Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: SAS / Canister Removal.. & Rottweiler Intake

  1. #1
    Vatos Locos For Ever Το avatar του/της chester24
    Εγγραφή
    16/10/2009
    Μηνύματα
    337

    SAS / Canister Removal.. & Rottweiler Intake

    Εχθες που χαζευα κατι βιντεακια, επεσα πανω σε αυτο...

    https://www.youtube.com/watch?v=5DTyETP-IoA

    https://www.youtube.com/watch?v=MiTcjSWy8D0

    Εχει καποια βιντεος, πως να τα αφαιρεσεις απο το μηχανακι. Αν καταλαβα καλα βεβαια, ειναι για μηχανακια που εχουν βγαλει τις μαμα εξατμισεις και δεν εχουν πλεον καταλυτη....

    Επισης και σε αυτο με το κιτ φιλτρου κλπ κλπ...

    https://www.youtube.com/watch?v=Jdglte4MJbw

    Αξιζει τον κοπο?? Και η καταργηση των καβλιτζεκίων, αλλα και η τοποθετηση του κιτ. Για πειτε.
    .............

  2. #2
    Το βγάλσιμο του SAS είναι για μηχανακια με αλλαγμένες εξατμισεις. Τις κρατας πιο κρυες χωρίς αυτο ενω πλέον δεν το χρειάζεσαι εφόσον πλέον δεν έχεις καταλυτη για να καις τις αναθυμιάσεις κλπ.
    Το φιλτροκουτι στο 990 με την κατάλληλη χαρτογράφηση και συνδυασμό εξατμισεων δινει ψηλοτερη ροπη, άλογα και βασικότερο ευστροφία.
    Το θέμα ειναι τι θες.

  3. #3
    Vatos Locos For Ever Το avatar του/της chester24
    Εγγραφή
    16/10/2009
    Μηνύματα
    337
    Το θεμα ειναι ότι θέλω λεφτα για να τα κάνω όλα αυτά
    .............

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    το SAS πεταει κρύο φρέσκο αέρα στην εξατμιση. Δεν υπαρχει κανένας λόγος να το καταργήσεις, δεν κερδίζεις τίποτα απολύτως αμα το κάνεις. Αν βαλεις εξατμιση χωρίς καταλύτη που δεν έχει υποδοχή για το SAS μπορεις απλά να ξεταπώσεις το SAS απο τους λαιμούς και να το αφήσεις να φυσάει στον άερα καταργώντας τους σωλήνες που πάνε απο το μηχανισμό μέχρι τους λαιμους.

    Αν παρόλ' αυτα σε ενοχλεί το βάρος του και δεν έχεις καταλύτες μπορει νακαταργηθεί τελειως αλλα θέλει και πατεντα στις φίσες για να μην αναβει τσεκ.

  5. #5
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    αλλα θέλει και πατεντα στις φίσες για να μην αναβει τσεκ.
    Ή το κατάλληλο λογισμικό.
    Life begins at 45°.

  6. #6
    Btw αν βαλεις καποιο χάρτη για εξατμίσεις που καταργεί τους λαμδα (O2 sensors OFF) θα πρεπει να μπλοκαρεις/απενεργοποιήσεις/αφαιρέσεις το SAS γιατί η χαρτογράφηση έγινε χωρίς αυτό και ο αέρας που στέλνει στις εξατμίσεις αλλάζει το AFR

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από xaotikos Προβολή μηνύματος
    Btw αν βαλεις καποιο χάρτη για εξατμίσεις που καταργεί τους λαμδα (O2 sensors OFF) θα πρεπει να μπλοκαρεις/απενεργοποιήσεις/αφαιρέσεις το SAS γιατί η χαρτογράφηση έγινε χωρίς αυτό και ο αέρας που στέλνει στις εξατμίσεις αλλάζει το AFR
    Αν καταργησεις λαμδα δεν χρειαζεται ειδικος χαρτης ουτε καταργηση sas, απλα κανεις τικ-οφφ τους λαμδα απο το tuneEcu.

    Οσο για το rotweiler ειναι αποτυχια. Το ελληνικο καλοκαιρι ειναι τοσο ζεστο που οι θερμοκρασιες του κινητηρα το καταστρεφουν.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Δόκτωρα μάλλον άλλο κατάλαβες. Ειπα πως αν θέλει να βάλει κάποιο χάρτη στον οποίο έχει κλείσει τους O2, αν δεν φυγει το SAS, το AFR του θα διαφέρει.

    Για το rotweiller εχεις περισσοτερες πληροφορίες? μου κάνει εντύπωση. Στο adv λόγω τεπόζιτων προφανώς υπάρχει μειωμένη ροή αέρα κατω από το φιλτροκούτι από ότι στο sm αλλά τόση διαφορά? ο 990 ανταποκρινεται πολύ καλά απο ότι εχει δείξει σε αυξημένη εισαγωγή αέρα

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αν εχεις χαρτη με απενεργοποιημενους λαμδα δε σε αφορα τι κανει το sas γιατι δεν υπαρχουν λαμδα να μπερδευτουν. Εκτος αν εξακολουθω να καταλαβαινω τι ειπες.

