Καλά να το γράφει η εξάτμηση μου το καταλαβαίνω.
Αλλά η δισκόπλακα?
Καμιά ιδέα τι μπορεί να σημαίνει?
Καλά να το γράφει η εξάτμηση μου το καταλαβαίνω.
Αλλά η δισκόπλακα?
Καμιά ιδέα τι μπορεί να σημαίνει?
mallon to antistoixo pou grafoun kai ta takakia ta agwnistika!
Και το τακάκι το καταλαβαίνω.
Θέλει πολύ ζέσταμα για να λειτουργήσει σωστά οπότε δεν είναι για κάθε μέρα, και σε κάθε αγώνα καινούργιο αλλά το σιδερικό τι διαφορά να έχει.
Εκτός αν είναι για ψάρωμα.
stefanos
Mαλλον το πιο πιθανο !!!!Εκτός αν είναι για ψάρωμα.
οι συγκεκριμενοι δισκοι λογικα εχουν υποστει καποιες θερμικες κατεργασιες οπως βαφη και ανοπτιση ωστε να εχουν μεγαλυτερη επιφανειακη σκληροτητα και αντοχη σε υψηλες θερμοκρασιες!!!!!!!
σκεψου οτι μονο με ενα ζευγαρι τακακια αγωνιστικα μπωρει να τελειωσει η δισκοπλακα σου!!!!!!!!!!!
να ειστε παντα καλα!!!
sakisp
Ξερω τα σκληρα τακακια..σκεψου οτι μονο με ενα ζευγαρι τακακια αγωνιστικα μπωρει να τελειωσει η δισκοπλακα σου!!!!!!!!!!!
Τα μαλακα τακακια..
Οτι τα μεν φθειρουν το δισκο
οτι τα δε... τρωγονται ευκολα
Ποιες οι διαφορες των πιο πανω με τα αγωνιστηκα τακακια
Λόγω της γνωστής ιστορίας με την Εύα, όπως πολλά πράγματα έτσι και τα τακάκια δεν είναι τέλεια.
Το τέλειο τακάκι θα είχε ένα φάκελο "πτήσης" απο την απλή βόλτα μέχρι τα motogp.
Στον πραγματικό κόσμο οι ιδιότητες των υλικών εξαρτόνται απο τη θερμοκρασία.
Και στα φρένα οι θερμοκρασίες φτάνουν σε σημείο να ερυθροπυρώνουν τους δίσκους.
Το τακάκι που "δουλεύει" σε αυτές τις θερμοκρασίες (800+)και έχει τον συντελεστή τριβής ,τη φθορά ,και την αντοχή ,που κάνει τον κατασκευαστή του περήφανο αν το βάλω εγώ στο xr μου:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: απλά δε θα δουλεύει.
Γιατί στη διαδρομή για SM τι θερμοκρασία να ανεβάσει.
Εχω λοιπόν ένα απίστευτα σκληρό με ελάχιστο συντελεστή τριβής τακάκι που στο τέλος γυαλίζει κι όλας και απλά δεν δουλεύει.
Απλά δεν πάει το μυαλό μου σε κατι αντίστοιχο για δίσκοπλακα.