Χωρις να εχω την απαιτουμενη εμπειρια αλλα μιας και ειμαι ακριβως στη δικη σου κατασταση,
εχω αποφασισει να βαλω τα bridgestone TW41-42 (σε DR250)
Χωρις να εχω την απαιτουμενη εμπειρια αλλα μιας και ειμαι ακριβως στη δικη σου κατασταση,
εχω αποφασισει να βαλω τα bridgestone TW41-42 (σε DR250)
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Έκανες βόλτα από τις σελίδες των εταιριών να δοκιμάσεις αν το tire selector που έχουν (οι περισσότερες) σου δίνει τις διαστάσεις σου για τα λάστιχα που θες;
Από εκεί και πέρα χωρίς να τα έχω δοκιμάσει αλλά επειδή εμπιστεύομαι τη γνώμη κάποιων από εδώ που τα προτείνουν, για τα TW41/42 θα πήγαινα. Βέβαια δεν ξέρω πόση πρόσφυση θα κερδίσεις στην άσφαλτο (στεγνό και βρεγμένο) μιας κι αυτό ψιλοτακουνάτο είναι.
Σε διάρκεια σίγουρα θα κερδίσεις αρκετά.
Πόσο τα βρίσκες (πάνω-κάτω) αν επιτρέπεται; Για κάποιο λόγο έχω δώσει ένα "+" στα heidenau και λόγω "ξένων" κριτικών αλλά
είναι κομματάκι ακριβά...
Απόλυτη πρόσφυση σε άσφαλτο δεν περιμένω μιας και είμαι διατεθιμένος να τη θυσιάσω για λίγο καλό κράτημα στο χώμα/λάσπη.
Οι tire selectors είναι λίγο σκατά! Οι μισοί δεν έχουν το XR400R και κάποιες εταιρείες δεν έχουν καθόλου... Εκτός και αν έχεις
κάποιον να προτείνεις εσύ!
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Δεν έχω να προτείνω κάποιον.. περισσότερο το είπα για να δεις αν πχ το tkc80 βγαίνει στις διαστάσεις/φορτίο/δείκτη ταχύτητας που θες. Αν τα ξέρεις αυτά, το ψάχνεις μόνος σου.
Για τα tw41-42 σε διαστάσεις 90/90/21 και 130/80/17 νομίζω έπαιζαν σε τιμή γύρω στα 170.
Αν είσαι στο 120/90/17 πίσω, βρήκα μια τιμή 150 το σετ.
Α οκ! Θενξ για το "ψάξιμο"! H αλήθεια είναι ότι τα bridgestone "κερδίζουν" έδαφος απέναντι στα υπόλοιπα...
Είμαι 90/90/21 και 120/90/18 (και απ' ότι είδα τα Scout δεν βγαίνουν για το πίσω που θέλω).
Τελευταία τροποποίηση από bleach; 03/11/2015 στις 14:22.
Tα ΤW41-42 σε 90/90/21 και 120/90/18 ,βγαίνουν γύρω στα 170€ ανά ζεύγος.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
σε XR250 και για χρήση κυρίως επαρχιακού ασφαλτόδρομου (δλδ αρκετές στροφές) και δευτερευόντως χωμάτινων διαδρομών (όχι απαιτητικά πράγματα) είμαι ανάμεσα σε TW 301/302 , T63 και ΤW 41/42 (κατά σειρά). Έχει κάποιος δοκιμάσει κάποιο από αυτά σε αντίστοιχο μηχανάκι ;
Επίσης γνωρίζει κανείς τί παίζει με το μέγεθος του πίσω ελαστικού ; Αν κ πώς επηρεάζει το μέγεθος στην πρόσφυση, ταχύτητα, φθορά ελαστικού κλπ ;
Τελευταία τροποποίηση από ullyses; 26/08/2016 στις 08:10.
επανέρχομαι στο θέμα μετά από χρόνια για να προσθέσω την εμπειρία μου, που μπορεί να φανεί χρήσιμη
σε ελαφρύ on-off (Kawasaki Sherpa 250) είχε ήδη τα TW 301/302 που με έβγαλαν μπόλικα χιλιόμετρα (~20Κ++) και με πολύ καλή συμπεριφορά. (τα λάστιχα παίζει να ήταν του '05 και είχαν αρχίσει να ανοίγουν)
έβαλα τα Pirelli MT90 για καλύτερα σε άσφαλτο και είναι χειρότερα σε κράτημα !! καινούργια λάστιχα και τρέμω... περιμένω πώς και πώς να τα ξανααλλάξω. Α ΠΑ ΡΑ ΔΕ ΚΤΑ (σε βαρύτερο μηχανάκι μπορεί να είναι καλά, στο ελαφρύ κατηγορηματικά όχι)
Ναι, γιατί έχουν υψηλότερο δείκτη φορτίου και δεν ζεσταίνονται με τίποτα σε συνθήκες πόλης,παθών σε CRM πριν πολλά χρόνια!