να σκοτώνεται για να σπάμε εμείς πλάκα (εκτός αν το θέλουμε, δεν έχει σημασία ποιός, όλοι είναι το ίδιο άνθρωποι).
Θα μπορούσε να υπάρχει κανονισμός που να λέει ότι κάθε επαφή τιμωρείται και ο υπάιτιος πρέπει να παραχωρήσει τη θέση του, ή ότι δεν επιτρέπεται κάποιος να χώνεται στο apex όταν ο μπροστινός του αναβάτης έχει ήδη αρχίσει να πλαγιάζει στη στροφή και διάφορα άλλα, κάτι ανάλογο με τους τετράτροχους αγώνες ή την Formula 1. Το ότι δεν υπάρχουν βέβαια, δεν σημαίνει ότι έχουν το δικαίωμα να παίζουν μπουνιές και να ρίχνει ο ένας τον άλλο επίτηδες.
Το να νικήσεις σε έναν τέτοιο αγώνα ενώ έχεις την ταχύτητα μπορεί να είναι σχετικά εύκολο, αλλά μπορεί να αποδειχθεί και αδύνατο και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένας σημαντικός παράγοντας, είναι οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι. Ένας αγώνας μπορεί να χαθεί, ενώ μπορεί να είσαι και πρώτος, από ένα στιγμιαίο οδηγικό σου λάθος, από ατυχία (μηχανικό πρόβλημα), ακόμη και από κάποιον backmarker που «κοιμόταν» στην πίστα. Όμως ο κάθε αγωνιζόμενος έχει δικαίωμα και καθήκον για τον εαυτό του και την ομάδα του, να αγωνιστεί για τη νίκη, είτε τον λένε Rossi είτε τον λένε Crutchlow και να εκμεταλλευτεί τις όποιες συνθήκες και τα όποια συμβάντα για να κερδίσει όσο πιο πολλές θέσεις μπορεί.
Με αυτό το σκεπτικό, ο Marquez δεν έκανε κάτι λάθος στην Μαλαισία. Σε πολλούς μπορεί να φαίνεται ότι οδηγούσε πιο επιθετικά από ότι έπρεπε, εμένα μου φαίνεται ότι οδηγούσε όπως γενικά οδηγούσε φέτος, με το στυλ στην κόψη του ξυραφιού λόγω ίσως της αστάθειας της μοτοσυκλέτας που αντιμετώπιζε σε όλη τη σεζόν. Αν είχε κάνει κάποιο φάουλ θα το βλέπαμε και αν μη τι άλλο θα το επεσήμαναν και οι σχολιαστές του αγώνα, ποτέ όμως δεν ακούστηκε κάτι τέτοιο. Αυτό πάντως που έκανε ο Rossi, το να κόψει ταχύτητα για να επιβραδύνει τον Marquez και να μην ανοίξει γκάζι εκεί που έπρεπε αλλά να περιμένει μέχρι ο άλλος σχεδόν να σταματήσει και να του πάρει το πλεονέκτημα, ήταν αντιαθλητικό φάουλ. Όχι απλά κάποιο κλείσιμο στη στροφή, αλλά από αυτά που δεν επιτρέπονται. Σε έναν αγώνα, όσο σκληρός και δύσκολος και αν είναι, απλά δεν κάνεις κάτι τέτοιο, είναι έλλειψη σεβασμού στον αντίπαλο. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι γίνεται εκτός πίστας, αν ο ένας πηδάει τον άλλο, ή αν είναι αδέρφια ή μπατζανάκηδες, μέσα στην πίστα τους θεωρώ όλους ίσους προς ίσο, με τα ίδια δικαιώματα και χωρίς να λαμβάνω υπόψη τη βαθμολογία στο πρωτάθλημα. Ένα πρωτάθλημα μπορεί να χαθεί, όπως ανέφερα παραπάνω και για λόγους άσχετους με τον αγώνα, από μια εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη, από μια ατυχία. Όλα στο παιχνίδι είναι και στο παιχνίδι είναι από μια ατυχία να πάρει κάποιος άλλος το πρωτάθλημα λόγω της ατυχίας, χωρίς πραγματικά να το αξίζει, αλλά έτσι είναι οι αγώνες και είναι κάτι που όλοι έχουν αποδεχθεί.
Μετά την ποινή λοιπόν, που υποτίθεται ότι βάζει τα πράγματα στη θέση τους, έρχονται όλα στα ίσα τους. Το μέγεθος της ποινής βέβαια είναι αμφιλεγόμενο, αλλά σε αυτό παίζουν ρόλο και προηγούμενα περιστατικά που πρέπει να ληφθούν υπόψιν, οπότε όποιο και αν είναι, ο σωστός αγωνιζόμενος πρέπει να το δεχθεί και να πάει παρακάτω, να αφοσιωθεί μόνο στον επόμενο αγώνα του.
Τώρα το ζητούμενο για τους οπαδούς των αγώνων είναι δουν καθαρό αγώνα, με τον κάθε αγωνιζόμενο να προσπαθεί για το καλύτερο, δηλαδή τη νίκη. Να δουν δηλαδή αυτό για το οποίο υπάρχουν οι αγώνες. Οι οπαδοί αναβατών, θα προτιμούσαν να δουν μόνο τους διεκδικητές του τίτλου να αγωνίζονται και δεν τους ενδιαφέρει κανένας άλλος και οι υπόλοιποι θα έπρεπε να κάνουν στην άκρη, ή αν είναι δυνατόν να μην υπάρχουν καν μέσα στην πίστα. Όπως στη Μαλαισία δηλαδή οι φανατικοί του Rossi ήθελαν να εξαφανιστεί ο Marquez για να παλαίψει στα ίσια ο Rossi τους υπόλοιπους. Όμως αυτό δεν θα ήταν moto gp, θα ήταν πιο διασκεδαστικό ένα παιχνίδι golf. Όμως η μαλακία και το ξεκατίνιασμα χτύπησε υπέρυθρες, όπως φυσικά είναι αναμενόμενο σε ανάλογες πριπτώσεις. Πάλι καλά που υπάρχουν μερικοί, ένα συγκριτικά πολύ μικρό ποσοστό, που βλέπουν αγώνες και όχι σαπουνόπερα.
http://southpark.cc.com/full-episode...1&sort=airdate Safe Space !!!
Respect mah authoritah!!!!