    Εγω με το φιλτρο itg στο SE δεν ειχα ποτε προβλημα αλλα δυο φιλοι το εχουν σε αντβ. και στους δυο εγιναν φυτιλια απο την ζεστη. Επισης στον ενα τα επαιξε και το σερβο του idle control λογω ζεστης. Οπως και να χει ομως την ιδια ακριβως ροη εχεις με στοκ φιλτροκουτι χωρις τριγωνα, χωρις σνορκελ και με dna φιλτρο. Ετσι προσταευεις καπως και τα ηλεκτρονικα απο την ζεστη. Επισης αν απλα και μονο βγει το σνορκελ η διαφορα στη ρεπριζ ειναι αισθητη και με το μαμα χαρτινο φιλτρο χωρις καμια αλλη αλλαγη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Γραψε λάθος για το πρώτο έχεις δίκιο...είχα στο μυαλό μου ρύθμισμα AFR μετά το ανέβασμα χάρτη όπου εκεί το SAS θα σου δίνει λάθος AFR. Αν απλά ανεβάσεις χάρτη με κλειστούς λ έχεις δικιο δεν επηρεάζει.

    Για τη ροή αέρα έχεις κάποια δεδομένα? γιατί θυμαμαι τον αυστραλό με τα sm να έχει κάνει δοκιμές σε μονταρισμένο μαμά και mk3 όπως και σε άλλα και να βλέπει διαφορές. Επίσης στην αυστραλία θεωρώ πως έχει παρόμοιες θερμοκρασίες το καλοκαίρι. Ίσως στο adv βέβαια ισχύουν άλλα από ότι στα sm λόγω χωροδιάταξης. Το dna σε μένα πάντως δεν έχει δείξει κάτι κακο

    Υ.Γ δυστυχώς δεν βρέθηκε χρονος να ασχοληθόύμε με το δικό μου οπότε δεν σε έχω πάρει. Από τη νέα χρονιά όπως πάνε τα πράγματα.

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Τα adventure ειναι πολυ κλειστα και κρατανε την ζεστη.
    Διαφορες βλεπεις σε ευστροφια, απολυτη ισχυ δεν νομιζω να δινει κατι παραπανω.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    Πάντως από ευστροφία (στις δυναμομετρήσεις των ξένων έχουν δει και αύξηση ροπής αλλά και ιπποδύναμης) στο smt έπαθα πλάκα. Μετά το κουτί ανεβάζει με διαφορά γρηγορότερα.
    Αν κάνω και το finetuning πιστεύω θα είμαι ταμαμ.

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από xaotikos Προβολή μηνύματος
    Πάντως από ευστροφία (στις δυναμομετρήσεις των ξένων έχουν δει και αύξηση ροπής αλλά και ιπποδύναμης) στο smt έπαθα πλάκα. Μετά το κουτί ανεβάζει με διαφορά γρηγορότερα.
    Αν κάνω και το finetuning πιστεύω θα είμαι ταμαμ.
    Εδω θα διαφωνησω κυριως γιατι τα περισσοτερα δυναμομετρα δεν καταλαβαινουν την διαφορα μεταξυ ροπης και ευστροφιας. Το sdr πχ με το ιδιο ακριβως φιλτρο και φιλτροκουτι βγαζει 115- 120 αλογα τροχο. Αρα το φιλτροκουτι δεν κοβει αλογα. Το οτι ανεβαζει πιο γρηγορη σε 1η 2α δεν σημαινει οτι ανεβαζει πιο γρηγορα και σε 5η 6η....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Εψαχνα να βρω καποιες δυναμομετρήσεις over time για το 990 αλλά δεν τις βρήκα. Βρήκα για το SDR1290
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	RottyBlueVSTDairboxgreenHPoverTIMEinthesamegearunderthesamedynobrakeloadtheRottyhitstherevlimite.jpg 
Προβολές:	185 
Μέγεθος:	55,0 KB 
ID:	344031
    http://www.superduke.net/forum/viewt...p?f=29&t=24405

    edit:
    Βρήκα και για SMT/SMR
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	a-7.jpg 
Προβολές:	174 
Μέγεθος:	75,9 KB 
ID:	344035
    http://www.superduke.net/forum/viewt...otohooligan+vs

    Ίσως το adv να αντιδρά διαφορετικά λόγω σχεδίασης...είπαμε δεν το κατέχω τόσο τεχνικά απλά ψάχνω και προσπαθώ να μαθαίνω.
    Τελευταία τροποποίηση από xaotikos; 31/10/2015 στις 21:20.

  15. #15
    Νέο μέλος Το avatar του/της NikosV650
    Εγγραφή
    17/05/2015
    Μηνύματα
    12
    Ειμαι στην αναζητηση ελευθερου φιλτρου και σκεφτομουν τυπου rottweiller/itg, (990 adventure 07 εχω), δεν εχω ξανακουσει οτι χαλαει απο την ζεστη...
    εχω ακουσει διαφορα αλλα,οτι πρεπει να αφαιρεσεις δευτερες πεταλουδες αλλιως δεν δουλευει- χανεις ροπη χαμηλα-μεσαια-...
    τωρα ακουσα οτι χαλαει απο τη ζεστη και αρχιζω να αλλαζω γνωμη.....τι γινεται τελικα??
    αξιζει να προχωρησω σε αυτη τη μετατροπη στο adventure(με προυποθεση στο μελλον να βγει δυναμομετρο να ρυθμιστει σωστα εξολοκληρου) γιατι το προγραμμα της acra που φοραω τωρα μου φαινεται οτι δεν δουλευει ομοιομορφα αλλα απλα πλουσια..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Sas Paroysiazo To ..neo Motard Ths Ktm!!!
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2018, 16:56
  2. paides sas euxome kala xristougenna
    από wolfman13 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2003, 19:53
  3. bravo sas
    από geopoul στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 16:33
  4. re einai xenerotoi toutoi edo sas leoooooo
    από Todi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 20:35
  5. sas perimenoume patra gia kafedaki ireneepi-wolfman13
    από wolfman13 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 08:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF